MILLA LEHTO xxkinky thoughtsxx

51 posts, 3 pages, 13,658 views

Miazu

Posts: 815

#22 • • Miazu Päivänsäde
Aivan sairaaan kiusottelevaa :) Mä tykkään hirmusti tästä miksistä kokonaisuudessaan ja oikeasti juuri nam elektroo ja luulenpa et tulee kuunneltuu useammankin kerran :)

Hot hot :)
Displacer

Posts: 1,828

#24 • • Edited Displacer
upeetaa, mahtavaa. varmasti tulee kuunneltua tätäkin ahkerasti. kiitos *iloinen*
Supersonicways

Posts: 86

#25 • • Supersonicways
*tanssittel* Me likes*sydän*
Kiitoksia Milla *aplodit*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

Fresia

Posts: 764

#26 • • Fresia vähän outo
Pitkästä aikaa jotain mikä todella iskee *sydän*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Lionel Tiger

Posts: 719

#27 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Oli kyllä senverran härö setti,että pitää laittaa uusintakuunteluun... jos nyt silläkään vielä selviää*nauru*
milla lehto

Posts: 583

#28 • • milla lehto
:) kiitoksia palautteista! linkki ei toimi nyt jostain systä, mutta ilmoittelen kun taas kunnossa.
Gateway

Posts: 1,391

#30 • • Gateway Club Therapy
Alkupuolisko ehti vähän puuduttamaan mutta loppupuolisko oli sitten jo täyttä rautaa. Soittotekniikka hyvää ja vaihdot sopivan mielenkiintoisia. Ei pahaa sanaa, enemmän ja enemmän menee Millan soundi kohti elektrompaa houssia joka ei ole ollenkaan paha juttu - varsinkaan jos selektiosta löytyy noita loppupään vetoja.
Lumpy

Posts: 873

#31 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Voi nyyh! Mul on himas netti poikki yli viikon..*nyyh* Pakko ladata koulun konelle!!*pahis**jiihaa*
%

Posts: 568

#33 • • %
Toimii, ihanan synkkä fiilis pysyi kasassa koko setin ajan. Tosin ei pitänyt otteessaan ehkä ihan niin hyvin kuin my love. Mutta kyllä tää aika killeriä kamaa on, ja tekniikan puolesta moitteetonta kai. Mä tapoin tällä mun migreenin ja nyt mä näen taas miltä maailma näyttää.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Hattis

Posts: 194

#34 • • Edited Hattis
uuh, siis oikein maistuvaa!!!! *jiihaa*
prime|sonny

Posts: 20

#35 • • prime|sonny
Vihdoinkin uutta settii! tätä on odotettu!

hmmm...kait täst jotain palautetta pitää pistää kun ei voinu olla kuuntelemattakaan.
Eli koko alku oli mun makuun aika tasapaksuu...olis sopinu paremmin sinne tanssilattialle, mutta näin töissä ei oikein innostanut. *eikä*
Paitti siin alus(6.30 jälkeen) se yx jos kuulosti niinkuin olis joku tyttö laulellu, oli kiva.
Ja loppu oli tosi hyvä! Varsinkin se "pain...plessure..." biisi! Sen toisen vocal biisin olin kuullut ennenkin.

Haluu lisää ja pitempää settii!!! *slurps* thx milla! *sydän*
Femi

Posts: 651

#36 • • Femi
tuttuja biisejä, plumpsit päräytti kivasti lopussa *iloinen* vähän oli alku munkin mielestä liian tasapaksuu, mut kokonaisuus oli kuitenkin toimiva. :)
Stigu

Posts: 300

#37 • • Stigu Belgian Chocolate
that was... *pepsodent* FINGER LICKING GOOD!

--
trying to figure out what I mean is like trying to push a square brick through a round hole.. eventually it'll go through...

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#38 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
*slurps* niinku aina, tosin ei ihan niin *slurps* ku aiemmat mun mielestä :)

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

vanhus

Posts: 889

#39 • • vanhus
ihan mukavaa kuunneltavaa pikkasen erillaista kun entiset setit *tanssittel**joo*
_kolibri_

Posts: 1,590

#40 • • _kolibri_ -lintunen-
enpä ole kauaan aikaan antanut itselleni aikaa kuunella hieman toisenlaista soundia mutta kyllä oli kiva kokemus taas kerran *hihu*

ehkä tämä enemmän koti kuunteluun kun tanssilattialle. vaikka ihan kivaa jytinää välillä *hymy*
mixi etenee sulavasti ja biisi valinnat sopivat kokonaisuuten...

tykkään... *joo*