Virallinen: "Oletko maksanut seksistä" -gallup, referensiksi "Miksi opiskelija myy sitä" keskusteluu

53 posts, 3 pages, 13,141 views

Zeratul

#41 • • Zeratul Captain miserable

Norb, 27.11.2008 10:27:
En ole. Mutta tiedän muutaman miehen, jotka ovat *ding* Ehkä se on ollut lähinnä jännää kokeilua. Mutta en vain voi ymmärtää *ding* Ko. herrat ovat kyllä ihan komeita, että saisivat ilmaiseksikin..

Ihan täyttä paskaa. Kenenkään ulkonäkö ei oo tae saannille, päinvastoin se kaikkein kaunein/komein tai muulla tavalla haluttavin yksilö näköpirissä on yleensä kaikkein vaikein lähestyä. Senki jälkee ku se kaunis/komee esim. katsekontaktin ja leveen hymyn jälkeen on lähestyttävä, nii on ihan saatanan vaikeeta oikeesti ehdottaa jatkoja tai vastaavaa toimintaa joka seksiin johtais.

Äläkä nyt romuta tätä teoriaa ihan liikaa, vajoon ehkä entistä syvempään masennukseen jos joudun huomaamaan et omalla kohalla syy lähentely-yritysten vähyydelle onki joku muu ku se et oisin ihan niinku ihkudaa superkomee kaunis poika ja sillee. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

josbe

#42 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Skenemursu, 28.11.2008 03:39:
---
josbe, 27.11.2008 12:14:
---
Skenemursu, 27.11.2008 08:00:
jos tama kay mielessasi olet juuri ostanut maksullista seksia mika on tuomittava rikos sohjolassa.
---

Eiks se nyt kuitenkin mene niin, että seksin ostaminen parituksen tai ihmiskaupan uhrilta on rikos? Vai oonks mä jääny jostain paitsi?

---

eikos se niin mennyt etta se laki ehdotus seksin ostamisen kriminalisoimisesta meni lapi

En ole kuullutkaan. Go figure out yourself. ;)
WiljamiDzay

#43 • • WiljamiDzay Nyypiö

josbe, 28.11.2008 08:17:
---
Skenemursu, 28.11.2008 03:39:
---
josbe, 27.11.2008 12:14:
---
Skenemursu, 27.11.2008 08:00:
jos tama kay mielessasi olet juuri ostanut maksullista seksia mika on tuomittava rikos sohjolassa.
---

Eiks se nyt kuitenkin mene niin, että seksin ostaminen parituksen tai ihmiskaupan uhrilta on rikos? Vai oonks mä jääny jostain paitsi?

---

eikos se niin mennyt etta se laki ehdotus seksin ostamisen kriminalisoimisesta meni lapi
---

En ole kuullutkaan. Go figure out yourself. ;)

Mä muistaisin kanssa että ei-ihmiskauppaan liittyvä seksin myynti olisi lain mukaan ok (huoraaminen jee(tai *joo*), paritus negajee(tai *eiei*)) mutta ostaminen olisi siis myyjätahosta riippumatta laitonta...

Ei sinänsä ainutlaatuista, muistaakseni holtsuissa dullan ostaminen on ok mutta myynti laitonta (paitsi tiätty niis kaffelois), väärä topicci tosin tälle aiheelle

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

#45 • • Norb Guest

Zeratul, 28.11.2008 06:12:
Ihan täyttä paskaa. Kenenkään ulkonäkö ei oo tae saannille, päinvastoin se kaikkein kaunein/komein tai muulla tavalla haluttavin yksilö näköpirissä on yleensä kaikkein vaikein lähestyä. Senki jälkee ku se kaunis/komee esim. katsekontaktin ja leveen hymyn jälkeen on lähestyttävä, nii on ihan saatanan vaikeeta oikeesti ehdottaa jatkoja tai vastaavaa toimintaa joka seksiin johtais.

*nauru* En ole romuttamassa täysin. Olet kyllä osittain oikeassa. Mutta, kyllä niitä on hyvännäkösiä ihmisiä, jotka ovat myös helposti lähestyttävissä *joo*. Ainakin tähän olen itse törmännyt..
josbe

#46 • • josbe suomalainen juhlakinkku

WiljamiDzay, 28.11.2008 08:30:
Mä muistaisin kanssa että ei-ihmiskauppaan liittyvä seksin myynti olisi lain mukaan ok (huoraaminen jee(tai *joo*), paritus negajee(tai *eiei*)) mutta ostaminen olisi siis myyjätahosta riippumatta laitonta...

Pysyn edelleen kannassani. Lakiehdotusta tehtäessä ehdotettiin sen muuttamista siten, että kaikki seksin ostaminen olisi rangaistavaa, mutta päädyttiin lopulta (lähinnä keski-ikäisten miespuolisten kansanedustajien painostuksesta) alkuperäiseen esitykseen, jonka mukaan rangaistavuus koskee vain seksin ostamista parituksen ja ihmiskaupan uhrilta.

http://www.finlex.fi/fi/uutiset/?id=72

Samoin seksin ostaminen nuorelta on rangaistavaa.

(Rikoslaki 20 luku 8§)
josbe

#47 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Zeratul, 28.11.2008 05:52:
---
wiwi, 27.11.2008 09:21:
Menee jännään suuntaan tää keskustelu. Tulee vähän sellanen kuva, että kaikki ihmisten välinen kanssakäyminen olisi jotenkin maksullista (eli huoraamista).
---clip---
Eiku...kyllähän poikis maksaa mulle välillä bissejä. Oh dear. *lmao*

---

Ootte naiset just tommosii! Tasa-arvoa huudetaan joka rakoon mut silti on ihan ok huorata bissee sen sellasta...

Tää oli varmaan vitsi? Vai ootko oikeesti sitä mieltä, että bissen ostaminen tyttöystävälle on seksin ostamista? Entä jos tyttö ostaa bissen poikaystävälle?

Tässä yhteiskunnassa ku edelleenki naisen suurin avu on ulkonäkö ja miehen status (=about kaikki mikä haisee rahalle).

Just just. Miten määrittelet yhteiskunnan, koska ainakaan minun maailmassani näin ei ole?

wiwi

#48 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

---
wiwi, 27.11.2008 09:21:
Menee jännään suuntaan tää keskustelu. Tulee vähän sellanen kuva, että kaikki ihmisten välinen kanssakäyminen olisi jotenkin maksullista (eli huoraamista).
---clip---
Eiku...kyllähän poikis maksaa mulle välillä bissejä. Oh dear. *lmao*
---
Ootte naiset just tommosii! Tasa-arvoa huudetaan joka rakoon mut silti on ihan ok huorata bissee sen sellasta...

Ohje sinulle jota pyydetän tarjoamaan (ihan mitä vaan):...

:D

En tiedä, kuinka yleistä on baarissa pyytää (ennalta tuntematonta?) ihmistä tarjoamaan jotain, mutta en kyllä ole koskaan harrastanut moista. Yleensä se menee niin päin, että joku randomi haluaa välttämättä tarjota juomaa, josta kieltäydyn koska tiedän että vastineeksi se haluaa vähintäänkin liittyä seuraan. Oma viehättävä ihmisryhmänsä on abt mun faijan ikäiset miehet, jotka ihan hyvää hyvyyttään ja pyyteettömästi haluaa tarjota jotain. *sars*

Ehkä mä en vaan tiedä baarikulttuurista, johon tässä topicissa viitataan. Yritin kovasti miettiä, onko mulla kokemusta sellasesta, että joku vaikka tarjoaa koko illan ja "vastineeksi" tarjoan omia palveluksiani. Ei ole. Oon toisaalta seurustellut suurimman osan täysi-ikäisyydestäni. Ehkä muuten huoraisin tuolla harva se ilta. *justjoo*

Edit. Pakko lisätä vielä tähän, että mussa herättää lähinnä vastenmielisyyttä sellanen "Mulla on rahaa, oon pirun tärkee ihminen" -asenne.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Skenemursu

#49 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

josbe, 28.11.2008 10:00:
---
WiljamiDzay, 28.11.2008 08:30:

---

Pysyn edelleen kannassani. Lakiehdotusta tehtäessä ehdotettiin sen muuttamista siten, että kaikki seksin ostaminen olisi rangaistavaa, mutta päädyttiin lopulta (lähinnä keski-ikäisten miespuolisten kansanedustajien painostuksesta) alkuperäiseen esitykseen, jonka mukaan rangaistavuus koskee vain seksin ostamista parituksen ja ihmiskaupan uhrilta.

http://www.finlex.fi/fi/uutiset/?id=72

Samoin seksin ostaminen nuorelta on rangaistavaa.

(Rikoslaki 20 luku 8§)

totta nainhan se meni. seksin osto kriminalisoitiin Ruotissa jo 1999 ja tasta suomalaiset feministit sitten saivat aatokset ja koittivat saada samaa lakia lapi suomessa, mutta tama ei mennyt lapi vaan tuli eraanlainen valimalli muoto jossa kriminalisoitiin seksin osto ihmiskaupan ja parituksen uhreilta. Tama tietysti on aika vaikeasti todistettavissa etta tiesiko ostaja tai olisiko pitanyt epailla kyseisen henkilon olevan ihmiskaupan tai parituksen uhri. Naemme kuitenkin satoja epaillaan laittoman seksin ostamisesta joten eikohan sielta jotain tuomioitakin ole odotettavissa.
lohikarme

#50 • • lohikarme RitariVittupää
Mun mielestä prostituutio pitäisi tuoda verotuksen piiriin. Se on asia joka on vaikka sitä kuinka kiellettäisi. Hollannissa tästä on hyviä kokemuksia ja prostituoiduilla on jopa oma ammattiliitto. Rikollisuus ja ihmiskauppa vähenee kun valvonta tulee valtiolle.

--
Qualis artifex pereo

Zeratul

#51 • • Zeratul Captain miserable

Caro², 28.11.2008 09:19:
---
Tässä yhteiskunnassa ku edelleenki naisen suurin avu on ulkonäkö ja miehen status

---

Täytyy muistaa kysyä tätä Tarja Haloselta *lmao*

Ai Halosen sana painaa tän asian suhteen enemmän ku tutkimusten antamat tilastot? Ok.

--

plink

#52 • • plink team paska

lohikarme, 29.11.2008 08:06:
Mun mielestä prostituutio pitäisi tuoda verotuksen piiriin. Se on asia joka on vaikka sitä kuinka kiellettäisi. Hollannissa tästä on hyviä kokemuksia ja prostituoiduilla on jopa oma ammattiliitto. Rikollisuus ja ihmiskauppa vähenee kun valvonta tulee valtiolle.

word.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Zeratul

#53 • • Zeratul Captain miserable

josbe, 28.11.2008 10:52:
---
---

Tää oli varmaan vitsi? Vai ootko oikeesti sitä mieltä, että bissen ostaminen tyttöystävälle on seksin ostamista? Entä jos tyttö ostaa bissen poikaystävälle?

No hei daa.

Tässä yhteiskunnassa ku edelleenki naisen suurin avu on ulkonäkö ja miehen status (=about kaikki mikä haisee rahalle).

---

Just just. Miten määrittelet yhteiskunnan, koska ainakaan minun maailmassani näin ei ole?

En aio määritellä käsitettä yhteiskunta, mut ainakaan se ei oo yhtä ku sun henk. koht. näkemys maailmasta. Tää tietohan on peräsin jonku lehden, oisko ollu city, tekemästä kyselystä siitä mikä vastakkaisessa sukupuolessa on tärkeetä. Ja lehdethän kirjottaa pelkästään absoluuttisia totuuksia, pakkohan tota on uskoo!

--