Virallinen: "Oletko maksanut seksistä" -gallup, referensiksi "Miksi opiskelija myy sitä" keskusteluu

53 posts, 3 pages, 13,118 views

Dementation

#21 • • Dementation wednesday?

Skenemursu, 27.11.2008 04:58:
satun asumaan hyvin lahella keskustaa... tuttu tytto on yossa ja aikas kannissa. tytto asuu viela himassa eika viitsi nayttaytya vanhemmilleen. han miettii etta hmm Ozzihan asuu tossa ihan kulmilla. jos menisin sinne ja antaisin hanelle niin saisin ihan takuulla jaada yoksi eika tarvis maksaa hotellista. eli pimppia yopymisesta. = exchange of value for offering sexual intercourse.

agreed?!

Jos diili menee noin, että tyttö soittaa että "pääsenkö teille yöksi, saat seksiä korvaukseksi?", niin silloin kyse on huoraamisesta. Jos taas tyttö soittaa että "pääsenkö teille yöksi?" sanot että "joo, kyllä se käy" ja sitten päädytte harrastamaan seksiä, niin ei ole väliä onko kyseessä kiitollisuus vai mielihalu vai mikä, mutta kyse ei ole prostituutiosta, koska seksiä harrastetaan erikseen ja yösijasta sovittiin ilman seksiä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Skenemursu

#22 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Jos diili menee noin, että tyttö soittaa että "pääsenkö teille yöksi, saat seksiä korvaukseksi?", niin silloin kyse on huoraamisesta. Jos taas tyttö soittaa että "pääsenkö teille yöksi?" sanot että "joo, kyllä se käy" ja sitten päädytte harrastamaan seksiä, niin ei ole väliä onko kyseessä kiitollisuus vai mielihalu vai mikä, mutta kyse ei ole prostituutiosta, koska seksiä harrastetaan erikseen ja yösijasta sovittiin ilman seksiä...

aah... taman perusteella myoskaan se ei olisi huoraamista jos olet kaymassa vaikkapa Bangkokissa, menet tissibaariin tytto lahtee matkaasi hotellille harrastatte seksia ja aamulla annat tytolle rahaa x maaran. asiasta ei missan vaiheessa aiemmin ollut puhetta, eika hinnasta myoskaan oltu sovittu etukateen. Uskaltaisin vaittaa etta nain menee 90% prostituutio tapauksista tassa maassa.

elikka se etta asiasta ei ole puhuttu eika hintaa ole tarkemmin sovittu ei tee siita vahemman huoraamista.

tapauksessa jossa tytto tulee kampilleni emme myoskaan kavisi puhelimessa keskustelua etta mita tama pitaa sisallaan. jos aamulla keitan kahvit ja paistan kanamunat ja tarjoan jogurtin saanko myos anaaliseksia? ei se niin mene, molemmat vaan tietaa etukateen diilin suurin piirtein. aivan kuten taalla ottaessa tyton matkaan tissibaarista, tiedostat etta jotain tamakin varmaan jossain vaiheessa maksaa... ei ehka rahaa, mutta taksit ja safkat ainakin.
Dementation

#23 • • Dementation wednesday?

Skenemursu, 27.11.2008 05:21:
---klip---

En ota kantaa thaimaalaiseen tissibaarimenoon, mutta jos mä suostun majoittamaan jonkun, niin mä en oleta että siihen kuuluu seksiä, eikä mun mielestä kenenkään pitäis olettaa jos tuttu soittaa ja yösijaa pyytää. Tarjoan yösijaa ystävyydestä ja saatan jopa kieltäytyä seksistä, mutta vaikka suostuisin seksiin tai jopa ehdottaisin sitä, kyse ei ole prostituutiosta, koska yösijan saa joka tapauksessa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Skenemursu

#24 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Dementation, 27.11.2008 05:28:
---
Skenemursu, 27.11.2008 05:21:
---klip---

---

En ota kantaa thaimaalaiseen tissibaarimenoon, mutta jos mä suostun majoittamaan jonkun, niin mä en oleta että siihen kuuluu seksiä, eikä mun mielestä kenenkään pitäis olettaa jos tuttu soittaa ja yösijaa pyytää. Tarjoan yösijaa ystävyydestä ja saatan jopa kieltäytyä seksistä, mutta vaikka suostuisin seksiin tai jopa ehdottaisin sitä, kyse ei ole prostituutiosta, koska yösijan saa joka tapauksessa.

ok. sinun tapauksessasi voi olla etta kyse ei olis prostituutiosta jos ei mielessasi ole aamu kello puhelimen soidessa etta nyt saan pillua jos vastaan jees tule vaan! jos tama kay mielessasi olet juuri ostanut maksullista seksia mika on tuomittava rikos sohjolassa. Mikali tama tyttonen ei myoskaan ole kelannut asiaa kantilta "panemiseksihan se tietty menee, mutta saanpahan yosijan eika tarvi ottaa sita inhottavaa yobussia" niin silloin han ei myoskaan ole huorannut mika ei sohjolassa ole rikos anyway.
wiwi

#25 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Menee jännään suuntaan tää keskustelu. Tulee vähän sellanen kuva, että kaikki ihmisten välinen kanssakäyminen olisi jotenkin maksullista (eli huoraamista). Joku voi tulla tähän nyt huutelemaan, että ihminen toimii aina itsekkäistä lähtökohdista, niin kuin varmasti pitkälti onkin. On kuitenkin aika kylmä ajatus, että esimerkiksi ystävien kesken olisi jotain vaatimuksia, vastapalveluksia ja maksuja. Kyllä mä oisin aika äimänä jos se, että meen kaverille yöksi, edellyttäisi vaikka sitä seksiä. Mä en "anna" kenellekään; jos oon osallisena seksissä, kyllä siinä on molemmat osapuolet aktiivisia. Ja parisuhteessa vielä vähemmän seksi on mikään kauppatavara. Se on kuitenkin yksi osa yhteistä elämää ja kanssakäymistä ja jos toinen alkaa seksin avulla kiristämään/lahjomaan niin luulisi että aika tulehtuneeksi se tilanne menee jossain vaiheessa.

Mutta jatkakaa.

Vielä itse aiheeseen: en ole maksanut seksistä enkä varmasti tule koskaan maksamaankaan - ihan vaan siksi että en pysty kuvittelemaan voivani mitenkään nauttia siitä. Eikä mulle ole sen enempää maksettu. Puhun nyt maksullisesta seksistä siinä perinteisessä mielessä. Baarissakin on kyllä ollu tapana ostaa omat juomat jo sen takia, ettei tule mitään väärinkäsityksiä. Eiku...kyllähän poikis maksaa mulle välillä bissejä. Oh dear. *lmao*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Caro²

#26 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Skenemursu, 27.11.2008 04:58:
han miettii etta hmm Ozzihan asuu tossa ihan kulmilla. jos menisin sinne ja antaisin hanelle niin saisin ihan takuulla jaada yoksi eika tarvis maksaa hotellista. eli pimppia yopymisesta. = exchange of value for offering sexual intercourse.

agreed?!

No ei oikeestaan.

Oot ottanu lukemas tekstit melko mustavalkosesti, etkä varmaan ole lukenut yhtään tekstiä joka olisi ristiriidassa lukemas kanssa - jos sellaista edes löytyy tästä aiheesta.

Mainitsemasi esimerkki pohjautuu vain ja ainoostaan siihen olettamukseen, että tytön ajatus on "annan pinppaa - saan yösijan". Ja sekin on miusta kyl aika hatusta revitty arvio, ellet osaa lukea ajatuksia.

Tommonen "kaikki on huoraamista" on miusta aika perseestä oleva väitös edelleenkin. Voisin väittää sinun huoraavan kun käyt kaupassa ostamassa kananmunaa. ja väite perustuis tähän:

Kun ostat kananmunan, maksat siitä rahalla, joka välillisesti siirtyy eri välikäsien kautta kanalan pitäjälle. Kanalan pitäjä on harrastanut jossain kohtaa seksiä ja saanut siitä iloisenpositiivisen päivän ja tehnyt silloin piirun verran enemmän töitä - ja saanut juuri sinun kananmunan poimittua ja myytyä eteenpäin. Näin ollen siun maksamat 10senttiä on suoraan verrannollista siihen, että kananmunat on kerätty seksin voimalla. Olet siis huorannut perkele. Hävytön.

Tää alkaa menee imho ihan vitun naurettavaksi ja osottaa korkeintaan järjen köyhyyttä ajatella asiaa "muka fiksusti". Sori.

wiwi, 27.11.2008 09:21:
Menee jännään suuntaan tää keskustelu. Tulee vähän sellanen kuva, että kaikki ihmisten välinen kanssakäyminen olisi jotenkin maksullista (eli huoraamista).

Joo. Miulle tulee Skenemursun puheista aivan samat ajatukset. Ja ketjussa esitetyt rajavedot on lähinnä itkettäviä.

Sillehän ei kukaan mitään voi, jos joku haluaa pitää normaalia elämäänsä pelkkänä huoraamisena, mutta henk-koht. en kyllä allekirjota semmosta tekstiä edes ensimmäisen sanan vertaa.

Sama tuo yöksi tuleminen ja seksin harrastaminen. Itelläni ei ole koskaan, eikä kertaakaan ollut seksiä harrastaessa mielessä, että se olisi korvaus jostain, saisin siitä jotain hyödykkeitä tai, että "saaminen" olisi joltakulta toiselta jokin korvaus jostakin. Kyllä ne on tapahtunut aika spontaanisti, huvin ja urheilun vuoksi ja sen takia, että.. no perkele. Se on kivaa :)
Yallu

#27 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Kysymykseen olenko maksanut seksistä, vastaus on kyllä. KAIKKI parisuhteessa elävät miehet tekevät näin. Välillä ihan tiedostamattakin. Kysymykseen olenko käyttänyt prostituoidun palveluita, vastaus on en ole.
#28 • • opmdevil Guest
Nämä kohulehdethän ovat promonneet huoraamista oikein kunnolla. Hesarihan teki jonkinlaisen feikki-ilmon ja tuliko siihen numeroon parissa tunnissa jotain 300 soittoa. Huoraaminenhan on täysin myyjän markkinat, töitä voi pääkaupunkiseudulla tehdä just niin paljon kuin haluaa ja pyytää aika kovia hintoja. Lisäksi tulo on täysin verotonta. Jos yksi hoito on 150 euroa ja hoitaa kolme asiakasta päivässä ja jos tekee duunia 20 päivää, niin siinä on sitten jo 9000 euron tulot. JEE! Sitten iltis (muistaakseni) teki vielä jutun jokin aika sitten jossa kerrottiin katukohtaisesti ja melko tarkkaan sillä kadulla mistä sitä seksiä voi ostaa niinkusta katutytöiltä. Joten hyvää promoamista niinkusta seksialalle. Sitten ihmetellään minkä vuoksi joku opiskelija myy pimpsaa. No, joku tykkää seisoa MCDonaldsin kassalla tai myydä kenkiä ja saa sitten siitä lähes ala-arvoista palkkaa vapaa-ajan ja opiskelun kustannuksella. Yksi hoito tarkoittaa periaatteessa työelämässä pyöriskelevän suunnitteluinsinöörin päiväpalkkaa. Valitse siitä oman moraalikäsityksesi mukaan.

Itse en menisi väittämään, että kaikki nussiminen on huoraamista jos maksaa taksit ja pizzat. Nää nyt menee melkein peruskohteliaisuuden piikkiin.
Yallu

#29 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

opmdevil, 27.11.2008 10:19:
... Lisäksi tulo on täysin verotonta...

Ei tuo tulo ole täysin verotonta (jos ei halua tehdä laittomuuksia). Suomessa taitaa olla yksi joka maksaa veronsa tästä jalosta ammatista. Itsensä myyminenhän ei ole laitonta, mutta tulojen pimittäminen verottajalta on..
#30 • • Norb Guest
En ole. Mutta tiedän muutaman miehen, jotka ovat *ding* Ehkä se on ollut lähinnä jännää kokeilua. Mutta en vain voi ymmärtää *ding* Ko. herrat ovat kyllä ihan komeita, että saisivat ilmaiseksikin..
sapeli

#31 • • sapeli jokukukamikä?

Norb, 27.11.2008 10:27:
En ole. Mutta tiedän muutaman miehen, jotka ovat *ding* Ehkä se on ollut lähinnä jännää kokeilua. Mutta en vain voi ymmärtää *ding* Ko. herrat ovat kyllä ihan komeita, että saisivat ilmaiseksikin..

Mä luulen että monelle maksullinen nainen on mahdollisuus toteuttaa joitakin fantasioita - kuten vaikkapa tuntemattoman kanssa seksin harrastaminen, tai kenties mahdollisuus kuvitella hänen paikalleen joku filmitähti. Ei myöskään tarvi ajatella mitä toinen sinusta ajattelee, eikä tarvi ajatella toisen mielihyvää. Samaa vapautta ei liene edes useimmissa yhden yön suhteissa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ValaX

#32 • • ValaX
Mun mielestä itsensä kauppaaminen on ihan jees, kunhan siitä maksaa verot...
Wolverine

#33 • • Wolverine
Joo jumalauta tän aiheen tärkein juttu on kyl ehdottomasti se että VEROT ON MAKSETTAVA!!!!1111 *grr*

*justjoo*
#34 • • opmdevil Guest

Wolverine, 27.11.2008 11:50:
Joo jumalauta tän aiheen tärkein juttu on kyl ehdottomasti se että VEROT ON MAKSETTAVA!!!!1111 *grr*

*justjoo*

Älä unohda eläkemaksuja. Sitä on sitten kiva selitellä kun on 40v ja onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen äiti ja postista lävähtää ensimmäinen eläkelafkan lähettämä lappu jossa näkee eläkettä kerryttäneet puuhastelut. On toiminnan johtajan, myymäläpäälikön, toimitusjohtajan ja luokan opettajan toimien lisäksi että PROSTITUUTIO! Saattaa sitten se aivan ihana aviomies lähteä siinä samassa kävelemään ja vie lapset vielä mukanaan.
Wolverine

#35 • • Wolverine

opmdevil, 27.11.2008 11:55:
---
Wolverine, 27.11.2008 11:50:

*justjoo*

---

Älä unohda eläkemaksuja. Sitä on sitten kiva selitellä kun on 40v ja onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen äiti ja postista lävähtää ensimmäinen eläkelafkan lähettämä lappu jossa näkee eläkettä kerryttäneet puuhastelut. On toiminnan johtajan, myymäläpäälikön, toimitusjohtajan ja luokan opettajan toimien lisäksi että PROSTITUUTIO! Saattaa sitten se aivan ihana aviomies lähteä siinä samassa kävelemään ja vie lapset vielä mukanaan.

*nauru*
josbe

#36 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Skenemursu, 27.11.2008 08:00:
jos tama kay mielessasi olet juuri ostanut maksullista seksia mika on tuomittava rikos sohjolassa.

Eiks se nyt kuitenkin mene niin, että seksin ostaminen parituksen tai ihmiskaupan uhrilta on rikos? Vai oonks mä jääny jostain paitsi?
Skenemursu

#37 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Oot ottanu lukemas tekstit melko mustavalkosesti, etkä varmaan ole lukenut yhtään tekstiä joka olisi ristiriidassa lukemas kanssa - jos sellaista edes löytyy tästä aiheesta.

jaan odottomaan parempaa definitionia (mika taa sana on suomeksi?) aiheesta. Tahan mennessa parhain yhteen lauseeseen kiteytetty ja myoskin jenkeissa oikeuslaitoksien hyvaksyma on tama.

exchange of value for offering sexual intercourse.

ja tuo pitaa sisallaan myos viime yona harrastamani aktin.
Skenemursu

#38 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Kun ostat kananmunan, maksat siitä rahalla, joka välillisesti siirtyy eri välikäsien kautta kanalan pitäjälle. Kanalan pitäjä on harrastanut jossain kohtaa seksiä ja saanut siitä iloisenpositiivisen päivän ja tehnyt silloin piirun verran enemmän töitä - ja saanut juuri sinun kananmunan poimittua ja myytyä eteenpäin. Näin ollen siun maksamat 10senttiä on suoraan verrannollista siihen, että kananmunat on kerätty seksin voimalla. Olet siis huorannut perkele. Hävytön.

hmm... missas kohtaa ma harrastin seksia tassa *ding*. Taman voisi luokitella huoraamiseksi ainoastaan jos olisin esim harrastellut sen kaupan myyjan kanssa ja taman vuoksi han ei olisi rahastanut siita kananmunasta. Toiseaalta olisin voinut kayda suoraan kanalan isannan makuukammarissa ja saada munaa viela mukaankin - tamakin olisi huoraamista.

Se etta jos olisin nussinut niita kanoja ja samalla saanut sielta myos munia mukaani... hmm en tieda.. nyt tuli vaikeempi kohta auttakee?!
Skenemursu

#39 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

josbe, 27.11.2008 12:14:
---
Skenemursu, 27.11.2008 08:00:
jos tama kay mielessasi olet juuri ostanut maksullista seksia mika on tuomittava rikos sohjolassa.
---

Eiks se nyt kuitenkin mene niin, että seksin ostaminen parituksen tai ihmiskaupan uhrilta on rikos? Vai oonks mä jääny jostain paitsi?

eikos se niin mennyt etta se laki ehdotus seksin ostamisen kriminalisoimisesta meni lapi jos sohjolaan astui voimaan erikoinen tilanne jossa seksin myyminen on laillista mutta kaikki asiakkaat ovat rikollisia?! Elikka vaikka myyja harrastaakin laillista liiketoimintaa niin koko hanen asiakaskuntansa on rikollisia... go figure that =)
Zeratul

#40 • • Edited Zeratul Captain miserable

wiwi, 27.11.2008 09:21:
Menee jännään suuntaan tää keskustelu. Tulee vähän sellanen kuva, että kaikki ihmisten välinen kanssakäyminen olisi jotenkin maksullista (eli huoraamista).
---clip---
Eiku...kyllähän poikis maksaa mulle välillä bissejä. Oh dear. *lmao*

Ootte naiset just tommosii! Tasa-arvoa huudetaan joka rakoon mut silti on ihan ok huorata bissee sen sellasta...

Ohje sinulle jota pyydetän tarjoamaan (ihan mitä vaan):
Kysy a) onko pyytäjä mielestään huora b) Uskooko pyytäjä tasa-arvoon.
Jos vastaus a:han on kielteinen tai b:hen myönteinen käy tämä syystä jättää maksamatta. Jos taasen vastaus a:han on myönteinen, naura paskaisesti, tai b:hen kielteinen, pidä nuhtelu toisen moraalista ja eettisistä vakaamuksista. Jätä joka tapauksessa tarjoamatta mitään.

Tässä yhteiskunnassa ku edelleenki naisen suurin avu on ulkonäkö ja miehen status (=about kaikki mikä haisee rahalle) nii on imo ihan luonnollista nähä huoraamista asioissa joissa ei varsinaisen prostituution määritelmä täyty.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~