"Teknopuoli"@Barbi,Tku

153 posts, 8 pages, 47,106 views

Jone

#121 • • Jone Archibald Haddock

lank, 19.1.2006 00:48:
Hard-alkuiset musiikkityylit eivät myöskään jatkuvasti soitettuna sovi paikkaan jonka tarkoituksena on myydä juotavaa mahdollisemman paljon, siis alkoholipitoista. Kun musiikki muuttuu liian rankaksi, vaihtuu juomakin esim. vedeksi. *hikoil*

Näin on. Me polkkaajat ei kyllä osata juoda sitä viinaa sitten ollenkaan.
supertony

#122 • • Edited supertony Code Red

lank, 19.1.2006 00:48:
Hard-alkuiset musiikkityylit eivät myöskään jatkuvasti soitettuna sovi paikkaan jonka tarkoituksena on myydä juotavaa mahdollisemman paljon, siis alkoholipitoista. Kun musiikki muuttuu liian rankaksi, vaihtuu juomakin esim. vedeksi. *hikoil*

Sanotaanko, että talon käsitys saattaa olla tuollainen. Mutta kyllä tänäpäivänä fakta lienee kuitenkin se, että keitto menee kemuissa ihan hyvin kaupaksi. Siis kemuissa joissa myydään viinaksia. Uskoisin näin. Olen itse ainakin koittanut tehdä parhaani kyseisen asian eteen. Ja todistettavasti jokunen kaverikin *joo* *vink* *super* *känni*

Mitä Barbin musaan tulee, niin uskoisin että nyt ollaan aika hyvällä linjalla. Trancea-painoitteista meininkiä ja sinne tänne vähän progempaa ja housempaa meininkiä. Käännetään asia toisinpäin; harvoin jos koskaan on Turussa ollut normaalia kaupallista ravintelia, jossa soi yhtä laadukas konemusa(alakerta). Tai niin no, onhan noita tietty jokunen ollut(Puuteri, Factory, Opera, Berlin) joista jokainen oli oman aikansa ehdoton biletysmesta. Korjatkaa toki jos oon väärässä *vink*

My point; oli jo aikakin saada Turkuun tällainen mesta! *hihu*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

lank

#123 • • lank www.djlank.com
No siis einyt ehkä pitäis yleistää, kyllä se juoma varmaan osalle porukasta maistuu, esim Jonelle ja Maijalle (pahaiset juopot *sydän*), mutta tämä perustuu siihen mitä olen joiltaan ravintoloitsijoilta kuullut vuosien saatossa. Tietysti voi olla täysin perätönkin väittämä...kertokaa mulle totuuksia ja sivistäkää minua! *ding*
lank

#124 • • lank www.djlank.com
Mut joo siinä Tony on hyvin oikeassa että Barbi (alakerta) on kyllä sellanen mitä turussa kaivataan kaikkien muiden tusina-yo-mtv-pimp-my-rnb-mestojen joukkoon. Ja Defalle kuuluu erittäin iso käsi siitä, että paikka toimii kuten toimii tällä hetkellä. *piis**aplodit*
Jone

#125 • • Edited Jone Archibald Haddock

lank, 19.1.2006 12:28:
No siis einyt ehkä pitäis yleistää, kyllä se juoma varmaan osalle porukasta maistuu, esim Jonelle ja Maijalle (pahaiset juopot *sydän*), mutta tämä perustuu siihen mitä olen joiltaan ravintoloitsijoilta kuullut vuosien saatossa. Tietysti voi olla täysin perätönkin väittämä...kertokaa mulle totuuksia ja sivistäkää minua! *ding*

Mun mielestäni syitä siihen juomiseen ja juomattomuuteen kannattaa lähteä etsimään jostain muusta kuin musiikista itsestään. Kyllä, voi olla polkkabileissä myynti ei ole samaa luokkaa kuin esim. progebileissä (itsehän toki juon kummissakin sivistyneesti juuri sen minkä ehdin ja yleensä vähän päälle), mutta ei korkeissa BPM-lukemissa sinänsä ole mitään sellaista joka saisi ihmiset hylkimään alkoholia - itseasiassa suurin osa vanhemmasta polkkaporukasta on omaan kokemukseen perustuen enemmän tai vähemmän deekiksellä (*nauru*).

Ehkä kannattaisi suunnata siis tässä sinänsä mielenkiintoisessa asiassa ajatuksensa vaikkapa siihen miten tiettyjen genrejen bileyleisö eroaa toisen genren vastaavasta (muuten kuin siten siis, että polkkabilepuolella muoviset neonpiikit on trendien aallonharjalla ratsastamista siinä missä progebileissä KoneHelsingin vyönsolki - tämä hieman karrikoiden). Heittämällä mulle tulee tosiaan ensimmäisenä mieleen, että yleisön keski-ikä hard-sitäsuntätäpippaloissa on alhaisempi kuin house- tai progepainotteisissa bileissä.

Olisko siis niin, että jengi happamoituu iän myötä?

-

Aini, diggailin muuten ihan siitä teidän Barbistanne. Maailmankaikkeuden typerintä nimeä ja sitä hieman erikoista DJ-kopin sijoittelua lukuunottamatta varsin jees mesta. Epäilen tsekkaavani uudestaankin.
Homegrove

#126 • • Homegrove Further

Jone, 19.1.2006 12:49:
---

DUH!

Mitä vaan puhutaan opiskelijoiden rappiosta niin ei työelämässä kestä selvinpäin. *känni*

--
Forward thinking house music

Jone

#127 • • Jone Archibald Haddock

Homegrove, 19.1.2006 12:53:
DUH!

Mitä vaan puhutaan opiskelijoiden rappiosta niin ei työelämässä kestä selvinpäin. *känni*

No etkös sä nyt ollutkin joku mikrotukari tjsp? *lmao*

TBH ei aavistustakaan mitä teet elääksesi
lank

#128 • • Edited lank www.djlank.com

---
lank, 19.1.2006 12:28:

---

Mun mielestäni syitä siihen juomiseen ja juomattomuuteen kannattaa lähteä etsimään jostain muusta kuin musiikista itsestään. Kyllä, voi olla polkkabileissä myynti ei ole samaa luokkaa kuin esim. progebileissä (itsehän toki juon kummissakin sivistyneesti juuri sen minkä ehdin ja yleensä vähän päälle), mutta ei korkeissa BPM-lukemissa sinänsä ole mitään sellaista joka saisi ihmiset hylkimään alkoholia - itseasiassa suurin osa vanhemmasta polkkaporukasta on omaan kokemukseen perustuen enemmän tai vähemmän deekiksellä (*nauru*).

Ehkä kannattaisi suunnata siis tässä sinänsä mielenkiintoisessa asiassa ajatuksensa vaikkapa siihen miten tiettyjen genrejen bileyleisö eroaa toisen genren vastaavasta (muuten kuin siten siis, että polkkabilepuolella muoviset neonpiikit on trendien aallonharjalla ratsastamista siinä missä progebileissä KoneHelsingin vyönsolki - tämä hieman karrikoiden). Heittämällä mulle tulee tosiaan ensimmäisenä mieleen, että yleisön keski-ikä hard-sitäsuntätäpippaloissa on alhaisempi kuin house- tai progepainotteisissa bileissä.

-

Aini, diggailin muuten ihan siitä teidän Barbistanne. Maailmankaikkeuden typerintä nimeä ja sitä hieman erikoista DJ-kopin sijoittelua lukuunottamatta varsin jees mesta. Epäilen tsekkaavani uudestaankin.

Joo sama tuli mieleen tossa kun olin kirjoittanut, ikä on varmaan se tärkein tekijä, nuorilla ei oo yleisesti niin paljon rahaa käytettävänä juhlimiseen ja tietty vanhathan ovat todistetusti ihan juoppoja kaikki (ainakin progepuolella :D).
Homegrove

#129 • • Homegrove Further
Maijaltakin hyvä pointti. Eräs kaveri sen sanoi että opiskeluaikoina pärjäsi sadalla markalla baarissa, nyt menee sata euroa. Ja tuskin johtuu vain inflaatiosta ja eurosta. :D

--
Forward thinking house music

Jone

#130 • • Jone Archibald Haddock

mayah, 19.1.2006 13:00:
Tai lopettaa opiskelun ja hankkii työn josta maksetaan palkkaa? Tietenkin poikkeuksiakin on *vink*

Joojoo, kirjoitan sen hakemuksen... Eiq mitä? *nauru*
Defa

#131 • • Defa Zuhause

Jone, 19.1.2006 06:47:
---
Näin on. Me polkkaajat ei kyllä osata juoda sitä viinaa sitten ollenkaan.

Juu ei,viime lauantaina miesten pöydässä ei tainnu olla kuin 4 prikallista tavaraa :)
Jone

#132 • • Edited Jone Archibald Haddock

Defa, 19.1.2006 17:27:
Juu ei,viime lauantaina miesten pöydässä ei tainnu olla kuin 4 prikallista tavaraa :)

Se on kyllä aika pitkälti Jussin ja Flaikun ansiota, mutta kyllä mäkin siitä sakotin sen verran että sunnuntaina pääsin oksentamaan verta ja tänään laskeskelin hienostuneesti maistelleeni kurkusta alas illan aikana yhteensä n. 20 ravintola-annosta (kun MacGyver-aloitus Jussilla lasketaan).

Turku käy voimille, piru vie! *nauru*
d_c

#133 • • d_c

Homegrove, 19.1.2006 13:01:
Maijaltakin hyvä pointti. Eräs kaveri sen sanoi että opiskeluaikoina pärjäsi sadalla markalla baarissa, nyt menee sata euroa. Ja tuskin johtuu vain inflaatiosta ja eurosta. :D

Ota huomioon, et sun kaverit opiskeli joskus 90-luvun puolivälissä ja kävi silloin räkälöissä kun ei muuhun ollut varaa. Nyt ne on töissä ja käy barbissa.
d_c

#134 • • d_c

Ei, vaan tulevat järkiinsä.

Eilen tuhannen pakkasviimassa näin kaupungilla kasan pissiksiä, ilman pipoja ja tumppuja, vetämässä natsaa ja valittamassa "vittu mä oon ihan jääs" "tääl on vitun kylmä". Siinä 30 vuotta lähestyvä nuori mies ohikulkiessaan hymähti hiljaa mielessään pipo päässä, tumput käsissä ja pitkät alushousut jalassa, kyllä tekin vielä ymmärrätte.

Mellow out, with style.
d_c

#135 • • d_c

Amokk, 15.9.2005 00:26:
kovin usein alun hehkutus ja musiikista ja ikärajoista kiinni pitäminen unohtuu varsin pian.

Ensimmäisen kerran käytyäni viime lauantaina meno tuntui olevan lähellä linjaa isosiskon tai veljen papereilla sisään. Tuolla tunsi itsensä jo vanhaksi kun katseli sitä teiniväkeä karl kaneissa ja h&m:ssä.
akiapina

#136 • • akiapina apinaki
Eilen tuli käytyä barbissa kavereiden kanssa kun ei parempaa tekemistäkään keksitty eivätkä sokeri, lynkky, forte tai the club oikein innostaneet. Sitä vaan että eikös tuolla alhaalla pitänyt olla joka pe-la jotain, eilen tuli muutamaan otteeseen käveltyä alakerran läpi ja eikös siellä soinut joka kerta joku komiikkapläjäys tyyliin raptori. Ei kai tuosta "teknopuolesta" nyt vaan aleta tinkimään?
Defa

#137 • • Defa Zuhause
En ollut paikalla joten tarkkaan en pysty kommentoimaan, mutta kyseessä todellakin oli joku normaalista poikkeava ilta.Meininki alakerrassa jatkuu taas normaalisti ensi viikonlopusta eteenpäin.
Fiksua olisi ollut tietenkin ilmoittaa etukäteen esim. tässä mutta tieto tuli sen verran myöhään että jäi ilmoittamatta.
supertony

#138 • • supertony Code Red
Toivotaan tosiaan, ettei sinne olla nyt liikaa rakentamassa mitän mainstream-juttua. Kyllähän se söis miestä!

--

supertony

#140 • • supertony Code Red

lank, 29.1.2006 17:18:
---
Defa, 29.1.2006 16:13:

Fiksua olisi ollut tietenkin ilmoittaa etukäteen esim. tässä mutta tieto tuli sen verran myöhään että jäi ilmoittamatta.

---

Tyypillistä toimintaa sedun mestoissa: tieto kulkee sairaan hyvin ja tietty ajoissa. *dissaa*

WORD! Valitettavan totta jokaisessa hänen mestassa!

--