lank, 19.1.2006 12:28:
No siis einyt ehkä pitäis yleistää, kyllä se juoma varmaan osalle porukasta maistuu, esim Jonelle ja Maijalle (pahaiset juopot ), mutta tämä perustuu siihen mitä olen joiltaan ravintoloitsijoilta kuullut vuosien saatossa. Tietysti voi olla täysin perätönkin väittämä...kertokaa mulle totuuksia ja sivistäkää minua!
Mun mielestäni syitä siihen juomiseen ja juomattomuuteen kannattaa lähteä etsimään jostain muusta kuin musiikista itsestään. Kyllä, voi olla polkkabileissä myynti ei ole samaa luokkaa kuin esim. progebileissä (itsehän toki juon kummissakin sivistyneesti juuri sen minkä ehdin ja yleensä vähän päälle), mutta ei korkeissa BPM-lukemissa sinänsä ole mitään sellaista joka saisi ihmiset hylkimään alkoholia - itseasiassa suurin osa vanhemmasta polkkaporukasta on omaan kokemukseen perustuen enemmän tai vähemmän deekiksellä (
).
Ehkä kannattaisi suunnata siis tässä sinänsä mielenkiintoisessa asiassa ajatuksensa vaikkapa siihen miten tiettyjen genrejen bileyleisö eroaa toisen genren vastaavasta (muuten kuin siten siis, että polkkabilepuolella muoviset neonpiikit on trendien aallonharjalla ratsastamista siinä missä progebileissä KoneHelsingin vyönsolki - tämä hieman karrikoiden). Heittämällä mulle tulee tosiaan ensimmäisenä mieleen, että yleisön keski-ikä hard-sitäsuntätäpippaloissa on alhaisempi kuin house- tai progepainotteisissa bileissä.
Olisko siis niin, että jengi happamoituu iän myötä?
-
Aini, diggailin muuten ihan siitä teidän Barbistanne. Maailmankaikkeuden typerintä nimeä ja sitä hieman erikoista DJ-kopin sijoittelua lukuunottamatta varsin jees mesta. Epäilen tsekkaavani uudestaankin.