125 posts, 7 pages, 15,210 views
olenkoseminä, 13.11.2005 19:02:
eka ne 4 ja sit 2 lisää (jotai epämääräst alko jupisee siin takana et mitä vitun pimputust tää o ja et onks tääl oikeesti teknoilta) ja lähti menee :)
nuance, 13.11.2005 19:52:
Ainiin. Iso LOL @ bäkkärin tunnerinki :D
nuance, 13.11.2005 19:52:
Ainiin. Iso LOL @ bäkkärin tunnerinki :D
onni3mk, 13.11.2005 17:53:
Edit: Aijoo..saatiin me Joannan kans neljä ihmistä pois jonosta, kun tokastiin ettei koko illan aikana soi yhtäkään rap, hiphop yms biisiä
hallucinogen, 14.11.2005 13:00:
Itse kun en paikalla ollut mutta kerrankin kun oli koko premi sitten käytössä niin kuinkas paljon sellaista "perus premipossea" oli paikalla ja vielä tärkeämpää, että kuinka nämä viihtyivät? Moni tuskin näistä tiesi ainakaan ennen jonoon menoa ettei siellä nyt soikaan ne listahitit :) Olisi hyvä jos vahingossa joukkoon eksyneet ihmiset löytäisivät bileet sitten tätä kautta.
UnityF, 14.11.2005 13:41:
---
hallucinogen, 14.11.2005 13:00:
Itse kun en paikalla ollut mutta kerrankin kun oli koko premi sitten käytössä niin kuinkas paljon sellaista "perus premipossea" oli paikalla ja vielä tärkeämpää, että kuinka nämä viihtyivät? Moni tuskin näistä tiesi ainakaan ennen jonoon menoa ettei siellä nyt soikaan ne listahitit :) Olisi hyvä jos vahingossa joukkoon eksyneet ihmiset löytäisivät bileet sitten tätä kautta.
---
Perus "premi" possee oli jonkuverran kylläkin ja hyvin ne näytti viihtyvän, mitä siinä lipunmyynissäkin olin Enaa auttamassa niin Ena kanssa totes et paljon "normihenkistä" porukkaa menny sisää mut erittäin vähän lähteny pois.
Itse ainakin tykkäsin tästä senkin takia että näin me saadaa uusia bilettäjiä ja just tälläisenä iltana jossa nytkin oli 3 arenaa käytössä niin heillä oli mahollisuus kuulla monipuolisesti konemusiikki tarjontaa. Niin mä nään tän asian + et esim joku kiksuttelija joka ei oo enne kuullu psykeetä niin oli
mahollisuus jne jne...