Sunrise: Grand Opening 12.11.2005 @ Club Volume / Helsinki

125 posts, 7 pages, 15,189 views

Kipatsu

#101 • • Kipatsu Team Vink Vink
Olipas vänkää!!
..vaikka olo olikin välillä kuin pakastimessa. Ekat bileet joissa olen palellut.

--
Paras keino päästä yhden miehen yli, on hankkiutua toisen alle..

Femi

#102 • • Femi
Oli kyllä mukavat bileet, loungista alakertaan ja sieltä ylös, sai keikuttaa peppua haussin tahdissa ja fiilistellä rumpubassoa *plur* kiitos. iso plussa monipuolesta tarjonnasta ja hyvästä meiningistä. oli ilo piipahtaa helsingissä näissä merkeissä.
Claquesous

#103 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Illan plussat ja miinukset.

Plussat:

+ etkot
+ dekot
+ kaikki, joiden kaa juttelin
+ Jeff Goldblum
+ Illuminati ja Uusi Maailmanjärjestys
+ jatkot

Miinukset:

- omat fiilikset

Tosi nastat bileet ja ihan kaikilla näytti olevan iha vindelin siistii=)

--
32. of December

olenkoseminä

#104 • • olenkoseminä
Todellaki kivat hipat! Vähän ehkä ärsytti se "imagojonon" siin 22:30-23:00 mitä siin sit tuli odoteltua.
Sitten ku oli oven vieres ni joku idiootti nahkatakki venäläinen tuli siihe huutelee et tarjoon kaljaa päästä mut sun etee "hraha löytyy daa"
No onneks se oliki niin idiootti et yritti päästä kelakortil sisää *lmao**hih*

Mitä bileistä hemmetin hyvää suuntää premi oltii muutettu, ainut vaa et vanhasta tavasta känni *känni**känni**känni* vei voiton.
Noh jos ens kerralla sitä ottais vähän vähemmän.

@onni3mk kyl niit lähti periaattees 6
eka ne 4 ja sit 2 lisää (jotai epämääräst alko jupisee siin takana et mitä vitun pimputust tää o ja et onks tääl oikeesti teknoilta) ja lähti menee :)

Kiitos järjestäjille.
#105 • • astaroth Guest

olenkoseminä, 13.11.2005 19:02:
eka ne 4 ja sit 2 lisää (jotai epämääräst alko jupisee siin takana et mitä vitun pimputust tää o ja et onks tääl oikeesti teknoilta) ja lähti menee :)

"asiakaskuntaan kohdistuva musiikillinen inkvisitio" iskee jälleen :)
olenkoseminä

#106 • • olenkoseminä
Hmm tais tosissaa olla hyvät kännit ku tos katoin olinko hävittäny mitää jne.
Ni löytypäs takin taskusta 3 koskenkorva sekotus tikkuu 1 iso keltanen pilli sekä snapsilasi.. noh ei siinä mitää mut mikä helvetti tää vähintääki irstas "invitation" lappu o *hih*
anton fine

#107 • • anton fine myspace.com/finethedj
aivan loistavaa, oli erittäin hyvä tunne! kiitos posse ja kiitos niille parille ihmisille jotka sitten jostain syystä päättivät tulla loungeen ja tanssia asses off!

anteeksi Juha.
nuance

#108 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Ainiin. Iso LOL @ bäkkärin tunnerinki :D
hemuz

#109 • • hemuz kätevä emäntä
Aivan mahtavaa *sydän*
Kiitos!
Mussu

#111 • • Mussu
Ihan hyvät bileet! *hymy* Puistokemistin setti oli hyvä! Tuli vain juoruttua niin paljon alhaalla, että tanssimaan ehti ylös vain vikaksi puoleksi tunniksi...*tanssittel*

Kiitoksi jonossa takanamme seiseille kundeille, kun heittivät lipun, jolla kaksi pääsi yhdenhinnalla. *hymy*

Ainoa, mikä jäi ärsyttämään oli se, ettei olut/siideri olleet niitä mitä mainostettiin niin flyerissa kuin Volumen seinillä olevissa A4 ja vaikka tiskille sitten ilmestyi lappu tarjouksista yritti myyjätär alhaalla myydä sen normaaliin hintaa, kunnes iskin lapun sen silmien eteen ja totesi siihen vaan;
" Noh, ei me näist mitää tiedetä"

Ja se tarjous lonkerokin loppui vielä alhaalta kesken illan.

*justjoo*
Ninka

#112 • • Ninka
ei kyllä pahaa sanottavaa *iloinen*
Suuri kiitos kaikille ihanille ihmisille *sydän*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Funchameleon

#114 • • Edited Funchameleon CkO
Jep, bäkkärin rinki oli kyllä paras =)*aplodit**sydän*

ja se tummatukkanen tyttö siellä bäkkärillä *blush*

--
TimoPistooli wrote:
Mä kuuntelen nettiradioo, F.U.C.K ne soitti sitä sun psykedeelistä transsitanssi motoriikka horrorcore bum bum bum electroacidrockia

kullannuppu

#115 • • kullannuppu
Ihan loistokemut! *sydän*

Puistokemistin setti meni suu korvissa *plur* Ja ajauduin junkan ihmeellisen maailmaan Nuance soitellessa, rytmi veti kyllä täysillä mukaansa. Sääli, että kurkkukivun takia piti lähteä ennen bileiden loppua, mutta Decompressioneissa sit täysillä! :-D

Bileet tuntuivat tarjoavan jokaiselle jotain, oli hauska surffailla ympäriinsä kuunnellen erilaisia musiikkityylejä. Alakerran soundimaailma veti kyllä eniten puoleensa.

Kiitos huippuseurasta Pennylle ja omalle kullalle! *hihu*

P.S And big thanks to Stigu for being such a gentleman and rescuing us girls from the harrasser *hali*

--
^_^

juGis

#116 • • juGis
Joo, nuancen paukutus alakerrassa kyl rokkas. Tuli "vähän" pompittua.

*hikoil* *nauru* *jiihaa*

Ja yläkerrassa isommassa salissa oli kyl kokoajan aika loistavaa, sekä juhan (indigo) lopetus oli loungessa aika loistokas! Eikä se "teinihkö" meno siellä oikeestaan haitannu yhtään, sillä olihan sitä aika sopivasti humalassa.

*känni*

Kiitos järjestäjille bileist, tutuille ja uusille tuttavuuksille seurasta!
hallucinogen

#117 • • hallucinogen Edain

onni3mk, 13.11.2005 17:53:
Edit: Aijoo..saatiin me Joannan kans neljä ihmistä pois jonosta, kun tokastiin ettei koko illan aikana soi yhtäkään rap, hiphop yms biisiä *vink*

Itse kun en paikalla ollut mutta kerrankin kun oli koko premi sitten käytössä niin kuinkas paljon sellaista "perus premipossea" oli paikalla ja vielä tärkeämpää, että kuinka nämä viihtyivät? Moni tuskin näistä tiesi ainakaan ennen jonoon menoa ettei siellä nyt soikaan ne listahitit :) Olisi hyvä jos vahingossa joukkoon eksyneet ihmiset löytäisivät bileet sitten tätä kautta.

--
pikku-*possu*

UnityF

#118 • • UnityF joo just se

hallucinogen, 14.11.2005 13:00:

Itse kun en paikalla ollut mutta kerrankin kun oli koko premi sitten käytössä niin kuinkas paljon sellaista "perus premipossea" oli paikalla ja vielä tärkeämpää, että kuinka nämä viihtyivät? Moni tuskin näistä tiesi ainakaan ennen jonoon menoa ettei siellä nyt soikaan ne listahitit :) Olisi hyvä jos vahingossa joukkoon eksyneet ihmiset löytäisivät bileet sitten tätä kautta.

Perus "premi" possee oli jonkuverran kylläkin ja hyvin ne näytti viihtyvän, mitä siinä lipunmyynissäkin olin Enaa auttamassa niin Ena kanssa totes et paljon "normihenkistä" porukkaa menny sisää mut erittäin vähän lähteny pois. *hymy*

Itse ainakin tykkäsin tästä senkin takia että näin me saadaa uusia bilettäjiä ja just tälläisenä iltana jossa nytkin oli 3 arenaa käytössä niin heillä oli mahollisuus kuulla monipuolisesti konemusiikki tarjontaa. Niin mä nään tän asian + et esim joku kiksuttelija joka ei oo enne kuullu psykeetä niin oli
mahollisuus jne jne...
ludde

#119 • • ludde Anna
Ei kyllä itsekään voi muuta sanoa kuin että täydellistä täydellistä!! *plur* Tripteaser ei kyllä petä koskaan

Oli tosiaan ihanan kirjavaa ja mukavaa porukkaa, jossain vaiheessa tosin meni hermot muutamaan "lääppijään" jotka olisi mun puolesta voineet valita illanviettopaikkakseen sen viereisen alen *hmph* Mitään muuta negatiivista sanottavaa en kyllä keksi! :)
Funchameleon

#120 • • Funchameleon CkO

UnityF, 14.11.2005 13:41:
---
hallucinogen, 14.11.2005 13:00:

---

Perus "premi" possee oli jonkuverran kylläkin ja hyvin ne näytti viihtyvän, mitä siinä lipunmyynissäkin olin Enaa auttamassa niin Ena kanssa totes et paljon "normihenkistä" porukkaa menny sisää mut erittäin vähän lähteny pois. *hymy*

Itse ainakin tykkäsin tästä senkin takia että näin me saadaa uusia bilettäjiä ja just tälläisenä iltana jossa nytkin oli 3 arenaa käytössä niin heillä oli mahollisuus kuulla monipuolisesti konemusiikki tarjontaa. Niin mä nään tän asian + et esim joku kiksuttelija joka ei oo enne kuullu psykeetä niin oli
mahollisuus jne jne...

Olen itse juurikin tätä samaa mieltä *joo*

--
TimoPistooli wrote:
Mä kuuntelen nettiradioo, F.U.C.K ne soitti sitä sun psykedeelistä transsitanssi motoriikka horrorcore bum bum bum electroacidrockia