keisha, 2.11.2005 21:23:
Sen takia juuri ihastuin bilekulttuuriin verrattuna tavallisiin baareihin, koska ihmiset jaksoivat olla ystävällisiä toisilleen, ja toisen rinnalle läikytettyä juomaa pyydettiin ennen vielä anteeksi. Nyt tuli osaksi lähinnä palavilla tupakoilla huitomista tanssilattialla ja varsin fyysistä vartalokontaktia pyrittäessä haluttuun suuntaan.
Mua kismittää ja harmittaa. En tiedä oliko kyse vaan bileistä, joissa oli paljon FANaatikkoja, vai ovatko muut huomanneet ilmiötä laajemminkin?
/avatuminen loppuu tähän/
Ilmiö on tuttu. Kuulostamatta kulahtaneelta reivipapalta, tosiasia vaan on se että fiilis bileissä vuonna 1995-98 oli jotain
aivan muuta kuin mitä se on tänä päivänä. Ei saatana, kyllä toi kuullosti kulahtaneelta. Nyt mulle naureskelee joku joka oli Ibizalla v. 88 Acid Housen synnyinaikoihin. Enivei..... myönnettäköön että 95-98 oli minun omaa psyke-kuherruskuukauttani, PLUR PLUR *pepsodent*js surrur *jiihaa*jne. mutta jollain tavalla fiilis oli vastaanottavampi ja suotuisa, melkein äidillinen tms...Nyt fiilis joissain bileissä ei ole läheskään niin lämmin ja tunnelma ei ole äidillinen, pikemminkin kade / katkera sisarus tai jotain vittu mä tiiä....or is it just
ME?
Mutta huomaa sen tossa kuosituksessakin. Jengi vaan vetää nykyään niin himmeet juubat!!! Ei mulla mitään sitä vastaan, jos osaa myös käyttäytyä ja huomioida ympäristönsä, mutta joiltain se ei vaan onnistu.