SUPERVIZOR, INFECTED MUSHROOM live 22.10.2005 @ helsinki

307 posts, 16 pages, 84,446 views

discosisko

Posts: 212

#281 • • discosisko
*aplodit*

Luxusta!!!!

Oli todella loistavat bileet ajatellen mikä mesta ja mikä määrä jengiä....

suuri kiitos Petelle, et jaksat vääntää tämmösiä kemuja meille, jotka diggaa tanssia yömyöhään!

*senkin* Teille, jotka jaksatte aina valittaa jostain, Olkaa hyvä ja vääntäkää itse yli 1000 hengen bileet ja katotaan sit uudestaan...

Oli loistavaa *sydän* Kiitos suuri !!!!
Juhgu

Posts: 7,921

#282 • • Juhgu Virnistelijä

discosisko, 26.10.2005 23:57:
Olkaa hyvä ja vääntäkää itse yli 1000 hengen bileet ja katotaan sit uudestaan...



Yli 1000?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

serotonot

Posts: 3,137

#284 • • serotonot Paul Easy

discosisko, 26.10.2005 23:57:
**senkin* Teille, jotka jaksatte aina valittaa jostain, Olkaa hyvä ja vääntäkää itse yli 1000 hengen bileet ja katotaan sit uudestaan...

Oli loistavaa *sydän* Kiitos suuri !!!!


Oli kyl itselläki tosi nastaa. Infected rokkas, kirjaimellisesti, eikä se Duvdevin laulu ollu mitenkään epävireistä. Fiilis oli kuin rock-keikalla ja se passas ainaki itelle vallan mainosti. Tuli reivattua ihan hikeen asti. Muut artistit meni vähän ohi ku tuli törmättyä niin moneen tuttuun ja edellisen illan bileilyt painoi jaloissa, mut hyvää saundia sieltä irtos muutenki. Tripteaser ja Unlive toimi mun makuun ihan ok. Salakavala meni mulla ohisektoriin mut hyvin se sai porukan liikkeelle :)

Mut tosta negatiivisesta palautteesta: Vaikka bileet oiski loistavat ni mun mielestä negatiivista palautetta voi ja pitääkin antaa jotta seuraavalla kerralla asiat voidaan hoitaa paremmin.
discosisko

Posts: 212

#285 • • discosisko

serotonot, 27.10.2005 12:30:
---


Mut tosta negatiivisesta palautteesta: Vaikka bileet oiski loistavat ni mun mielestä negatiivista palautetta voi ja pitääkin antaa jotta seuraavalla kerralla asiat voidaan hoitaa paremmin.



Juu toki olen samaa mieltä.... Välillä vaan otta sydämmestä.... Aika usein törmää turhanpäiväseen valitukseen... ja muut senkun vääntää parastaan, et muut pääsee diggaileen... You know.... Anyway....Rakentava kommentti on AINA hyvästä!

*vink*
serotonot

Posts: 3,137

#286 • • serotonot Paul Easy

discosisko, 27.10.2005 12:41:
Juu toki olen samaa mieltä.... Välillä vaan otta sydämmestä.... Aika usein törmää turhanpäiväseen valitukseen... ja muut senkun vääntää parastaan, et muut pääsee diggaileen... You know.... Anyway....Rakentava kommentti on AINA hyvästä!

*vink*


Onko se valitus loppujenlopuksi turhanpäiväistä? Se on kuitenkin jonkun ihmisen mielipide? Toisaalta jos se on turhanpäiväistä niin miksi siitä jaksaisi kukaan silloin ottaa itseensäkään?


Ja joo siis jokainen varmasti tekee minkä pystyy/osaa ja sit jos joku osaa sanoo miten ois voinu tehä paremmin ni seuraaval kerral on sit ehkä viel paremmin. Sitä paitsi moni asia noistaki o mielipidekysymys (esim. lasi- vai muovituopit) eikä niistä voi ottaa itseensä jos toinen on eri mieltä. Tai voi mut ei kannata :)
discosisko

Posts: 212

#287 • • discosisko

serotonot, 27.10.2005 12:46:
---
discosisko, 27.10.2005 12:41:
Juu toki olen samaa mieltä.... Välillä vaan otta sydämmestä.... Aika usein törmää turhanpäiväseen valitukseen... ja muut senkun vääntää parastaan, et muut pääsee diggaileen... You know.... Anyway....Rakentava kommentti on AINA hyvästä!

*vink*

---

Onko se valitus loppujenlopuksi turhanpäiväistä? Se on kuitenkin jonkun ihmisen mielipide? Toisaalta jos se on turhanpäiväistä niin miksi siitä jaksaisi kukaan silloin ottaa itseensäkään?


Ja joo siis jokainen varmasti tekee minkä pystyy/osaa ja sit jos joku osaa sanoo miten ois voinu tehä paremmin ni seuraaval kerral on sit ehkä viel paremmin. Sitä paitsi moni asia noistaki o mielipidekysymys (esim. lasi- vai muovituopit) eikä niistä voi ottaa itseensä jos toinen on eri mieltä. Tai voi mut ei kannata :)




Eli ottaako sua nyt päähän, että mä herkistelin ? *piis*
serotonot

Posts: 3,137

#288 • • serotonot Paul Easy

discosisko, 27.10.2005 13:16:
Eli ottaako sua nyt päähän, että mä herkistelin ? *piis*


Ei. Muutenhan mä olisin ottanunut itseeni sun kritiikistä mun kritiikin kritisöimisen kritisöimisen suhteen :D
Juhgu

Posts: 7,921

#289 • • Juhgu Virnistelijä
Noni, nyt ollaan taas yhteisymmärryksessä ja poliittisesti korrekteja ja kaikilla on hyvä mieli *nauru*


friikman, 27.10.2005 12:07:
---
850 lippua ennakkoon + 100 nimeä listalla. elikkä melkein 1000:n ihmisen bileet :)



Jaa, bongasin jostain seinältä lapun että "tässä tilassa saa olla kerrallaan xxx henkilöä" tjsp, jossa xxx oli 760 tai jotain vastaavaa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sts

Posts: 7,969

#290 • • sts Sama pyynti aitta!
Tripteaser rokkas.

Muutenki oli ihan jees, tosin osa jengistä oli ahdistavan kuoseissa.
Kukkis

Posts: 300

#291 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Salakavalalta tuli VITUN hyvää saundii! *sydän* Muuten noi bileet oli aika syvältä ja Infected oli TODELLAKIN aikamoinen pettymys... Kun ei se uus saundi oikee nappaa.

--
Never say never..?

Lionel Tiger

Posts: 719

#292 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]

Juhgu, 27.10.2005 14:34:
Noni, nyt ollaan taas yhteisymmärryksessä ja poliittisesti korrekteja ja kaikilla on hyvä mieli *nauru*



---
friikman, 27.10.2005 12:07:
---
850 lippua ennakkoon + 100 nimeä listalla. elikkä melkein 1000:n ihmisen bileet :)
---


Jaa, bongasin jostain seinältä lapun että "tässä tilassa saa olla kerrallaan xxx henkilöä" tjsp, jossa xxx oli 760 tai jotain vastaavaa.




kysyppä tuotevalvontakeskukselta, jotta montako ihmistä saa olla missäkin yökerhossa ja käy sen jälkeen laskemassa itse kävijämääriä.... eipäs takerruta pilkunnussimiseen... kaikki kirjoitettu ei ole aina totta.... esim kaivolle max määrä kerralla liikkuu 700-1500pax välillä.... tosin esim nokian vuotuisissa juhlissa sisälläolijoiden kertalaskenta on tuottanut tuloksen joka on reippaasti yli 1500.... no mutta jos haluaa takertua tollaseen.... äh bileet maistuivat enivei... moido.. vai onko se sittenkään moido? joku haluaa kuitenkin nus**a tätäkin juttua*piis*
Juhgu

Posts: 7,921

#293 • • Juhgu Virnistelijä

(Lionel Tiger), 28.10.2005 00:50:
---
.... ....



Djaa, mulle jäi vaan mieleen se lappu, kun se oli jostain syystä varsin näkyvällä paikalla ja siinä oli ilmoitettu max. kävijämäärä 1 henkilön tarkkuudella. Siitä siis tuo kysymys, ei ollut tarkoitus sen enempää nussia pilkkuja.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Leaphion

Posts: 64

#295 • • Leaphion fleab.wtg?
HEI!!!! KUVII KEHIIN!!!
keisha

Posts: 1,394

#297 • • keisha bullet with butterfly wings
Ensin hyvät asiat. Paljon kavereita paikalla, ja Kaivon remppa oli ehdottomasti parantanut paikkaa. Alkuillasta mahtui vielä tanssimaan, ja etenkin Unlive iski ja lujaa. Infectedkin kuulosti ihan kivalta, tosin se sähköskittaa vinguttanut scorpions-hahmo ei ollut ihan mun mieleen.

/avatuminen/
En ole bileissä hetkeen käynyt. Viimeksi Fantasyissa Meri-Teijossa, jossa tanssitilaa oli yllin kyllin. Sitä ennen Unityissa heinäkuussa, jossa on vain niin lämmin ja kohtelias tunnelma, ettei sitä mualta löydä. En tiedä onko vikana se, että oon jo unohtanut millaista klubeilla isoissa massatapahtumissa voi olla, vai oonko vaan typerä naputtaja joka ei tajua että "Siellähän oli vitun siistiä!"

Vaan ei ollut. Pari ensimmäistä päälle roiskunutta siiderituoppia jaksoin ottaa huumorilla, samoin kuin varpaille astumiset. Tällaistahan tää bileissä on. Mutta sitten jossain vaiheessa rupesi todella kyrpimään. Yritin tanssia rauhassa musiikkiin keskittyen hieman sivummalla, mutta se osoittautui mahdottomaksi. Jatkuvalla syötöllä oli joku tunkemassa ohitse kyynärpäät ojossa, osa niin yössä että kävelivät suoraan päin. Anteeksipyyntöjä en kuullut montaa, jos yhtäkään. Rikkoontuvien lasien helinä kakui korvissa, ja tahmeassa lasimurskassa tanssiminen vei fiiliksiä.

Olen sitä mieltä, että jokaisen on toki saatava toteuttaa itseään tanssilattialla, mutta onko se perkele sentään tehtävä niin että kaikki kolme metriä lähempänä olevat ihmiset saavat iskuja! Etenkään paikassa kuin Kaivo, jossa tanssitila on kuitenkin rajoitettu. Ymmärrän, että keikka oli monille unelmien täyttymys ja innostus varmasti suuri, mutta mihin ovat hävinneet ihmisten käytöstavat bileissä? Sen takia juuri ihastuin bilekulttuuriin verrattuna tavallisiin baareihin, koska ihmiset jaksoivat olla ystävällisiä toisilleen, ja toisen rinnalle läikytettyä juomaa pyydettiin ennen vielä anteeksi. Nyt tuli osaksi lähinnä palavilla tupakoilla huitomista tanssilattialla ja varsin fyysistä vartalokontaktia pyrittäessä haluttuun suuntaan.

Mua kismittää ja harmittaa. En tiedä oliko kyse vaan bileistä, joissa oli paljon FANaatikkoja, vai ovatko muut huomanneet ilmiötä laajemminkin?

/avatuminen loppuu tähän/

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Master Bates

Posts: 33

#298 • • Master Bates

keisha, 2.11.2005 21:23:
Sen takia juuri ihastuin bilekulttuuriin verrattuna tavallisiin baareihin, koska ihmiset jaksoivat olla ystävällisiä toisilleen, ja toisen rinnalle läikytettyä juomaa pyydettiin ennen vielä anteeksi. Nyt tuli osaksi lähinnä palavilla tupakoilla huitomista tanssilattialla ja varsin fyysistä vartalokontaktia pyrittäessä haluttuun suuntaan.

Mua kismittää ja harmittaa. En tiedä oliko kyse vaan bileistä, joissa oli paljon FANaatikkoja, vai ovatko muut huomanneet ilmiötä laajemminkin?

/avatuminen loppuu tähän/



Ilmiö on tuttu. Kuulostamatta kulahtaneelta reivipapalta, tosiasia vaan on se että fiilis bileissä vuonna 1995-98 oli jotain aivan muuta kuin mitä se on tänä päivänä. Ei saatana, kyllä toi kuullosti kulahtaneelta. Nyt mulle naureskelee joku joka oli Ibizalla v. 88 Acid Housen synnyinaikoihin. Enivei..... myönnettäköön että 95-98 oli minun omaa psyke-kuherruskuukauttani, PLUR PLUR *pepsodent*js surrur *jiihaa*jne. mutta jollain tavalla fiilis oli vastaanottavampi ja suotuisa, melkein äidillinen tms...Nyt fiilis joissain bileissä ei ole läheskään niin lämmin ja tunnelma ei ole äidillinen, pikemminkin kade / katkera sisarus tai jotain vittu mä tiiä....or is it just ME? *täh*

Mutta huomaa sen tossa kuosituksessakin. Jengi vaan vetää nykyään niin himmeet juubat!!! Ei mulla mitään sitä vastaan, jos osaa myös käyttäytyä ja huomioida ympäristönsä, mutta joiltain se ei vaan onnistu.
Juhgu

Posts: 7,921

#299 • • Juhgu Virnistelijä

keisha,


Master Bates,



Yhtä ikäväksi koin itsekin sen ihmismassan tuolla keikalla, mutta en sen perusteella vielä heittäytyisi katkeraksi reivipapaksi. Pidetään niitä lämminhenkisiä pippaloita nykyisinkin, eikä kaikkialla ole läheskään tuollaista. Plus aika kultaa muistot.

[pieni](näin 22-vuotiaana ei tosin ole monelta vuodelta vertailupohjaa)[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

keisha

Posts: 1,394

#300 • • keisha bullet with butterfly wings

Juhgu,
Yhtä ikäväksi koin itsekin sen ihmismassan tuolla keikalla, mutta en sen perusteella vielä heittäytyisi katkeraksi reivipapaksi. Pidetään niitä lämminhenkisiä pippaloita nykyisinkin, eikä kaikkialla ole läheskään tuollaista. Plus aika kultaa muistot.

[pieni](näin 22-vuotiaana ei tosin ole monelta vuodelta vertailupohjaa)[/pieni]


No enpä luonnehtisi itseäni vielä mummoksi 23-vuotiaana :) Pohdin vain oliko syynä sitten ns. iso klubiympäristö, jossa en enää tunne viihtyväni, vai se etten ole isoilla ulkomaisten starojen keikoilla aikoihin käynyt, vai todella ihmisten käyttäytyminen välinpitämättömästi. Kyllä tänä päivänä on edelleen erittäin hyviä pippaloita, joista nyt tosiaan esimerkkinä voisin mainita viimeisimmät Fantasyn kemut tai Uunisaaren Unityt.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)