MR*ENIGMA, 9.9.2005 19:19:
---
Individual, 9.9.2005 19:14:
Niin on se vittua kun ei voi edes kasvattaa kukkaa rauhassa, puhumattakaan että heittäis muuta settiä. Noi sun argumentit alkaa olemaan jo aika epätoivoisia. Miksihän mulle ei ole kytät tehneet ikinä kotietsintää tai mun porukoille. Kyllä mun kaveripiiristä, joille se on tehty, se on tehty ihan syystä. Ei ne pollaritkaan nyt ihan mitään tyhmiä ole. Puhumattakaan siitä, että resurssien ollessa mitä on, niillä olis ihan hirveesti aikaa ja erergiaa ylimääräiseen. Onko termi "rikoksen tutkinta" sulle kuinka tuttu? Tuolla sun logiikalla ennenkuin murhaa aletaan tutkimaan, pitäisi olla kiistaton näyttö siitä, kuka on murhaaja.
---
Tarkoitin vaan et kyllähän sitä nyt jotain syytä pitää olla jotain epäillä jostain edli näyttöä, must ois hyvä että oikeus antas kotietsintäluvat. Toisaalta käräjäoikeus on vaan poliisin kumileimasin, joten ei sekään taitas auttaa.
No luulet sä todellakin, että juttujen tutkinnassa olisi aikaa / mahdollisuuksia kysyä lupaa joltain Käräjäoikeudelta, eihän se ole edes niitten homma. Muutenkin taitavat olla aika ylikuormitettuja. Kerro mulle nyt, mikä saa sut epäilemään, ettei ole näyttöä jos poliisi tekee johonkin ratsian. Eikö se ole osa em. rikoksentutkintaa? Eli poliisit istuis oikeudessa joka maanantai-aamu pyytämässä lupaa tehdä kotietsintä johonkin asuntoon, pitäisikö sitä ennen soittaa vaikka sille, jonka asuntoon se suunniteltu kotietsintä aiotaan suorittaa, että hän pääsee asianajajansa kanssa oikeuteen puolustamaan itseään.
edit: Ja vastahan sa sanoit, että TUOMIOISTUIN teki virheen sun kaverin tapauksessa, eli tuomitsi ilman näyttöä, nyt samalta posselta pitäis pyytää lupa kotietsintöjen suorittamiseen. Pelottavaa.