"Tiesitkö että..." (nippelitietoa kaikesta ja kaikille)

399 posts, 20 pages, 253,275 views

koo

Posts: 379

#241 • • koo

tbo, 19.8.2006 01:51:
---
koo, 19.8.2006 01:43:
---
äm, 18.8.2006 22:18:
Kaikki [pieni](yhtään vanhemmat ainakin)[/pieni] tietävät runonpätkän "Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi...", mutta tiesittekö, että se on oikeasti näin: http://www.kaapeli.fi/maailma/kalevala/KAHDESTOISTA.html helevetin pitkä runo!

---


Itse Kalevalahan alkaa samoilla sanoilla:

Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi,
lähteäni laulamahan, saa'ani sanelemahan,
sukuvirttä suoltamahan, lajivirttä laulamahan.
Sanat suussani sulavat, puhe'et putoelevat,
kielelleni kerkiävät, hampahilleni hajoovat.


Vissiin aika käytetty fraasi.

---


Miten nii käytetty? Sen pitäis olla sinne tajuntaan kuumalla raudalla poltettu JUST SIKS ETTÄ SE ON KALEVALAN ALKUSÄKEISTÖ.

sviddu eikö ne enää opeta peruskoulussa mitään.



Mä en nyt tajunnut mitään (ehkä johtuen siitä että kello on kaksi) mutta mä siis tarkoitin että aika käytetty fraasi Kalevalassa.

--
Backstagella on paratiisi.

elysion

Posts: 1,036

#242 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

äm, 22.6.2006 06:38:
---
PeakZ, 22.6.2006 02:13:
---
vaavu, 30.10.2005 19:40:

Toisen väittämän mukaan 60% miesdiplomi-insinööreistä menee naimisiin hoiva-alalla työskentelevän naisen kanssa.

---

Sattumoisin seukkaan ns. hoiva-alalla työskentelevän kanssa, tuli vaan silloin aikanaan huomattua että sairaanhoito-oppilaitoksen opiskelijoita kosiskeltiin useasti teekkareiden järjestämiin tapahtumiin.

Eli ainakin pk-seudulla tuota prosenttia voisi selittää sillä että heitä yksinkertaisesti "paritetaan" jo koulussa toisilleen *nauru*



Hoitsubileet... HUOH!! "hei mennää sinne hoitsubileisii, kun siel on helmi kissoi!"... ikävän tottahan toi on, että noita hoitsuja ja teekkareita yritetään parittaa (+... Aika säälittävää. Tosin jotku janpat joita tuolla koululla näkee on kyllä sellassia, että ne ei sais naista, vaikka se kuukauden niiden päällä istuis (tai jotai...) *pepsodent*


Ja jälleen ovat yksi insinöörituomas ja hoitsumirjami löytäneet toisensa ja täydentävät näitä tilastoja *sydän*



Sulla ei vissii oo ihan kauheen hyviä kokemuksia teekkareista *nauru* *lmao*. Eikai me kaikki ny ihan noin puskissa olla? *pepsodent*
kaynessi

Posts: 154

#243 • • kaynessi

superwoman, 2.8.2006 09:54:
No mutta. Täähän on ihan tieteellisestikkin tutkittu asia. Sosiologian alan tutkimus, jota en nyt muista sen tarkemmin, mutta kyllä kaivetaan, jos joku ihan eksaktia dataa kaipaa. Eli asiaan: Pituus ja menestyminen/valta korreloi vahvasti.

Niin ja onhan se paljon hauskempaa käskeä kuin pyytää...


Pitää paikkansa. Pitkät miehet menestyy keskimäärin yrityselämässä ja sijoittuvat useammin johtaja paikoille.

littlebig

Posts: 753

#244 • • littlebig aaat-chi kung

boy-cut, 31.10.2005 10:10:
---
Elvirith, 31.10.2005 09:45:
Ihminen ei pysty nuolemaan omaa kyynärpäätään.
Suurin osa yrittää sitä kuullessaan tuon. *nauru*

---


mä pystyn, hoidan tänne kuvan jahka kerkiän



sori, kesti...
kuvakulmasta johtuen kyynärpää näyttää olevan sivulla mutta kun kysyin asiasta "raadilta", sain myöntävän vastauksen eli kieli on kyynärpään kärjessä kiinni.

--
straight ______

gay ^______^

Avatar
#245 • • cjet Guest

boy-cut, 25.8.2006 10:48:

sori, kesti...
kuvakulmasta johtuen kyynärpää näyttää olevan sivulla mutta kun kysyin asiasta "raadilta", sain myöntävän vastauksen eli kieli on kyynärpään kärjessä kiinni.



*tirsk* Onks sul jotenki spessu-lyhyet olkavarret käsis? *nauru*
littlebig

Posts: 753

#246 • • littlebig aaat-chi kung

Cjet, 25.8.2006 10:52:
---
boy-cut, 25.8.2006 10:48:

sori, kesti...
kuvakulmasta johtuen kyynärpää näyttää olevan sivulla mutta kun kysyin asiasta "raadilta", sain myöntävän vastauksen eli kieli on kyynärpään kärjessä kiinni.
---

*tirsk* Onks sul jotenki spessu-lyhyet olkavarret käsis? *nauru*



mä joogaan *yingyang*

tieteelline ehkä selitys: mun selkä on hieman vino, kaartuu vasemmalle lapojen kohdalla aiheuttaen ylimääräistä liikkuvuutta vas. olkanivelen kohdalla. vasen olka vaan vääntyy kauemmas taakse ja kun on joogannut niin taivuttelu on helpottunut. pitkä kieli ja kaula hoitaa loput. oikeeta kyynärpäätä en pysty nuolemaan, jää pari cm vajaaksi.

ni, en ole koskaan murtanut luita kehossani, se varmaan sattuu... muiden luita kyllä on mennyt johtuen toimistani *jeesus*

--
straight ______

gay ^______^

Avatar
#247 • • cjet Guest

boy-cut, 25.8.2006 10:58:
---
Cjet, 25.8.2006 10:52:

mä joogaan *yingyang*

tieteelline ehkä selitys: mun selkä on hieman vino, kaartuu vasemmalle lapojen kohdalla aiheuttaen ylimääräistä liikkuvuutta vas. olkanivelen kohdalla. vasen olka vaan vääntyy kauemmas taakse ja kun on joogannut niin taivuttelu on helpottunut. pitkä kieli ja kaula hoitaa loput. oikeeta kyynärpäätä en pysty nuolemaan, jää pari cm vajaaksi.

ni, en ole koskaan murtanut luita kehossani, se varmaan sattuu... muiden luita kyllä on mennyt johtuen toimistani *jeesus*



Ok. *nauru* Ehkä me hyväksytään tää selvitys. *yingyang* Mä en yllä ku nenän päähän mun kielellä.. *hih* Ei oo muuten mullakaan ikinä murtunu paikat. Which is nice. *puunkoputtelua*
littlebig

Posts: 753

#248 • • littlebig aaat-chi kung

Cjet, 25.8.2006 11:03:
---
boy-cut, 25.8.2006 10:58:
---
Cjet, 25.8.2006 10:52:

mä joogaan *yingyang*

tieteelline ehkä selitys: mun selkä on hieman vino, kaartuu vasemmalle lapojen kohdalla aiheuttaen ylimääräistä liikkuvuutta vas. olkanivelen kohdalla. vasen olka vaan vääntyy kauemmas taakse ja kun on joogannut niin taivuttelu on helpottunut. pitkä kieli ja kaula hoitaa loput. oikeeta kyynärpäätä en pysty nuolemaan, jää pari cm vajaaksi.

ni, en ole koskaan murtanut luita kehossani, se varmaan sattuu... muiden luita kyllä on mennyt johtuen toimistani *jeesus*

---

Ok. *nauru* Ehkä me hyväksytään tää selvitys. *yingyang* Mä en yllä ku nenän päähän mun kielellä.. *hih* Ei oo muuten mullakaan ikinä murtunu paikat. Which is nice. *puunkoputtelua*



sori mun nokka on niin pystyssä et ei kieli ylety *tirsk*

--
straight ______

gay ^______^

Avatar
#249 • • cjet Guest

boy-cut, 25.8.2006 11:05:

sori mun nokka on niin pystyssä et ei kieli ylety *tirsk*



*nauru* Mä yritän aina aamuisin käydä tyhjentämässä mun pään, nii pystyy nuolee nenän päätä.. *tirsk*
kakku111

Posts: 146

#250 • • kakku111 pikku pioneeri
krokotiili ei pysty työntämään kieltään ulos.

Osterin silmä on suurempi kuin sen aivot.

Koiraspuolinen rukoilijasirkka ei voi paritella, jos sen pää on kiinni omassa ruumiissaan. Naaras aloittaa seksin esileikillään, jossa hän leikkaa koiraan pään irti.

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

a-j

Posts: 785

#251 • • a-j
täällä yliopistolla tutkivat jotain kuoriaislajia
jonka paino voi tippua 10% ejakulaation
seurauksena *tirsk*

..ihan kiva jos ihmisellä tippus samalla lailla *nauru*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Avatar
#252 • • titityyt Guest

boy-cut, 31.10.2005 10:10:
---
Elvirith, 31.10.2005 09:45:
Ihminen ei pysty nuolemaan omaa kyynärpäätään.
Suurin osa yrittää sitä kuullessaan tuon. *nauru*

---


mä pystyn, hoidan tänne kuvan jahka kerkiän



Pystyn mäkin. Uskokaa ilman kuvaa :D
Caro²

Posts: 5,301

#253 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

a-j, 1.9.2006 12:10:
täällä yliopistolla tutkivat jotain kuoriaislajia
jonka paino voi tippua 10% ejakulaation
seurauksena *tirsk*

..ihan kiva jos ihmisellä tippus samalla lailla *nauru*


Vois olla kumppanilla sanomista, jos ejakuloisin 14kiloa naamalle... liekö tulis jo syyte tapon yrityksestä. Toisaalta, se saattas jo täyttaa murhayrityksen määritelmän. Suunniteltu teko, vakaasti harkittu ja viela toteutettu... *joo*
Freja

Posts: 8,774

#254 • • Freja Sihteeri
Ime sokeripalaa suussa kun leikkaat sipulia. Ei muuten tuu kyyneleen kyyneltä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fyrisch

Posts: 4,525

#255 • • Fyrisch

Freja, 6.9.2006 22:06:
Ime sokeripalaa suussa kun leikkaat sipulia. Ei muuten tuu kyyneleen kyyneltä.



Mitenköhän toi toimii teorias..

Toinen kätevä tapa on myös liuottaa niit vedes jonki aikaa!
larzizi

Posts: 1,661

#256 • • larzizi

Elvirith, 31.10.2005 09:45:
Ihminen ei pysty nuolemaan omaa kyynärpäätään.
Suurin osa yrittää sitä kuullessaan tuon. *nauru*



Isosisko osaa tuon. Just tänään viimeksi nuoli *nauru*

Mun on edes turha kokeilla näin lyhyellä kielellä *hmph*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,774

#257 • • Freja Sihteeri

Fyraett, 6.9.2006 23:07:
Mitenköhän toi toimii teorias..

Toinen kätevä tapa on myös liuottaa niit vedes jonki aikaa!



Vedessä liuottaminen auttaa joillakin, ei kaikilla (o/)

Ja se toimii siten, että otat sokeripalan, laitat sen suuhusi, imeskelet sokeripalaa ja leikkaat samalla sitä sipulia *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Dementation

Posts: 2,892

#258 • • Dementation wednesday?

larzizi, 6.9.2006 23:23:
Isosisko osaa tuon. Just tänään viimeksi nuoli *nauru*

Mun on edes turha kokeilla näin lyhyellä kielellä *hmph*



Oon nähnyt tän joskus nooran tekemänä, sillon ainakin nuoli käden sivua melkeen kyynärpäästä, mutta ei todellakaan kyynärpään kärjimmäistä kärkeä. Eli en usko.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#259 • • niomic Guest

kakku111, 28.8.2006 14:31:
Koiraspuolinen rukoilijasirkka ei voi paritella, jos sen pää on kiinni omassa ruumiissaan. Naaras aloittaa seksin esileikillään, jossa hän leikkaa koiraan pään irti.


Rukoilijasirkkadokumentteja katselleena ja muutenkin ko. hyönteislajia ihailleena en ole koskaan kuullut mitään tämänkaltaista väittämää parittelun suhteen. En myöskään löydä tälle koko Internetsistä mitään vahvistusta.

Rukoilijasirkkoja on useita tuhansia eri alalajeja ja monet niistä eivät edes tapa koirasta paritellessaan. Osa tappaa ravinnonsaannin varmistamiseksi ja osa oletettavasti vaan jotenkin kiimoissaan flippaa ja kokee ettei äijällä oo enää roolia :)

Näissä dokumentaareissa olen myös itse videon välityksellä todistanut lukuisia siitoksia, joissa koiras on jäänyt nätisti henkiin - pää ja kaikki.
Fyrisch

Posts: 4,525

#260 • • Fyrisch

Freja, 7.9.2006 05:04:
Vedessä liuottaminen auttaa joillakin, ei kaikilla (o/)

Ja se toimii siten, että otat sokeripalan, laitat sen suuhusi, imeskelet sokeripalaa ja leikkaat samalla sitä sipulia *hihu*



Tarkotin lähinnä sitä että eiks aivot kykene tuottaa kyynelii ja kuolaa samaan aikaan..


mut kokeiluun menee silti asap :>