PeakZ, 22.6.2006 02:13:
---
vaavu, 30.10.2005 19:40:
Toisen väittämän mukaan 60% miesdiplomi-insinööreistä menee naimisiin hoiva-alalla työskentelevän naisen kanssa.
---
Sattumoisin seukkaan ns. hoiva-alalla työskentelevän kanssa, tuli vaan silloin aikanaan huomattua että sairaanhoito-oppilaitoksen opiskelijoita kosiskeltiin useasti teekkareiden järjestämiin tapahtumiin.
Eli ainakin pk-seudulla tuota prosenttia voisi selittää sillä että heitä yksinkertaisesti "paritetaan" jo koulussa toisilleen
Tai sitten ne rassukat 60% insinöörimiehistä herättää näissä naisissa hoivavietin ja ketju on about seuraava:
a) insinöörirassulle ei kehtaa olla ilkeä noissa bileissä ja kertoa, että "menepä muualle, juntti". Antaa sen nyt roikkua tossa, vaikka se vähän häiritsee mun ja Pirkon miesten tiirailua. Tultiin tänne dipoliin etkoilemaan, kun täällä oli halpaa viinaa.
b) sitten sille ei kehtaa olla ilkeä, kun se rohkaistuu soittamaan (tai kirjoittamaan irkissä) seuraavana päivänä, että "voinko tarjota sulle jätskin otaniemen kaupasta?" Miks mä annoin numeroni sille?! Nojaa, kai tähän krapulaan jätski auttais, ja on ihan kiva ilmakin, kaipa mä voin siellä käydä.
c) sortuu noihin molempiin ja kohta on tilanteessa, jossa näkee kundin poikamiesboksin ja tulee sellanen 'helvetti, eihän toi pärjää yksin' -fiilis. Mitä se on edes syönyt täällä? Ketsuppia? Jessus, tehdääs pojalle kunnon ruokaa.
d) sitten huomaakin tulevansa aina vaan useammin tämän insinöörin luokse kylään, koska huomaa, että hemmetti, sehän ei ole samanlainen pukki kuin aiemmat mieheni (syyn tiedämme: ei mahiksia olla) ja se puhuu ihan järkeviä sillon, kun muistaa skarpata. Toihan on "ihan kiva".
e) sitten siihen onkin jo tottunut eikä osaa olla ilman. "Kiitos Pirkko, mutta mä jätän tänään baarin väliin, me mennään Tuomaksen kanssa tähtitieteelliseen --- Joojoo, niin mäkin ennen luulin, että se on vaan dorkille, mutta Tuomas lupas näyttää mulle jotain kivaa --- Niin mä tiedän, että vittuilin insinööreistä, mutta Tuomas on niin erilainen kuin muut --- Mä lupaan tulla ens kerralla, tää on nyt vaan meidän 3-kuukautisjuhla, jos lasketaan siitä, kun Tuomas ekan kerran pussas mua ja osu nenään ja sen silmälaseihin tuli tahra (hihihihi)..."
f) 2 vuotta myöhemmin. Jaa, se kosii, no tokihan me sitten mennään naimisiin! Olis kyllä voinut kosia muuallakin kuin carting-radalla urpojen insinöörikaveriensa seurassa (joita edelleen hoitsu pitää omaa Tuomastaan urpompina sokaistuneena oman urhonsa insinööriydestä), mutta tärkeintä on kai rakkaus.
g) jahas, raskaana ollaan, poikahan teki heti ekakerralla sentään jotain oikein.
Ja jälleen ovat yksi insinöörituomas ja hoitsumirjami löytäneet toisensa ja täydentävät näitä tilastoja
Jotta jatketaan vaan parituslinjalla, eihän Otaniemestä nyt IHAN sisäsiittoista sentään haluta!
Ps. moneenkohan ehdin laskea ennen kuin joku älähtää miten kusipää ja väärässä olen, kun syytän insinöörejä nörttiydestä ;)