Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,774 views

Samu81

Posts: 1,224

#241 • • Samu81 kokolihaa

henkka, 29.8.2006 13:52:
---
luode, 29.8.2006 13:41:
joskus tuli kolmoselta vai oliko neloselta big brothereja muista maista ja kattelin niitä ihan innoissani. viime suomen big brotherin oisin tahtonu nähä niin kovasti, mutta meilläpä ei subia ole. himoittais hirviästi tääkin kausi nähdä. ääärgh. en tiedä mikä siinä on, mutta..

---


Eikös ne ulkomaiset beebeetki tullu subilta?



Kyl se ihan eka Brittien BB näytettiin Neloselta joskus vuonna kivi ja keppi. Ja Canalilta joltain kanavalta, silloin elettiin about vuotta 2000.

Mut joo, empä tajua minäkään mitä mielenkiintoa on katsella netistä 24/7 kun 12 ihmistä on suljettu johonkin taloon. Jengi venaa koska ne alkaa bylsii ja kuka ketäkin? Kuinkakohan moni jaksais kattoa 12:sta kundia jossain vastaavantyyppisessä talo-ohjelmassa? :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

yana

Posts: 877

#242 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Sinjorita Sol, 29.8.2006 14:01:

Joo mut missäpäin? Ihan kiinnostaa kun itse asuin siellä 5 vuotta *hymy*



tele cinco nakyy koko maassa, kyllahan sa varmaan sen tiedat sitten ;) sita en osaa sanoa missa se talo sijaitsee mutta veikkaisin etta jossain madridin lahella missa vitosen paakonttorit on.

noista muista espanjalaisista kausista en o ite nahnyt kuin sen mika tuli kesalla 6v sitten, ja se oli aika viihdyttava kylla.. tosin oli ensimmainen BB ikina minka nain niin siihen suhtautui muutenkin hieman eri tavalla.
Avatar
#243 • • SinjoritaBaila Guest

uana, 29.8.2006 14:29:
---
Sinjorita Sol, 29.8.2006 14:01:

Joo mut missäpäin? Ihan kiinnostaa kun itse asuin siellä 5 vuotta *hymy*

---


tele cinco nakyy koko maassa, kyllahan sa varmaan sen tiedat sitten ;) sita en osaa sanoa missa se talo sijaitsee mutta veikkaisin etta jossain madridin lahella missa vitosen paakonttorit on.

noista muista espanjalaisista kausista en o ite nahnyt kuin sen mika tuli kesalla 6v sitten, ja se oli aika viihdyttava kylla.. tosin oli ensimmainen BB ikina minka nain niin siihen suhtautui muutenkin hieman eri tavalla.



Äh *nauru* siis sitä etä missäpäin sä asut *nauru* mutta huomasinkin jo sun tiedoista eetä BCN *jiihaa* mä asuin siellä 3,5 vuotta, muutin pois tossa vuosi sitten *hymy* Kauan olet asunut siellä?
henkka

Posts: 4,973

#244 • • henkka

Samu*,
Kyl se ihan eka Brittien BB näytettiin Neloselta joskus vuonna kivi ja keppi. Ja Canalilta joltain kanavalta, silloin elettiin about vuotta 2000.



Ahaa, right Joe... no enpä ollu silloin kuullutkaan moisesta sarjasta.
Sallakat

Posts: 2,220

#246 • • Sallakat jungle, baby !





Jos joku on rapaa niin se tunnin kooste subteeveeltä :D

Mikään ei oo kyl teeveessä mukavampaa kuin se, et tulee aamutuimaan himaan -> kääntää bb kanavan päälle -> jää jumitteleen ihmisten keskinäisiä vuodatuksia kun ne luulee et ei kukaan ny tähän aikaan katsele tms :) Oikeesti, priceless matskua tuppaavat juttelemaan kun yrittävät sosiaalisia suhteitaan parantaa talossa.



niinno toisaalta tää on ajankäytöllinen juttu. Mä mielummin katon tunnin koosteen kun kuitenkin kiinnostaa hilusti mitä siellä tapahtuu tällä kertaa ja jätän aikaa myös laatuviihteelle (prison break, rooma yms).
K

Posts: 511

#247 • • K

Sallakat, 29.8.2006 14:44:
---




Jos joku on rapaa niin se tunnin kooste subteeveeltä :D

Mikään ei oo kyl teeveessä mukavampaa kuin se, et tulee aamutuimaan himaan -> kääntää bb kanavan päälle -> jää jumitteleen ihmisten keskinäisiä vuodatuksia kun ne luulee et ei kukaan ny tähän aikaan katsele tms :) Oikeesti, priceless matskua tuppaavat juttelemaan kun yrittävät sosiaalisia suhteitaan parantaa talossa.

---


niinno toisaalta tää on ajankäytöllinen juttu. Mä mielummin katon tunnin koosteen kun kuitenkin kiinnostaa hilusti mitä siellä tapahtuu tällä kertaa ja jätän aikaa myös laatuviihteelle (prison break, rooma yms).



Tää on myös rahankäytöllinen juttu: kolmenkympin sijotuksella varmistaa, ettei tarvii lähtee himasta kolmeen kuukauteen paitsi duuniin. Mulla ainakin tullee satojen eurojen säästö siitä ettei tuu lähettyy dogaa tai muuten tuhlaa rahojaan.
Avatar
#248 • • *Mirri* Guest
Mä aion niin koukuttaa itseni tähän heti alusta pitäen, koska eipä näin sairaslomalla muuta ookaan ku aikaa... *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#249 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 29.8.2006 19:37:
Mä aion niin koukuttaa itseni tähän heti alusta pitäen, koska eipä näin sairaslomalla muuta ookaan ku aikaa... *nauru*



Sun pitää hankkii se 24h tv! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#250 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 29.8.2006 19:41:
Sun pitää hankkii se 24h tv! *nauru*



Se ois kyllä virrrrhe koska sit mua ei sais täält liikkeelle senkään vertaa...*nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#251 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 29.8.2006 19:43:


Se ois kyllä virrrrhe koska sit mua ei sais täält liikkeelle senkään vertaa...*nauru*



Niin siinä saattais kyl käydä..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

vinsku

Posts: 749

#252 • • vinsku huba huba
Tänään se alkaa taas *igor* ja *jiihaa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

luode

Posts: 287

#253 • • luode

henkka, 29.8.2006 13:52:
---
luode, 29.8.2006 13:41:
joskus tuli kolmoselta vai oliko neloselta big brothereja muista maista ja kattelin niitä ihan innoissani. viime suomen big brotherin oisin tahtonu nähä niin kovasti, mutta meilläpä ei subia ole. himoittais hirviästi tääkin kausi nähdä. ääärgh. en tiedä mikä siinä on, mutta..

---


Eikös ne ulkomaiset beebeetki tullu subilta?



ei sillon iiiihan aikojen alussa. :p
RainChild

Posts: 909

#254 • • RainChild
hmm, vois mennä isoveljen huoneeseen möllään, ku sil on digiboksi. Tosin veikkaan, etten paljon menettäis, jos katsomatta jättäisin. Viime kertaista big brotheria välillä seurasin kaverin luona, ja se oli kyl niin kovin tylsä *igor*

--
Rainchild is back home

0-scar

Posts: 760

#255 • • 0-scar Team Teknolipat :)
kk

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

m1kk3

Posts: 5,560

#256 • • m1kk3 no-life

0-scar, 29.8.2006 21:10:
kk


Kiviäkin Kiinnostaa? :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

0-scar

Posts: 760

#257 • • 0-scar Team Teknolipat :)

mikke, 29.8.2006 21:10:
---
0-scar, 29.8.2006 21:10:
kk

---

Kiviäkin Kiinnostaa? :)



aivan, ja vimmatusti.

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Unik

Posts: 4,117

#259 • • Unik
Boooooring*haukottel*