4,996 posts, 250 pages, 1,762,174 views
T-Justice, 8.9.2006 09:41:
Hena ulos ja HETI!
saakeli sen machoiluu ei jaksa enää yhtään, vittu mikä jätkä! Kaarlo rulettaa!!!
Ihanan herttainen poika! Ihan mun suosikki!
Super-Kerttu, 8.9.2006 09:50:
---
T-Justice, 8.9.2006 09:41:
Hena ulos ja HETI!
saakeli sen machoiluu ei jaksa enää yhtään, vittu mikä jätkä! Kaarlo rulettaa!!!
---
Kaarlo on ihan paras!Ihanan herttainen poika! Ihan mun suosikki!

UnityF, 8.9.2006 10:21:
Mut eikös nyt tää lääppiminen oo alkanu näillä paaaljon aikasemmin kuin viime vuonna ekalla porukalla? Mistäköhän se sit johtuu?
hrdkvr,
kaarlo on oikeesti tosi tampio.. se e oikee tajuu aailmanmenosta mitää
Cjet, 8.9.2006 08:56:
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=3293
Kyl ne Ruotsissaki osaa..
Zapa, 8.9.2006 10:34:
-Hena on vitun ällöttävä tyyppi joka puhuu paskaa 85%. Yrittää olla joku macho kingi mut tosiasiassa on säälittävä paska.
-Kari on ollut ihan vekkuli tyyppi aikaisemmin paitsi eilinen meni kyllä ihan yli, ehkä todellinen luonne näytettiin eilen
-Ne kaks blondii on just niin default blondien esikuvia kuin olla voi
-Ari kuuluisi Big Brotherin sijasta sarjaan "Lost" eli aika hukassa itsensä kanssa??
-Mira on itsekäs ja kaikkitietävä inttäjä joka ei myönnä olevansa väärässä koskaan
-Kaarlo & Monkey on ihan OK paitsi Monkeylle ei saa antaa viinaa, silloin se muuttuu idiootiksi
-Ne loput naiset on pimennossa enkä ees muista niiden nimiä
Zapa, 8.9.2006 10:50:
---
T-Justice,
mitens Tatu, pimennossako?
---
Ei oo, en vaan muistanut sitä koska en oo hirveesti katsonut tuota. Tatu on IMO järkevin koko porukasta, ehkä se ikä tuo viisautta, eikös se oo n. 30v?
Super-Kerttu, 8.9.2006 09:12:
Saako se heidi sanottua yhtään kokonaista ymmärrettävää lausetta tuolla olon aikana!? Mä en ainakaan oo vielä sellasta kuullut!?![]()
Ja se Hena ja Kari sais häipyy sieltä.. Niiden irstailu aika olla oikeesti todella kuvottavaa!Siinä ei oo enää mitään hauskaa!
DJ Taste, 8.9.2006 13:27:
wattöfak. siis niinku wattöfak! wattöfak!
"Siis ne kaks on niinq ettei saa niinq mitää puheenvuoroo..niinq wattöfak! Wattöööfak!"
annabel, 8.9.2006 14:24:
Nyt Iso Veli on pistänyt taloon kiroilukielto -päivätehtävän. Pitäiskö niinku pistää niinku vaikka niinku ... niinku NIINQkielto myös?