Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,535,537 views

Janisa

#4961 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:

Yallu, 23.11.2009 08:57:
---
ninscu, 23.11.2009 01:36:
---
*Anna*, 22.11.2009 23:19:
Barbi ja Ken pujotti sormukset oikeaan nimettömään...strange....

---

Antti on Venäjältä ja siellä on (ortodoksinen?) tapa pitää sormusta oikeassa nimettömässä.

---

Sama saksassa (vai oliko se hollannissa?)..

Niin, tai siis ei se ole välttämättä maakohtaista, sillä esim. Suomessa oikesssa nimettömässä pitävät kihla- tai vihkisormusta katoliset ja ortodoksit.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jammailija

#4963 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Antti ei ainakaan voita. Antti on hyväntahtoinen kaveri, mut outous paistaa hyväntahtoisuutta kirkkaammin. Kätlin on hyväntahtoinen ja mukava ihminen, mutta Esan kommenttien takia nainen saattaa jäädä nätiksi kuoreksi muiden silmissä.

Asosta Esa sanoi myöskin osuvasti: Vaikkei mies ehkä ansaitsisi voittoa, on mies selkeästi kasvanut talossa olon aikana. Kasvuvaraa tietty olikin. Ja en voi olla kuvittelematta, että kuinka monta tuollaista aikuista pikkupoikaa maailmassa on, jotka eivät ole kohdanneet riittävästi toisenlaisia ihmisiä ristiriitatilanteineen ja tunteineen. Kuten Asokin sanoi, hän vältteli juuri näitä tilanteita, joten mahdollisuudet henkiseen kehittymiseen ovat jääneet vähäisemmiksi. Talon seinät pitävät huolen, ettei tuolta pääse pakoon tilanteita. Ne joutuu vaan rohkeesti kohtaamaan. Siinä oppii muista ja varsinkin itsestään paljon asioita.

Esa ansaitsisi mielestäni voiton. En ainakaan keksi painavia syitä siihen, miksei voittaisi. Ja Esan ja Kätlinin välisestä taistelusta sanoisin ystävääni lainaten: "Koska kauneus on jo aikaisemmin voittanut, on tänä vuonna älykkyyden aika." *aplodit*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Dementation

#4964 • • Dementation wednesday?
Omasta mielestäni Esan voitossa hienoa on tietenkin myös se että äly voittaisi kauneuden, mutta vielä enemmän näkisin että Esan voitto muistuttaisi monia siitä että tässä maailmassa arvostetaan yhä myös niitä ihmisiä jotka eivät halua tai joilla ei ole tarvetta olla aina mahdollisuuden tullen ihan wasted, niitä jotka oikeasti harkitsevat asioita, niitä jotka ovat myötätuntoisia ja rauhallisia.

Esa on mielestäni se ihminen tuossa talossa joka on kaikkein lähimpänä omaa itseäni, vaikka itse toki silloin tällöin vedänkin perseet ja en aina ole rauhallinen ja kärsivällinen. Jos minun siis pitäisi valita yksi ihminen talosta jonka haluaisin elävänä tavata tai johon haluaisin tutustua, niin se olisi ehdottomasti Esa.

Autiolle saarelle loppuelämäksi saattaisin ottaa mieluummin Kätlinin, mutta valintaperuste olisi sitten hieman eri *vink**lmao*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

#4965 • • Reivaaja Guest

Dementation, 27.11.2009 08:53:
Omasta mielestäni Esan voitossa hienoa on tietenkin myös se että äly voittaisi kauneuden, mutta vielä enemmän näkisin että Esan voitto muistuttaisi monia siitä että tässä maailmassa arvostetaan yhä myös niitä ihmisiä jotka eivät halua tai joilla ei ole tarvetta olla aina mahdollisuuden tullen ihan wasted, niitä jotka oikeasti harkitsevat asioita, niitä jotka ovat myötätuntoisia ja rauhallisia.

Esa on mielestäni se ihminen tuossa talossa joka on kaikkein lähimpänä omaa itseäni, vaikka itse toki silloin tällöin vedänkin perseet ja en aina ole rauhallinen ja kärsivällinen.

Hieno voltti! ;)
Dementation

#4966 • • Dementation wednesday?

Reivaaja, 27.11.2009 08:58:
Hieno voltti! ;)

Jos viittasit siihen että totesin Esan olevan enemmän ääripääntapaus kuin mitä itse olen, niin en näkis sitä volttina tai asian pyörtämisenä, sillä olen itse useimmiten se joka on selvinpäin kun muiden tuntuu olevan aina pakko olla ihan wasted ja koen olevani keskimääräistä harkitsevampi ja rauhallisempi persoona. Eli olen lähempänä Esan käytöstä kuin vaikkapa Ason.

--

-Kerttu-

#4967 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä en osaa kyllä enää tässä vaiheessa nimetä suosikkiani. Kaikki 3 mielestäni parasta pääsivät finaaliin ja loppupeleissä mulle on aika sama kuka näistä kolmesta Esa, Aso vai Kätlin vie voiton. Esa on tosiaan ollut ihanasti ja jäyhästi oma itsensä koko talossa olo ajan, Kätlin taas on ollut uskomattoman iloinen, positiivinen ja pirteä, eikä ole puhunut pahaa kenestäkään ja Aso taas on kasvanut henkisesti eniten talossa ollessaan, minuun myös vetoaa tuo Ason hiukan hassu pikkupoikamaisuus! Aso myös ehkä eniten noista ihmisistä tarvitsee sitä rahapalkintoa, koska miehellä ei ole edes omaa kotia.

Hienot finalistit! *aplodit* Sunnuntaita odotellessa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lyylikki

#4968 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Dementation, 27.11.2009 08:53:

Vaikka en tänä vuonna ole BB:tä juuri seurannut, niin voisin ääneni antaa tälle Esalle ihan tämän myyntipuheen takia *hymy*
Dementation

#4969 • • Dementation wednesday?

Lyylikki, 27.11.2009 09:24:
Vaikka en tänä vuonna ole BB:tä juuri seurannut, niin voisin ääneni antaa tälle Esalle ihan tämän myyntipuheen takia *hymy*

Suosittelen katsomaan sunnuntaina ja toimimaan ylläolevan mukaisesti *hymy*

--

#4970 • • Reivaaja Guest

Dementation, 27.11.2009 09:13:
Jos viittasit siihen että totesin Esan olevan enemmän ääripääntapaus kuin mitä itse olen, niin en näkis sitä volttina tai asian pyörtämisenä, sillä olen itse useimmiten se joka on selvinpäin kun muiden tuntuu olevan aina pakko olla ihan wasted ja koen olevani keskimääräistä harkitsevampi ja rauhallisempi persoona. Eli olen lähempänä Esan käytöstä kuin vaikkapa Ason.

Esalle sen juomattomuus on ylpeyden aihe, jota se ei mielestäni saisi olla. Hän myöskin pelkää näyttävänsä typerältä ja sen vuoksi myös välillä näyttää typerältä. Ja jopa siitä huolimatta. En tuomitse. Niin me kaikki.

Toi Mensan kailottaminen ei imo vaan ole kovinkaan fiksua. :/ Fiksuksi muakaan kyllä harva sanoo vaikka ÄÖ:ni on sama. (ja ei, nettitestit ei kerro yhtään mitään, niissä oon kyllä saanu paljon parempiakin tuloksia.) Siitä tuleekin mieleeni jälleen ohukaisen ja paksukaisen seikkailut..

Asiaan!

Siis sitä vaan meinasin että sanoit että teissä on samaa ja sen jälkeen karsit kaikki älykkyyttä lukuunottamatta pois ;)
Yallu

#4971 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Reivaaja, 27.11.2009 09:40:
---

Esalle sen juomattomuus on ylpeyden aihe, jota se ei mielestäni saisi olla. Hän myöskin pelkää näyttävänsä typerältä ja sen vuoksi myös välillä näyttää typerältä. Ja jopa siitä huolimatta. En tuomitse. Niin me kaikki.

Itseasiassa Esahan totesi tuossa eräänäpäivänä, että kyllä pari kolme annosta alkoholia on ihan OK, muttei enää tässä vaiheessa kehdannut sanoa tarvitsevansa alkoholia tullakseen "mukavammaksi"..

Toi Mensan kailottaminen ei imo vaan ole kovinkaan fiksua.

En itseasiassa ole kuullut Esan mainostavan kyseistä asiaa kertaakaan.. Mutta onhan multa jäänyt pari jaksoa väliin..
Dementation

#4972 • • Dementation wednesday?

Siis sitä vaan meinasin että sanoit että teissä on samaa ja sen jälkeen karsit kaikki älykkyyttä lukuunottamatta pois ;)

No lasken omaavani nuo ominaisuudet yleensä, mutta en ole yhtä ehdoton kuin Esa, joten yhä voin kokea samankaltaisuutta ja arvostaa noita ominaisuuksia vaikka joskus olenkin joustavampi.

Ja jätinhän mä sit sen yhden ominaisuuden joka on vakiona sama *vink*

--

ValaX

#4973 • • ValaX
kovat ibiza-bileet*pepsodent*
evvk

#4974 • • Edited evvk

silmä, 28.11.2009 19:10:
---

Toi Mensan kailottaminen ei imo vaan ole kovinkaan fiksua. :/ Fiksuksi muakaan kyllä harva sanoo vaikka ÄÖ:ni on sama. (ja ei, nettitestit ei kerro yhtään mitään, niissä oon kyllä saanu paljon parempiakin tuloksia.) Siitä tuleekin mieleeni jälleen ohukaisen ja paksukaisen seikkailut..

---

Harmi ettei sua voi äänestää :(

Hmm.. kokeilin muuten nettitestiä.. mitä enemmän kokeili niin sitä enempi oli tulos..
ValaX

#4975 • • ValaX
Esa voittoon
ninscu

#4977 • • ninscu candydelic
Aijai jännät paikat *hymy*

--
.. grooving with the eternal now ..

eugina

#4978 • • eugina YleX tt-i *sydän*
tosimies voittoon!! *aplodit*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

#4979 • • Sunshine^82 Guest
Esalle sen voiton olisi kyllä suonut. *igor* Tulee varmaan taas kiva puhelinlasku.. *pepsodent*
ValaX

#4980 • • ValaX
pienoinen pettymyshän tää oli