MissKoo, 3.11.2008 12:21:
Kummankohan teistä pitäisi henkisesti enemmän kehittää itseään? Taitaa nakki napsahtaa sun suuntaan.
Pyhä blondi sentään Susta tulee lähinnä mulle Chipa mieleen, joten voisit varmaan olla hiljaa?
Sä voitkin varmaan neuvoa mua sitten kuinka toteutan parhaiten step-up hakkurin (tosin kun ei ole noi hakkurien topologiat niin tuttuja - saati tehoelektroniikan - niin muutkin vaihtoehdot voisi varmasti toimia jopa paremmin) aurinkopaneeliin jonka ajattelin mummille duunaa sähkölaskua helpottamaan? Toki valmis moduuli olisi helpoin (ja varmasti myös halvin) vaihtoehto, mutta se syö sen itsensä kehittämismahdollisuuden siitä hommasta.
Laita vaikka yksityisviestillä jos viitsit. Kiitos noin jo niiku sillee etukäteen :)
Äsh! Nii ei mul oo kyl tutkintoa tästäkään, joten jos yrität sitten selittää kuin maallikolle. Kyllä mä luvat niihin töihin saan kun toi turvallisuus puoli on vähän niiku kasvanut muhun kiinni (ja ei, ei ole tutkintoa) Se on järjestelykysymys.
E100: Niin siis olen lukenut nyt kirjan
Solar Engineering of Thermal Processes aiheesta, joten sitä ei kannata ehdottaa.
E200: Niin siis Suomeksihan tämä tarkoittaa yhtä kuin haista vittu.. Ettei tuu epäselvyyksiä...
Ja lisättäkööt teille urpoille vielä kun ette te muuten tajuais että en ole edes valmistamassa kyseistä vempelettä koska se on ihan vitun vaikee urakka. Lähinnä vaan uteliaisuuttani.