Ja sit ajaakin helpolla paria sataa seinää päin ,) Molemmat kivassa tasapainossa ois pop, mut hitto kun noi tunteet kyl meinaa aina saada ylivallan ihastumisissa.ReiNe, 17.12.2005 11:33:
kyllä se on tunteet kun määrää!
160 posts, 8 pages, 43,203 views
Ja sit ajaakin helpolla paria sataa seinää päin ,) Molemmat kivassa tasapainossa ois pop, mut hitto kun noi tunteet kyl meinaa aina saada ylivallan ihastumisissa.ReiNe, 17.12.2005 11:33:
ALIEN, 17.12.2005 11:23:
no on. Mietit ensin järjellä, että miksi tunnet asioita mitä tunnet. Onko siinä mitään logiikkaa ja kenen parasta sä siinä ajattelet, kun ajattelet "tunteilla".
---
Nitta, 17.12.2005 08:28:
Sinun kaavallasi on siis paitsi järkeviä tunteita mutta myös järjettömiä tunteita?
---
kuis? mikä kohta tos nyt oli järjetöntä? :D
Nitta, 19.12.2005 23:55:
siis öh, toivottavasti tarkoitat että tunteita saa olla, mutta niitä ei saa päästää valloilleen niin että ne voisivat tehdä hallaa... näin itse aikakin ajattelen. Olis tää elämä kamalaa jos ei mitään tuntis.
utopia, 20.12.2005 00:15:
Tunteet, koska tuntee sitä kautta olevan enemmän elossa. Järjelläkin toimimisen korvaa ainakin suurimmilta osin tottumus. Ei sitä kipua pelätä tarvitse. Se vain kasvattaa.
utopia, 20.12.2005 00:15:
Tunteet, koska tuntee sitä kautta olevan enemmän elossa. Järjelläkin toimimisen korvaa ainakin suurimmilta osin tottumus. Ei sitä kipua pelätä tarvitse. Se vain kasvattaa.
egmondo, 5.1.2006 09:27:
tunteiden mukaan on yritetty elää, mut tällä hetkellä ei ole mitään syytä miks kannattais elää tunteiden mukaan*uuh* niin kai sitä pitäis vain "järkeä" seurata... vaikka elämässä ei ole kauheasti mitään järkeä tunnu olevankaan...
Nauskiss, 6.1.2006 23:47:
Järki, järki, järki... Hoen lähinnä itselleni tätä mantraa juuri nyt.
Tunteet sais painua h*lvettiin!
[Että, tällänen tunteenpurkaus tänään...]
Nitta, 19.12.2005 23:55:
---
ALIEN, 17.12.2005 11:23:
no on. Mietit ensin järjellä, että miksi tunnet asioita mitä tunnet. Onko siinä mitään logiikkaa ja kenen parasta sä siinä ajattelet, kun ajattelet "tunteilla".
---
Nitta, 17.12.2005 08:28:
Sinun kaavallasi on siis paitsi järkeviä tunteita mutta myös järjettömiä tunteita?
---
kuis? mikä kohta tos nyt oli järjetöntä? :D
---
No ei tuossa sun tekstissä ollut mitään järjetöntä ... Mut siis mieti... kun kirjoitat että tunteissa ei ole logiikkaa. Eihän niissä olekaan.
siis öh, toivottavasti tarkoitat että tunteita saa olla, mutta niitä ei saa päästää valloilleen niin että ne voisivat tehdä hallaa... näin itse aikakin ajattelen. Olis tää elämä kamalaa jos ei mitään tuntis.
Riku Jungell (pHaze), 17.12.2005 12:28:
---
ReiNe, 17.12.2005 11:33:
---
Ja sit ajaakin helpolla paria sataa seinää päin ,) Molemmat kivassa tasapainossa ois pop, mut hitto kun noi tunteet kyl meinaa aina saada ylivallan ihastumisissa.
Gleba, 6.1.2006 23:49:
---
Nauskiss, 6.1.2006 23:47:
Järki, järki, järki... Hoen lähinnä itselleni tätä mantraa juuri nyt.
Tunteet sais painua h*lvettiin!
[Että, tällänen tunteenpurkaus tänään...]
---
I so know what you mean.
Entä muilla?
Tanjaah
Taitaa olla enemmän vaan siunautunut noita järjettömiä tapauksia, jotka aiheuttaa tosi järjettömiä mut vahvoja tunteita...
-->Kun tottuu järjettömiin tapauksiin -->tunteisiin, on hankala vaihtaa -kliks- ja tuntee järkevät tunteet oikeaksi ja niin vahvoiksi, siis jos kohdalle osuu joku järkevä tapaus...
What a fuck mä sepostan....Huh huh... Jepajee...
Nitta, 29.1.2006 21:43:
---
Tanjaah
Taitaa olla enemmän vaan siunautunut noita järjettömiä tapauksia, jotka aiheuttaa tosi järjettömiä mut vahvoja tunteita...
-->Kun tottuu järjettömiin tapauksiin -->tunteisiin, on hankala vaihtaa -kliks- ja tuntee järkevät tunteet oikeaksi ja niin vahvoiksi, siis jos kohdalle osuu joku järkevä tapaus...
What a fuck mä sepostan....Huh huh... Jepajee...
---
Voisiko olla niin että elät elämänvaihetta jossa et kertakaikkiaan kykene tunnistamaan sinua vastaan kävelevää elämäsi miestä, koska et itse olisi valmis sellaista vastaanottamaan
Kyllä se sitten kolahtaa kun olet itse kypsä siihen järkevään
Sitä ennen ne järjettömät toimii "harjoituskappaleina" eli peileinä ja saat itsesi kasvamaan. Kasvua kun tulee vain kokemuksen kautta.