Järki vai tunteet?

160 posts, 8 pages, 43,192 views

UnityF

#21 • • UnityF joo just se

sapeli, 1.9.2005 21:41:
Riippuu mitä suhteelta hakee - te saatatte hakea eri asioita. Järjellä kannattaa mennä enemmän silloin jos haluaa pitkäaikaista suhdetta ja vakautta; tunteella kannattaa puksuttaa silloin jos haluaa elää elämää sekä ylä- ja alamäet. En usko että puhtaalla järjellä löytää onnea paitsi itselleen valehtelemalla, mutta uskon että puhtaalla tunteella eläessä on sydän paljon arpisempi loppujen lopuksi. Päätä sitten siitä kumpi on parempi... *hih*

Toisin sanoen, molempia oikeassa suhteessa. *yingyang* Se mikä se oikea suhde on riippuu taas ihmisistä.

edit: mutta ihan nyt periaatteesta pitää sanoa että enemmän pitää suhdeasioissa mennä tunteen pohjalta, imo *vink*

ja mä taidan olla se täys tunne.. *blush*
Mut nyt opettelen käyttää sitä järkeekin... *justjoo*

nimimerk: vuoristorata kaikissa asioissa.
Tanjiz

#22 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Joo......tunteen puolelle tais nyt sit tää neiti kaatuu..... Kattos sit miten käy*iihhih*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Aamu

#25 • • Aamu you had me at hello
järkeä on, muttei paikkaa missä sitä pitää.

HAHAHA.. haha.

eiku.

tosi valitettavastihan mä kai osaan ajatella asioita 'järjellä'
mut sit hoidan ne tunteella.
ja plaa.
selitinköhän ymmärrettävästi.

--
Do you think the expansion will make me fat?

_trap_

#26 • • _trap_ remorseless eating machine
Järki. Tunteet on vaarallisia liian voimakkaina. Todella voimakas vihan/rakkaudentunne -> ei voi käydä kuin huonosti.

--
It is not my place, the 9 to 5 world.

Fakiiri

#27 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Tunteet, paha niin :(

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

evvk

#28 • • evvk
Molemmat
Jinx

#29 • • Jinx Superfeminine
Järjen mukaanhan sitä pitäis mennä mut useinmiten se kuitenkin kallistuu tunteen puolelle mut kyl noi kummatki vaikuttaa

--
Pyllykkä

Vprobe

#30 • • Vprobe goa-head
Tunneälyäkin on olemassa. Valitsen sen.
z

#31 • • z
on järkevää ottaa tunteet huomioon.

kun on näin iso juttu kyseessä, niin silloin pitäisi kyllä sekä järjen, että tunteiden sanoa että juujuu, gogirlgo. kysymyksenasettelusta voi päätellä, ettei nyt valitettavasti taida olla niin..?

ei se silti laisinkaan mahdotonta ole - se on aika paljon jo, jos on tunteet täysillä mukana tai jos ne on ja muuten vaikuttaa tosi järkevältä valinnalta.

mikäänhän ei ole varmaa eikä mahdotonta. jos joku juttu tuntuu nyt hyvältä, niin silloin on asiat elämässä aika kivasti.
#32 • • Yaminah Guest
Oishan se kätevää jos järjen mukaan pystyisi toimia... säästyis kaikenlaiselta skeidalta... mutta mä ainakin luulen et tunteet vaikuttaa aika rutkasti kaikkeen.
Jennam0n

#33 • • Jennam0n
No ei mulla vois olla tunteita sellasta kohtaan joka ei olis yhtä "järkevä" kun minä, siis samalla aaltopituudella. Eli molemmat.
zombie*

#34 • • zombie*
eka tunteet ja sit myöhemmin jos ei oo liian myöhästä niin järki... miksköhän se aina noin, eikä toisin päin..
lostgone

#35 • • lostgone

Vprobe, 3.9.2005 09:53:
Tunneälyäkin on olemassa. Valitsen sen.

Aattelin ite tätä samaa, mutta onko se alkuperäiseen kysymykseen liittyen kylmää rakkautta*täh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lumpy

#36 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Mul on yleensä järki jäässä, ni joutuu turvautuu tohon *hymy*tunnepuoleen.
ianna ei anna!

#37 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
mitä ne on ? *täh*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

nRg

#39 • • nRg
Whiskey vie molemmat
#40 • • *Mirri* Guest
Kyl ne tunteet iskee ekana ennenku huomaakaan ja sit mukaan tulee järki. Ainaki toivottavasti... *hihu* Toisaalta liika järkeilykin saattaa olla paha juttu. *ding* Ota näistä sitte selvää...