Joo, mitä narikkaan tulee niin komppaan jo kirjottaneita. Onneksi olin ensimmäisten joukossa antamassa takkia ja reppua säilytykseen ja ensimmäisten joukossa ottamassa niitä pois. Muuten mietin, että kolme tyyppiä narikassa ja sen jokunen tuhat ihmistä, että tästä ei hyvä seuraa.
Mutta konsertista. Lämppäri on aina lämppäri, oli se sitten vaikka Proteus ja mielestäni setti hieman kärsi heikommasta äänentoistosta ja aika mitäänsanomattomista valoista. Mutta harvoinpa lämmittelijän aikana koko repertuaaria otetaan käyttöön. Siis ei se huonolta kuullostanut, mutta joku potku siitä puuttui ja aika hämärässä tuntui ukko levyjä veivaavan.Mutta hittoako valoista, kyllä Proteus osoitti, että kaikenlaiset lätyt käsissä pysyy, että siinä hieman vinkkiä niille, joiden mukaan se on vaan se "polkkaproteus".
Prodigya kuitenkin katsomaan tultiin ja kyllähän se lupaukset lunasti. Helvetin tiukka keikka! Plussaa antaisin inhimillisistä äänenpaineista, joissa ei kuitenkaan bassoa säästelty. Eli bileääni voi potkia perseelle ilman, että valuttaa verta korvista. Selkeätä oli kyllä matsku mitä kajareista tuli ja itse tuli sentään seisottua välillä ihan eturivissä vasen PA pinkka noin parin metrin päässä. ( Tai sitten musta on tulossa ihan oikeesti kuuro.) Suomen kuulonhuoltoliitto oli ständeineen paikalla ja sieltä sai ostaa itselleen kohtuuhinnalla kaikenlaisia eareita. Keikalla tuli kyllä riehuttua sen minkä vaan suinkin vajaan viikon sairastelun jälkeen jaksoi ja mikä siinä oli pokoillessa kun vihdoin näki tämän bändin livenä.
Hyvin oli myös porukka messissä, vaikkei ihan hirveän täynnä mesta ollutkaan. Nyt varmasti jokaiselle löytyi niitä jorausmestoja jos siltä tuntui, eikä tarvinnut kärsiä sillipurkki-ilmiöstä. Hyvä fiilis kaikkinensa. Odotin paljon ja sain vielä enemmän, joten kiitos eastwaylle jos tätä sattuu lukemaan.
Plussaa täytyy antaa myös mukavista järkkäreistä. Tai ainahan niitten kanssa olen hallikeikoilla kyllä toimeen tullut, mutta silti. Siinä höpötettiin jääkiekot sun muut kun kaljaa tyhjentelin ennen halliin siirtymistä.