Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 221,806 views

Avatar
#301 • • trusti Guest

Steven Hoaks, 19.8.2005 20:11:
---
Itis, 19.8.2005 20:00:
-clip-

---



Tuosta voidaan hieman päätellä ettet ainakaan taivaaseen ole heti menossa *lmao*



no mut jos sinne taivaaseen pääsee vain ne mormoonit niin kyllä mäkin mielummin tonne alakertaan meen *muhaha*
Epailija

Posts: 5,636

#302 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Verano, 19.8.2005 Kuinkakohan paljon, esim työnantajat hakevat netistä tällaista tietoa? Toki nykyään lienee hyvinkin yleistä, mutta kuinkakohan yleisesti he esim. klubbariin löytävät. Mun oikealla nimellä kun googlettaa niin löytyy pari linkkiä, mm. golftasoitus ja pari kaivauksilta ottamaani kuvaa, jotka on kaverin kotisivuilla.

Tottakai pitäisi aina muistaa, et kaikki mitä nettiin suoltaa, on aina löydettävissä.



Joskus voi silti käydä huono tuuri. Eräs kaverini ei saanut yhtä harjoittelupaikkaa (tms. ei voi muistaa tarkalleen mistä jopista oli kysymys), koska tämä kirjoittelee huumemyönteisellä forumilla (lue: klubituksessa). Kyseinen kaverini ei kuitenkaan tietääkseni ole koskaan kirjoitellut mitään huumemyönteistä tai mielestäni muutenkaan mahdollisen työnantajan näkökulmasta kyseenalaista materiaalia. Jos käy huono tuuri, niin riittää siis, että on tänne rekisteröitynyt ja että on jollain tavalla tunnistettavissa.

En tiedä miten tuo tuli esiin tarkalleen. Ilmeisesti joku jo työskentelevistä henkilöistä oli bongannut kaverini tai tämän kuvia klubituksesta joskus aikaisemmin ja tunnisti tämän sitten työhaastatteluvaiheessa. Kuulostaa hieman paradoksaaliselta, toki, mutta elämä on.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Nauskiss

Posts: 532

#303 • • Edited Nauskiss

Epailija, 19.8.2005 20:35
Joskus voi silti käydä huono tuuri. Eräs kaverini ei saanut yhtä harjoittelupaikkaa (tms. ei voi muistaa tarkalleen mistä jopista oli kysymys), koska tämä kirjoittelee huumemyönteisellä forumilla (lue: klubituksessa). Kyseinen kaverini ei kuitenkaan tietääkseni ole koskaan kirjoitellut mitään huumemyönteistä tai mielestäni muutenkaan mahdollisen työnantajan näkökulmasta kyseenalaista materiaalia. Jos käy huono tuuri, niin riittää siis, että on tänne rekisteröitynyt ja että on jollain tavalla tunnistettavissa.

En tiedä miten tuo tuli esiin tarkalleen. Ilmeisesti joku jo työskentelevistä henkilöistä oli bongannut kaverini tai tämän kuvia klubituksesta joskus aikaisemmin ja tunnisti tämän sitten työhaastatteluvaiheessa. Kuulostaa hieman paradoksaaliselta, toki, mutta elämä on.



Joo, mutta miten ihanan "leppoisaa" oliskaan työskennellä mestassa, jossa ilmapiiri on huumeisiin niin hysteerisesti suhtautuva, että joku klubituskin luetaan huumemyönteiseksi foorumiksi ja tänne rekisteröityminen ilmeisesti varmana osoituksena huumeiden käytöstä/myymisestä... Sellaisessa työpaikassa bileissä käyvä ihminen vois varmaan muutenkin kokea olonsa tooosi kotoisaks riippumatta siitä käyttäiskö ite oikeesti huumeita vai ei. (Kaikki jumputusmusiikkihan on kattokaas niinku joka tapauksessa huumemusaa ja sitä kuuntelee vaan nistit & diilerit...)

On työpaikkoja, joiden saaminen/pitäminen todella edellyttää moitteetonta taustaa, mutta kunkin työnhakijan taustan tsekkaaminen kyllä hoidetaan ihan muilla keinoin, kuin internjettiä selailemalla. Väylät ja keinot todella ON olemassa, mutta ne ei oo ihan näin helposti jokaisen saavutettavissa/hyödynnettävissä.

Tuo klubitusjäsenyyden perusteella jonkun diskriminoiminen on vaan työnantajaosapuolen mielipidejuttu, vähän samanlainen, kuin että joku työnantaja ei halua vaikka alle 25-vuotiaita töihin olleskaan. Epäreilua, mutta minkäs teet - työnantajilla on aina omat kriteerinsä (ilmaisevatpa niitä ääneen tahi eivät) ja nuo kriteerit voivat olla (ainakin oman kokemukseni perusteella) ihan millasia tahansa! Esimerkki: Kerran eräs työnantaja sanoi: "Saat paikan, mutta noissa kengissä et sitten tänne tule!" *ding*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Epailija

Posts: 5,636

#304 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Nauskiss, 19.8.2005 20:58:
Joo, mutta miten ihanan "leppoisaa" oliskaan työskennellä mestassa, jossa ilmapiiri on huumeisiin niin hysteerisesti suhtautuva, että joku klubituskin luetaan huumemyönteiseksi foorumiksi ja tänne rekisteröityminen ilmeisesti varmana osoituksena huumeiden käytöstä/myymisestä...



Kuka on väittänyt, että se heidänkään mielestä oli osoitus sellaisesta? Edes ilmeisesti? En minä ainakaan. Väittäisin sen sijaan, että jos kyseinen fakta ei olisi tullut esiin haastattelussa, ei tuosta suhtautumisesta olisi ollut mitään haittaa. Vai kuinka usein sinä joudut työpaikallasi puhelemaan huumepolitiikasta kenenkään kanssa tai kuuntelemaan saarnaa firman negatiivisesta asenteesta päihteisiin (useimmilla firmoilla todennäköisesti tällainen kuitenkin on).


Sellases työpaikassa bileissä käyvä ihminen vois varmaan muutenkin kokea olonsa tooosi kotoisaks riippumatta siitä käyttäiskö ite oikeesti huumeita vai ei. (Kaikki jumputusmusiikkihan on kattokaas niinku joka tapauksessa huumemusaa ja sitä kuuntelee vaan nistit & diilerit...)



Ja ainahan niistä bileistä tulee duunipaikalla hehkutettua, vai?


On työpaikkoja, joiden saaminen/pitäminen todella edellyttää moitteetonta taustaa, mutta kunkin työnhakijan taustan tsekkaaminen kyllä hoidetaan ihan muilla keinoin, kuin internjettiä selailemalla. Väylät ja keinot todella ON olemassa, mutta ne ei oo ihan näin helposti jokaisen saavutettavissa/hyödynnettävissä.



Tämä sentään pitää paikkansa.


Tuo klubitusjäsenyyden perusteella jonkun diskriminoiminen on vaan työnantajaosapuolen mielipidejuttu, vähän samanlainen, kuin että joku työnantaja ei halua vaikka alle 25-vuotiaita töihin olleskaan. Epäreilua, mutta minkäs teet - työnantajilla on aina omat kriteerinsä (ilmaisevatpa niitä ääneen tahi eivät) ja nuo kriteerit voivat olla (ainakin oman kokemukseni mukaan) ihan millasia tahansa! Esmimerkki: Kerran eräs työnantaja sanoi: "Saat paikan, mutta noissa kengissä et sitten tänne tule!"



No eipä sitä kukaan muuksi väittänytkään. Toinpahan vain yhden esimerkin esille, jossa jopi jäi saamatta, koska sattuu oleilemaan foorumilla - eikä kyse ollut edes näistä kritisoiduista "olen psyykkisesti sairas"-tunnustuksista, vaan suurin piirtein pelkän kuvan bongaamisesta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Unik

Posts: 4,117

#305 • • Unik
Olen ollut silmäleikkauksessa.
iam

Posts: 3,085

#306 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

mekaanikko, 19.8.2005 17:44:
- Mulla on ammattitutkinto! =)


Mullakin on sähkövoima-asentajan ammattitutkinto, mutten koskaan edes halunnut niitä töitä tehdä. Pieni koulutustapaturma.. pitkä tarina *joo* Sen koulun jälkeen olinkin 4v työtön ja opin sinä aikana itse kaiken sen, mistä on ollut elämässä jotain hyötyä (no okei.. lukemisen yms opin tietty ala-asteella).
Nauskiss

Posts: 532

#307 • • Nauskiss

Epailija, 19.8.2005 21:15:
---
Nauskiss, 19.8.2005 20:58:
Joo, mutta miten ihanan "leppoisaa" oliskaan työskennellä mestassa, jossa ilmapiiri on huumeisiin niin hysteerisesti suhtautuva, että joku klubituskin luetaan huumemyönteiseksi foorumiksi ja tänne rekisteröityminen ilmeisesti varmana osoituksena huumeiden käytöstä/myymisestä...

---


Kuka on väittänyt, että se heidänkään mielestä oli osoitus sellaisesta? Edes ilmeisesti? En minä ainakaan. Väittäisin sen sijaan, että jos kyseinen fakta ei olisi tullut esiin haastattelussa, ei tuosta suhtautumisesta olisi ollut mitään haittaa. Vai kuinka usein sinä joudut työpaikallasi puhelemaan huumepolitiikasta kenenkään kanssa tai kuuntelemaan saarnaa firman negatiivisesta asenteesta päihteisiin (useimmilla firmoilla todennäköisesti tällainen kuitenkin on).



Ajatukseni oli; klubitusjäsenyyden perusteella diskriminoiminen on mutu-meininkiä, ei laillinen peruste - siksi puhuin (oletetuista) mielikuvista, mitä joidenkin ihmisten mielestä klubi/bilekulttuuriin saattaa liittyä. (Ei ole edes harvinaisia moiset mielikuvat/mielipiteet.)

Jos taas minusta eli minun kokemuksistani on pakko puhua: Olen kyllä kuullut eräällä taannoisella työpaikallani kauhistelua ja saarnaa jumputusmusiikista & huumeista sekä monesta muustakin asiasta, joita en välttämättä itse osaa kauhistella/päivitellä.


Sellases työpaikassa bileissä käyvä ihminen vois varmaan muutenkin kokea olonsa tooosi kotoisaks riippumatta siitä käyttäiskö ite oikeesti huumeita vai ei. (Kaikki jumputusmusiikkihan on kattokaas niinku joka tapauksessa huumemusaa ja sitä kuuntelee vaan nistit & diilerit...)

---


Ja ainahan niistä bileistä tulee duunipaikalla hehkutettua, vai?



Sitähän saattaa joskus tulla maininneeksi jollekin työkavereista, miten iltojansa/viikonloppujansa viettää. Tämä on aika normaalia sosiaalista kanssakäymistä työkavereiden kesken, mun mielestä - ja asia, joka tekee töissä olemisesta pikkusen mukavampaa - siis se, että voi olla about oma itsensä. Tietysti VOI valita omista arvoistaan ja elämäntavoistaan mahdollisimman kaukana olevan työilmapiirin ja puurtaa päivänsä läpi suu tukossa/puhuen vain siitä, minkä olettaa työkavereiden & pomon mielestä olevan sopivaa. Mukavuus kysymys.


On työpaikkoja, joiden saaminen/pitäminen todella edellyttää moitteetonta taustaa, mutta kunkin työnhakijan taustan tsekkaaminen kyllä hoidetaan ihan muilla keinoin, kuin internjettiä selailemalla. Väylät ja keinot todella ON olemassa, mutta ne ei oo ihan näin helposti jokaisen saavutettavissa/hyödynnettävissä.

---


Tämä sentään pitää paikkansa.



Pitää paikkaansa - jopas nyt jotakin, kun sentään yhden asian osasin sanoa oikein - BRAVO, hyvä minä! *aplodit* *jiihaa* *hahjust*

Niin joo; miksi ihmeessä quottasin sua..? Vain ja ainoastaan siksi, että musta joissakin tämän ketjun aikasemmissa puheenvuoroissa on ehkä jopa pikkusen lietsottu pelkoa tänne kirjottelun mahdollisista seuraamuksista. Ajattelin vaan jatkaa keskustelua aiheesta - hyvin olisin voinut quotata jotakuta muuta/olla quottaamatta olleskaan ja vain kertoa mielipiteeni/sen mitä satun asian tiimoilta tietämään. Että, ei ollut tarkoitus todistella juuri nimenomaan henkilökohtaisesti SULLE oikeastaan mitään. Menis vähän liian pitkäksi (ja pois tämän ketjun varsinaisesta aiheesta), jos joutuisin joka mielipiteeni tueksi esittelemään vedenpitäviä todisteita tosielämästä.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Apo

Posts: 1,574

#308 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Nauskiss, 19.8.2005 22:04:

Ajatukseni oli; klubitusjäsenyyden perusteella diskriminoiminen on mutu-meininkiä, ei laillinen peruste - siksi puhuin (oletetuista) mielikuvista, mitä joidenkin ihmisten mielestä klubi/bilekulttuuriin saattaa liittyä. (Ei ole edes harvinaisia moiset mielikuvat/mielipiteet.)



Sit vaan saavut joku torstai työpaikalle aitosuomalaisessa[TM] krapulassa ja valitat kovaan äänen et miten paljon viinaa tuli vedettyä ja et "ei enää ikinä" ja "on menny ainaki litran verran limua" (ei kokista koska sen voi käsittää värin). Ja mielipiteet on korjattu kohdalleen.
Epailija

Posts: 5,636

#309 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Nauskiss, 19.8.2005 22:04:
Sitähän saattaa joskus tulla maininneeksi jollekin työkavereista, miten iltojansa/viikonloppujansa viettää. Tämä on aika normaalia sosiaalista kanssakäymistä työkavereiden kesken, mun mielestä - ja asia, joka tekee töissä olemisesta pikkusen mukavampaa - siis se, että voi olla about oma itsensä. Tietysti VOI valita omista arvoistaan ja elämäntavoistaan mahdollisimman kaukana olevan työilmapiirin ja puurtaa päivänsä läpi suu tukossa/puhuen vain siitä, minkä olettaa työkavereiden & pomon mielestä olevan sopivaa. Mukavuus kysymys.



No ei se välttämättä ole mukavuuskysymyskään, jos elämässä on muutakin kuin bileet. En minä kaikille kavereillekaan hehkuta, miten kivaa oli Ihanassa tai Hallmarkeissa, ihan vain sen takia, etteivät konemusiikkibileet näiden elämää niin hetkauta. Eikä tuota tarvitse erikseen harkita, kun asia yksinkertaisesti ei todennäköisesti tule normaalissa sosiaalisessa kanssakäynnissä esiin kuin korkeintaan muodossa "olin yksissä bileissä silloin ja silloin". Toki joistakin voi tuntua rajoittavalta, jos ei noista asioista uskalla ääneen puhua, mutta itse en ainakaan tätä tällä hetkellä allekirjoita. En myöskään usko, että kaverini olisi tuolloin kokenut sitä erityisen häiritsevänä seikkana. Tosin tokihan se tavallaan ärsyttäisi, jos tietäisi tekevänsä töitä idioottien kanssa.


Pitää paikkaansa - jopas nyt jotakin, kun sentään yhden asian osasin sanoa oikein - BRAVO, hyvä minä! *aplodit* *jiihaa* *hahjust*



No okei, oli se vähän jyrkästi ilmaistu. Maalailit vain sellaista epämukavuutta sellaiselle henkilölle, joka tuollaisessa ilmapiirissä joutuisi oleilemaan, että tuo erottui mielessäni selkeästi parhaimpana ajatuksena ja vieläpä ihan faktasellaisena.


Niin joo; miksi ihmeessä quottasin sua..? Vain ja ainoastaan siksi, että musta joissakin tämän ketjun aikasemmissa puheenvuoroissa on ehkä jopa pikkusen lietsottu pelkoa tänne kirjottelun mahdollisista seuraamuksista. Ajattelin vaan jatkaa keskustelua aiheesta - hyvin olisin voinut quotata jotakuta muuta/olla quottaamatta olleskaan ja vain kertoa mielipiteeni/sen mitä satun asian tiimoilta tietämään. Että, ei ollut tarkoitus todistella juuri nimenomaan henkilökohtaisesti SULLE oikeastaan mitään. Menis vähän liian pitkäksi (ja pois tämän ketjun varsinaisesta aiheesta), jos joutuisin joka mielipiteeni tueksi esittelemään vedenpitäviä todisteita tosielämästä.



No kyllä sinä vastineessasi ihan selvästi viittasit nimenomaan minun tekstiini, joten turha ihmetellä jos juuri minä otan mielipiteisiisi kantaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Nauskiss

Posts: 532

#310 • • Nauskiss

Apo, 19.8.2005 22:17:
---
Nauskiss, 19.8.2005 22:04:

Ajatukseni oli; klubitusjäsenyyden perusteella diskriminoiminen on mutu-meininkiä, ei laillinen peruste - siksi puhuin (oletetuista) mielikuvista, mitä joidenkin ihmisten mielestä klubi/bilekulttuuriin saattaa liittyä. (Ei ole edes harvinaisia moiset mielikuvat/mielipiteet.)
---


Sit vaan saavut joku torstai työpaikalle aitosuomalaisessa[TM] krapulassa ja valitat kovaan äänen et miten paljon viinaa tuli vedettyä ja et "ei enää ikinä" ja "on menny ainaki litran verran limua" (ei kokista koska sen voi käsittää värin). Ja mielipiteet on korjattu kohdalleen.



Hyvän kuulonen ehdotus, kiitos! *hymy*

Varmaankin myös käytännössä toimiva, tässä viinanjuojien luvatussa maassa.

(Mut, nyt täytyy kiiruhtaa bilettämään!)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Nauskiss

Posts: 532

#311 • • Nauskiss

Epailija, 19.8.2005 22:21:
No kyllä sinä vastineessasi ihan selvästi viittasit nimenomaan minun tekstiini, joten turha ihmetellä jos juuri minä otan mielipiteisiisi kantaa.



En ihmettele en, sitä mä vaan, että kun sun vastine mulle tuntui minun mielestäni aika jyrkältä. *hymy*

Jotku käy enemmän bileissä ku toiset, joillekin biletys on siis niin olennainen osa jokapäiväistä elämää, että totaalinen vaikeneminen kaikesta siitä voi olla vaivalloista (eikä tämä ole mun mielestä välttämättä merkki siitä, että mitään muuta elämää ei sitten olekaan).

Kaikkien kohdalla ei toki näin ole. Jotenkin vaan... kun tämä foorumi on just klubitus, niin mulla oli lähtökohtaisena mielikuvana se, että aika moni meikäläisistä on tosi aktiivisia bileihmisiä, siksi kai kirjoittelin niin kuin kirjoittelin.

(Mutta nyt
> FLOW *jiihaa*)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

tom_gore

Posts: 168

#312 • • Edited tom_gore kiksujäärä
Olen joutunut nyrkkitappeluun viimeksi yläasteella (ja siitähän on siis jo 15 vuotta). Yleensä hetken rähinäpojille juttelun jälkeen olenkin se "hyvä jätkä" jolle tarjotaan juotavaa.

EDIT: Enkä edes ole Jedi.
Nacu

Posts: 1,293

#313 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
- Lauloin radiossa 6-vuotiaana "Twinkle, twinkle, little star"

- Takaraivossani on kolmen tikin arpi. Leuassa yhden.

- Olen ylenpalttisen allerginen hevosille, joten pelkään niitä elikoita henkeni edestä.

- Sain potkut partiosta kun olin viidennellä.

- Hyppäsin benji-hypyn 12-vuotiaana.

- Sain -94 vappuna ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen kerran turpaani. Seurauksena musta silmä ja turvonnut huuli. (olin 13)

- Muutin pois kotoa 16-vuotiaana ja sen jälkeen asunut kämppiksinä veljeni kanssa kahteen otteeseen, yhteensä 2 vuotta.

- En ole koskaan ollut töistä saikulla tai poissa mistään muustakaan syystä. Myöhästynyt olen kerran reilusti (40 min), muutoin aina nippanappa perillä tasalta *nauru* Ja töitä olen tehnyt 15-kesäisestä alkaen enempi vähempi.

Jos ei näillä tiedoilla töitä heru jatkossa, ni jo on kumma *hymy*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

^T^

Posts: 167

#314 • • Edited ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
- Olin edellisessä elämässä intiaani ja sitä edellisessä sukua RA.lle

- Synnyin onnellisten tähtien alla

- Erosin kirkosta noin 5-7 vuotta sitten

- Voitin 4 vuotiaana Hippo-hiihdot. (VITTU, HIPPO-HIIHDOT!). Kilpailijoita oli 7

- Olen ollut mukana kaappaamassa silloista Radio Jyväskylää, lähetys kesti noin 2 tuntia.

- Olen hypännyt benji-hypyn kahdesti tavoitteena päästä eroon korkeanpaikankammosta, huonolla menestyksellä

- Olen lievästi sekä punavihersokea että hämäräsokea

- Joudun keskimääräistä useammin absurdeihin tilanteisiin

- Räjäytin vittumaisen naapurin postiluukun mandariiniin työnnetyllä pommilla joskus teininä

-Olen tehnyt kuutamokeikkaa Jeesukselle. Kyllä! Olin kuukauden Bostonissa töissä Jesus-nimisellä äijällä ja sain palkan pimeänä.

- Minulla on parapsyykkisiä kykyjä (Tiedän mm. mitä ajattet: Tuo kundi on vähän outo...mutta hauska)

- Nyt (20.8.2005, klo 02.49) alan joogaan.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Lnn Sika

Posts: 2,848

#315 • • Lnn Sika

Steven Hoaks,
Minä pistän paremmaksi. En ole ikinä käynyt parturissa. Äiti, mummi ja itse olen aina leikannu.


et ole ainoa *joo*
Avatar
#316 • • Edited eeci Guest


Joo, mutta miten ihanan "leppoisaa" oliskaan työskennellä mestassa, jossa ilmapiiri on huumeisiin niin hysteerisesti suhtautuva, että joku klubituskin luetaan huumemyönteiseksi foorumiksi ja tänne rekisteröityminen ilmeisesti varmana osoituksena huumeiden käytöstä/myymisestä... Sellaisessa työpaikassa bileissä käyvä ihminen vois varmaan muutenkin kokea olonsa tooosi kotoisaks riippumatta siitä käyttäiskö ite oikeesti huumeita vai ei. (Kaikki jumputusmusiikkihan on kattokaas niinku joka tapauksessa huumemusaa ja sitä kuuntelee vaan nistit & diilerit...



Älkää ihmiset hyvät nyt ymmärtäkö tätä viestiä väärin ja vielä mieluummin, älkää aloittako tässä ketjussa aiheesta massiivista väittelyä (sille on omat topiccinsa), MUTTA mun on nyt aivan pakko tuoda tässä esiin myös työnantajan näkökulma.

Kyseisen työnantajan ei oo oikeestaan mitään muuta tarvinu ku vilkasta tota meiän "käytätkö huumeita"-gallupia ja se antaa jo kauniistikin ilmastuna aika helvetin negatiivisen kuvan tän foorumin käyttäjistä. Noin tuhannesta vastaajasta likimain 40% tunnustautuu huumeiden käyttäjiksi. Täähän tarkottaa sitten sitä, että kun se saa yhden klubbarilaisen eteensä työhaastattelussa niin se on jo fifti-fifti että onko kyseinen henkilö aineiden käyttäjä vai ei. Työnantajalle on huomattavan paljon helpompaa ottaa se seuraava hakija josta ei tiedä mitään ja jonka käyttötodennäköisyys vastaa maan keskiarvoa, kuin lähteä ns oikeita reittejä selvittelemään tän klubbarilaiseks tietämänsä hakijan puhtoisuutta.



Sitten takas aiheeseen: oon oikeessa elämässä aika ujo. En meinaa edes baarissa "pienessä sievässä" uskaltaa mennä jutteleen kellekään kivan näköselle tytölle. Aina ihan liikaa kynnystä ja niinpä tulee aina poistuttua baarista yksin.

Edit: typoja
Nexus__69

Posts: 2,276

#317 • • Nexus__69 Member Of Pinkeet Tissit RY / SIELUTON PORNODEMONI

hemuz-, 18.8.2005 22:20:
---
Jone, 18.8.2005 22:16:
- Olin koko ala-asteen tekstiilitöissä teknisten töiden sijaan

---


Sä sen sanoit, mut mul meni toisinpäin. Olin ala-asteen puutöissä, paitsi kolmannella sen pakollisen 0,5v tekstiilissä. Seiskalla olin tekstiilissä ja joka kerta ku piti käyttää ompelukonetta, mun kaveri laitto mulle langat koneeseen



Henna, mä löysin lisää samoja ominaisuuksia meistä *vink* *lmao*

--
Laillinen pedofiili

^T^

Posts: 167

#320 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist

Exlex, 20.8.2005 04:26:
---
Displacer, 20.8.2005 04:03:
---
DjTaika, 20.8.2005 02:30:
- Olin edellisessä elämässä intiaani ja sitä edellisessä sukua RA.lle

---

Roope Ankalle?

---

Oma veikkaus Ra.



Jep, kyllä RA.n jäljet johtavat lähemmäs pyramideja kuin ankkalinnaa...

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."