Tontsis, 19.8.2005 15:23:
Klubitukseen löytää helposti vahingossakin. Tämän tästäkin törmää Googlessa Klubitus-linkkiin hakusanoilla, jotka eivät suoranaisesti liity mitenkään saittiin. Eri asia onkin, yhdistetäänkö nickname suoraan johonkin henkilöön. Profiilikuvasta voi tietysti tunnistaa ja vielä kun kurkistaa mielenkiinnosta, mitä henkilö on kirjoitellut häpykarvoistaan yms:sta, niin voi työpaikallaan kerätä katseita :P
Nickillä kun hakee suomalaisilta sivuilta niin mun Klubitus-profiili täällä tulee heti Michelin-kartan jälkeen. Mutta tosiaan se yhdistäminen nickiin on sit eri juttu, ei tietenkään mitenkään kaukaa haettua. Paril muilla saiteilla missä höpisen on suurin osa forumeista suljettuja, avoimet osat saiteista löytää, mut sanoilla, joilla tuskin kovin moni osaa hakea.
Eräällä saitilla, jossa joskus oon keskustellu kohtalotovereiden kanssa eräästä aihepiiristä, olen eri (joskus vaihtuvilla) nickeillä eikä siellä mitään kuvia ole. Toki mut pystyy joku jäljittää jos tahtoo todella.
Kaikilla meillähän ne karvat on :P
Työkoneille on usein myös ulkopuolisilla pääsy, puhumattakaan yhteisessä käytössä olevista koneista, ja selainhistoriasta voi tarkastella, miten työaikaa on käytetty.
Hyvin totta.
Lisäksi töihin hakiessa on muistettava, että joku nk. klubbarilainen voi jo olla duunissa haettavassa paikassa ja näin pienissä piireissä tunnistetaan pärstän perusteella helpostikin kuka ja millainen henkilö on kyseessä.
Toisaalta kuka tahansa tuttu tai puolituttu voi olla myös.
Mutta jatkakaa vaan tilitystä, jos se tuntuu sitten mielestänne järkevältä :)
Eihän tää järkevää ole, mutta jatketaan silti :D