Verano, 18.8.2005 15:23:
Itseasiassa mun oikea jalkani on ihan pikkasen suurempi, mut se taitaa olla aika yleistä.
senkö takia oikea kenkä hiertää aina :(
769 posts, 39 pages, 224,535 views
Verano, 18.8.2005 15:23:
Itseasiassa mun oikea jalkani on ihan pikkasen suurempi, mut se taitaa olla aika yleistä.
ella_, 18.8.2005 08:37:
---
Nauskiss, 17.8.2005 23:25:
Esittää fiksua, filmaattista ihmelasta, jolle kaikki kouluun liittyvä on pala kakkua - niin se ainakin mun kohdalla onnistu. Sit vaan rehtorille puhelemaan suunnitelmistaan, mm. mitä kaikkia muita haasteita aikoo ysiluokan aikana kohdata/hoitaa. (Mulla siis oli aika paljon ns. harrastuksia.)
---
jos joku saa ton järjestelyn läpi englantilaisessa koulussa niin tarjoon vuoden kaljat :D
mut englantilaisen koulun jälkeen lukio oli yks iso läppä :)
pia^^, 18.8.2005 17:20:
-Mua on koulukiusattu
-Oon kerra varastanu suklaapatukan kaupasta, enkä jäänny kiinni
-En päässy musiikkiluokalle
-Olen tosi tunteikas
-Itken lähes joka leffassa
-Oon pelannu korista 9vuotta, tosin taukoa on ollu nyt jonki aikaa
-En ole koskaan maistanut tupakkaa
Hm... eipäs just nyt tuu muuta mielee
Vexe, 18.8.2005 15:41:
- Olen ollut koulukiusaaja peruskoulussa.
- Kolmannella haukuin opettajaa huoraksi.
- Näpistelin kaupoista. Jäin lopulta kiinni.
- Lapsena purin kaikki laitteet mitkä sisälsi elektroniikkaa. Harvemmin osasin kasata, joten ne meni rikki. Nykyään onnistuu kasaaminen :)
- Minulla on lukihäiriö
Vexe, 18.8.2005 15:41:
- Lapsena purin kaikki laitteet mitkä sisälsi elektroniikkaa. Harvemmin osasin kasata, joten ne meni rikki. Nykyään onnistuu kasaaminen :)
UnityF, 18.8.2005 17:43:
---
tulee rakas veljeni nomic mieleen tästä.. hän kanssa on purkannu kaiken mahollisen + Hän tiputti telkkarin mun päälle kun istuin lattialla ja leikin niin hän hiippaili telkkarin taakse ruuvarin kanssa ja työns sen ja poks... Mä pääsin sairaalaan jossa todettiin lievä aivotärähys ja broidi sai tukkapöllyn.
aapee, 18.8.2005 18:13:
*Kuulun siihen porukkaan joilla oli yläasteella pilotti ja maiharit, lisäksi pää sivuilta kalju ja loput hiukset niin pitkät että ne sai ponnarille taakse...oli se silloin aika näky... *iihhih*