Pelkästään "sitä" vai muutakin?

77 posts, 4 pages, 15,815 views

Epailija

#21 • • Epailija Physicist, 2nd class.

serotonot, 14.9.2005 12:47:
Miks toi vika lause? pilasit koko postauksen :(

:D Kaipa mä vain olen tämmöinen ilonpilaajaluonne.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

serotonot

#22 • • Edited serotonot Paul Easy

Epailija, 14.9.2005 12:48:

:D Kaipa mä vain olen tämmöinen ilonpilaajaluonne.

Niinpä. Ihmekös tuo siis jos et saa ikinä sitä :D
sts

#23 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

mayah, 16.8.2005 11:25:
Helppoa.

- Jos olet tyttö ja kysyt tätä pojalta, vastaus on pelkkää sitä

- Jos olet poika ja kysyt tätä tytöltä, vastaus on muutakin

Pojat vedättää aina, täähän opittiin jo ala-asteella.

Toisaalta nyky naiset on melkei pahempia munahaukkoja ku miehet on ollu aikojen saatossa pilluhaukkoja.
Jago

#24 • • Jago un-trained monkee
muutakin. pelkkää sitä saan ja muutakin kai saisin mutta vääriltä ihmisiltä(tiedän 2 jätkää jotka ehdottelee suhdetta mulle mutta kumpikaan ei kiinnosta mua. mä oon kiinnostunut vaan jätkiin jotk aei haluu multa kuin vain sitä, tai sitten ei haluu multa mitään)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

#25 • • Jago un-trained monkee
muutakin. pelkkää sitä saan ja muutakin kai saisin mutta vääriltä ihmisiltä(tiedän 2 jätkää jotka ehdottelee suhdetta mulle mutta kumpikaan ei kiinnosta mua. mä oon kiinnostunut vaan jätkiin jotk aei haluu multa kuin vain sitä, tai sitten ei haluu multa mitään)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Epailija

#26 • • Epailija Physicist, 2nd class.

serotonot, 14.9.2005 12:51:
Niinpä. Ihmekös tuo siis jos et saa ikinä sitä :D

Ouch. That hurt. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

josbe

#28 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Riippuu ihmisestä.
Jos oot tarpeeks kiinnostava (tai seksi tarpeeksi kivaa), kiinnostus jatkuu vielä sen jälkeenkin. Ensin mainitussa tapauksessa ehkä seurusteluna, jälkimmäisessä ehkä seksisuhteena. Enpä usko, että kukaan pystyy _oikeesti_ päättämään sitä etukäteen, vaikka yrittäiskin. Ihan sama vaikka pihtaisit kuinka kauan, kaikki voi muuttua seksin jälkeen *släp*

P.S. Siis riippumatta sukupuolesta.
serotonot

#30 • • serotonot Paul Easy

ezzy, 14.9.2005 14:21:
keskinäiset kokeilunne voisitte pitää poissa boordilta *sars*

Kuka niistä kokeiluista on boordit tehny? Saa olla sairasmielinen sisustaja *ding*
Caro²

#31 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

mayah, 16.8.2005 11:25:
Pojat vedättää aina, täähän opittiin jo ala-asteella.

Korjaus tuohon.. Pojat vetää aina.. ei välttämättä vedätä *hihu*

Mutta näin äkkiseltään tulee mieleen.. Itse haluaisin ehdottomasti vakaan seksisuhteen *aplodit*

EDIT: Naiminen on kiva harrastus, rakkaus o jotai muuta.
anthocyan

#32 • • anthocyan Kohti valoa...
Jos olet itse rehellinen ja suora toista kohtaan, niin yleensä se tulee takaisin päin eikä "vedätystä" tapahdu. Se että on on päämäärä- sekä itsetietoinen ihminen ajaa huijarit tiehensä. .*vink* Ja myös se, että paneutuu toisen henkiseen ja syvempään olemukseen pelkän pinnallisuuden sijasta. *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

starlars

#33 • • starlars ihana
täähän on ihan kunkku topikki. hahahah - siitä puhe mistä puute. naiset on pahoja siinä missä miehetkin. eikö aina vaan kannattais mennä fiiliksen mukaan - siinähän voi vaan hävitä just ja tasan tarkkaan sen verran ku mitä itse antaa, eikös?

--
a homo stabbed joey greco

josbe

#34 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

starlars, 14.9.2005 15:27:
eikö aina vaan kannattais mennä fiiliksen mukaan - siinähän voi vaan hävitä just ja tasan tarkkaan sen verran ku mitä itse antaa, eikös?

Öö.. no siis tää topikki kait lähti siitä, että jonkun fiilis oli vähän toisenlainen kuin sen vastapuolen. Eli mitäs silloin tehdään, jos fiilikset ei kohtaa ja halutaan eri asioita, mutta se ei tule selväksi ennen kuin on liian myöhäistä? *vink*
starlars

#35 • • starlars ihana

josbe, 14.9.2005 15:32:
---
täähän on ihan kunkku topikki. hahahah - siitä puhe mistä puute. naiset on pahoja siinä missä miehetkin. eikö aina vaan kannattais mennä fiiliksen mukaan - siinähän voi vaan hävitä just ja tasan tarkkaan sen verran ku mitä itse antaa, eikös?

---

Öö.. no siis tää topikki kait lähti siitä, että jonkun fiilis oli vähän toisenlainen kuin sen vastapuolen. Eli mitäs silloin tehdään, jos fiilikset ei kohtaa ja halutaan eri asioita, mutta se ei tule selväksi ennen kuin oon liian myöhäistä? *vink*

jepjep *vink* i know - ainahan nää karkaa käsistä. mut edelleenkin - alkuperäiseenkin postaukseen sama kommentti. eli hävitä voi vaan sen verran ku mitä itse antaa. ja edelleenkin - ei voi eikä saa yleistää että yksinomaan miehet hakisivat pelkästään 'sitä'. te naiset (jotta ei yleistettäis niin ainakin yllättävän moni) ootte ihan samanlaisia.

koskaan ei voi tietää mitä toinen haluaa - muttei se 'pihtaamallakaan' välttämättä selviä. i rest my case.

--
a homo stabbed joey greco

Jutu

#36 • • Jutu Blondi
Jotain ihan muuta... Eh.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

josbe

#37 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

starlars, 14.9.2005 15:43:
---
josbe, 14.9.2005 15:32:
---

eli hävitä voi vaan sen verran ku mitä itse antaa.

Tää johtais siihen, ettei kukaan enää eläisi täysillä, vaan kaikki vain kyräilis, että mitähän täs nyt uskaltaa, ettei saa nenilleen. Koska joku vois muuten aina sanoa, ettei olis kannattanu nuolasta ennen kuin tipahtaa..

ja edelleenkin - ei voi eikä saa yleistää että yksinomaan miehet hakisivat pelkästään 'sitä'. te naiset (jotta ei yleistettäis niin ainakin yllättävän moni) ootte ihan samanlaisia.

I agree. Niinhän mä sanoin jo tuol edellä. "Sukupuolesta riippumatta."

koskaan ei voi tietää mitä toinen haluaa - muttei se 'pihtaamallakaan' välttämättä selviä.

Ettei vaan jäisi epäselväksi: en ollut pihtaamisen kannalla. *vink*

i rest my case.

Let your case rest in peace *piis* *nauru*
Tiia

#39 • • Tiia
miehistä kyllä huomaa yleensä tarpeeks aikasin minkä perässä ne on. naisista ei?
hmm.. sanoisin että naiset on melkeen enemmän Sen perässä :D
Kriss G

#40 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mä ainaki haluun vaan perspilluu *igor*

--
DESTROY ALL HIPPIES