Pelkästään "sitä" vai muutakin?

77 posts, 4 pages, 15,204 views

Ontze

Posts: 38

#1 • • Ontze
Mistä tietää mitä toinen haluaa? Valitettavan monta kertaa on tullut törmättyä miehiin, jotka lämpimikseen puhuvat mukavia kuitenkin tavoitteena vain yksi asia. Ei siinä mitään, yhden illan jututkin on ihan on, mikäli molemmat tietää, että se on se homman nimi. Mistä siis erottaa vedätyksen?

--
On niitä jotka jäävät ja toisia jotka lähtevät, niin on ollut aina. Kukin saa
valita itse, mutta on valittava ajoissa, eikä koskaan saa antaa periksi.

Syder

Posts: 2,255

#2 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

mayah, 16.8.2005 11:25:
-clips-


Ääh taas meitä kivoja sorretaan julmalla ja raa'alla yleistämisellä *uuh*

*nauru*

--
Divida et impera.

AnssiV

Posts: 1,798

#3 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

mayah, 16.8.2005 11:25:
Helppoa.

- Jos olet tyttö ja kysyt tätä pojalta, vastaus on pelkkää sitä

- Jos olet poika ja kysyt tätä tytöltä, vastaus on muutakin

Pojat vedättää aina, täähän opittiin jo ala-asteella.




No jaa, ei se kyllä aina ihan noin mene...*eiei*
Fyrisch

Posts: 4,525

#4 • • Fyrisch
kaikkea ei voi aina saada :D
Android

Posts: 3,908

#5 • • Edited Android

aapee, 16.8.2005 11:40:
No jaa, ei se kyllä aina ihan noin mene...*eiei*



Menee se. Sen takia mä haluaisinkin olla nainen.

Eli vastaus on "pelkkää sitä".
Avernian

Posts: 7,451

#6 • • Avernian Kerettiläinen

mayah, 16.8.2005 11:25:
Pojat vedättää aina, täähän opittiin jo ala-asteella.



Eli pojat sanoo haluavansa [be]pelkkää sitä[/b], mutta vedättävät ja haluavat oikeasti muutakin.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

o_°

Posts: 224

#7 • • o_°
Juu ei me pelkkää sitä haluta, ei ainakaan kaikki. Esim itse etsin aina sopivaa partneria pitkäaikaiseen seksisuhteeseen. Vain varatut miehet haluavat "pelkkää" sitä.
Chatte

Posts: 4,085

#8 • • Chatte Team Teknolipat :)

Ontze, 16.8.2005 11:14:
Mistä tietää mitä toinen haluaa? Valitettavan monta kertaa on tullut törmättyä miehiin, jotka lämpimikseen puhuvat mukavia kuitenkin tavoitteena vain yksi asia. Ei siinä mitään, yhden illan jututkin on ihan on, mikäli molemmat tietää, että se on se homman nimi. Mistä siis erottaa vedätyksen?


No eihän sitä välttämättä vielä silloin heti - vasta tavattuaan - itsekään tiedä, mitä loppujen lopuksi toisesta haluaa; yhden illan seksiä, treffiseuraa, kaverin, vakipanon, elämänkumppanin jne. Eli ei kyse mielestäni aina suinkaan ole vedätyksestä, vaikka jossain vaiheessa antaisikin toiselle harhaanjohtavia singnaaleja.

Voihan suhde toki sitten olla pelkkää seksiä ja jäädä yhteen iltaan - tai sitten siitä toisaalta voikin syntyä jotain kestävämpää, eikä välttämättä edes seksiä heti tai missään vaiheessa. Tuskin juttu yhteen iltaan jää, jos ihminen tuntuu kunnolla tutustumisen arvoiselta, ja molemmat ovat valmiita pitempään suhteeseen. Kai se riippuu siitä, miten synkkaa.

On toki sellaisiakin ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, jotka ovat kiinnostuneita vain yhdestä illasta ja _siitä_ - ainakin sillä hetkellä elämäänsä. Tällaisissa tapauksissa olisi ihan hyvä, että mukaan lähtevä ihminenkin tietäisi, että kyse ei ole sen enemmästä luultavasti missään tapauksessa.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#9 • • Chatte Team Teknolipat :)

kuilu ja ponivarkaat, 16.8.2005 12:33:
Sitä ei voi tietää mistään, ei mies naisesta, eikä nainen miehestä. Vasta tilanteessa sen tietää, jos silloinkaan.


Naulan kantaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

onni3mk

Posts: 3,973

#10 • • Edited onni3mk Onni on.

:D, 16.8.2005 12:08:
Juu ei me pelkkää sitä haluta, ei ainakaan kaikki. Esim itse etsin aina sopivaa partneria pitkäaikaiseen seksisuhteeseen. Vain varatut miehet haluavat "pelkkää" sitä.



Word!

kuilu ja ponivarkaat, 16.8.2005 12:33:
Sitä ei voi tietää mistään, ei mies naisesta, eikä nainen miehestä. Vasta tilanteessa sen tietää, jos silloinkaan. Naiset osaa lirkuttaa ja kusettaa ihan siinä missä miehetkin. Ja miehet osaa pihdata...



Word!

--
Onni on.

styrOx

Posts: 485

#11 • • Edited styrOx Hardcore Hooligan!!!
Tää on aikast kinkkinen aihe toisaalta ei aina voi sanoa noin mut.....hmmm kai se vaan menee tilanteen mukaan. Nii kai sitä pitäs joku superihmistuntija. Tähänhän on tää sanonta, toiset antaa ymmärtää ja toiset ymmärtää antaa taitaa sopia kumpaankin sukupuoleen...


joo kuilun kans samaa mieltä, täähän vähän sivuaakin tota kuilun postausta.

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

nuance

Posts: 1,963

#12 • • nuance cov ops, combat, sunrise

mayah, 16.8.2005 11:25:
Helppoa.

- Jos olet tyttö ja kysyt tätä pojalta, vastaus on pelkkää sitä

- Jos olet poika ja kysyt tätä tytöltä, vastaus on muutakin

Pojat vedättää aina, täähän opittiin jo ala-asteella.



Maija sun sarkasmis on toisinaan aika ihailtavaa ^____^
Avatar
#13 • • *Mirri* Guest
Tietenki pelkkää sitä ja ehkä joskus kaupan päälle vähän jtn muutakin. *iloinen*
Howdy

Posts: 7,955

#14 • • Edited Howdy Oldie
Taitaa nuo mielipiteet ihmisillä vähän muovautua sen mukaan kuinka paljon on tullut tai tulematta paskaa niskaan elämän varrella .. katkeruus on niin suloista *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Epailija

Posts: 5,636

#15 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Mä ainakin haluan pelkästään sitä (tai sanotaan, että se on mulle melkeinpä tärkeintä, en mä ylimääräisistä bonuksista kieltäydy ;) ), mutta ei oikein ole natsannut koskaan kunnolla. Vanhemmilta ja sisaruksilta saatuna se ei ole ollenkaan sama juttu kuin joltain kivalta tytöltä, mutta tästä huolimatta sitä ei ole tullut aktiivisesti haettua. Kaipa sitä on sitten vain sellainen pelkuri tai ei vaan usko, että sitä tekisi muuta kuin tyytyisi turhan vähään, jos lähtisi hakemalla hakemaan. Ei sen helppoa kyllä tarvitsekaan olla, sillä ainahan se paremmalta tuntuu, jos sen eteen on joutunut vähän näkemään vaivaa. ^^ Tosin turhaahan minä tässä selitän. Kyllä kaikilla on jonkinlainen käsitys siitä, vaikka ei olisi itse omakohtaisesti ehkä kokenutkaan (kuten esim. minä). Vähintään sellainen pieni psykosomaattinen kutina vatsanpohjassa kun näitä asioita liikaa miettii. ;) Sellaista se rakkaus on - huomattavasti mystisempää kuin seksi, jota täällä on puitu ihan muissa topikeissa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#16 • • sapeli jokukukamikä?
Mulle rakkaus ja se elämän jakaminen on kaikki kaikessa. Seksi - no, se toimii lähinnä äärimmäisen luottamuksen osoituksena puolin ja toisin, ja on kyllä myös tärkeää että pääsee toteuttamaan seksuaalista puoltaankin. Mutta voisin elää suhteessa koko elämäni ilman seksiä, jos nyt haluaa kärjistää topikkia varten. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fyrisch

Posts: 4,525

#17 • • Fyrisch

Epailija, 8.9.2005 22:55:
Vanhemmilta ja sisaruksilta saatuna se ei ole ollenkaan sama juttu kuin joltain kivalta tytöltä, mutta tästä huolimatta sitä ei ole tullut aktiivisesti haettua.



höhö *lmao*
iam

Posts: 3,085

#18 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Mun mielestä molemmat on yhtä tärkeitä ja ne tukevat toisiaan. Uskon että jos toinen puuttuu, niin parisuhde joutuu ennenpitkää isosti koetukselle.

mayah, 16.8.2005 11:25:
Pojat vedättää aina, täähän opittiin jo ala-asteella.


Ja vaari kertoi mulle jo kun olin ihan pieni, että naiset on käärmeitä kaikki =)
Epailija

Posts: 5,636

#19 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Tanjiz, 14.9.2005 12:37:
Mä luulin ettei miehet, jotka on iältään jo kolmenkympin kieppeillä, oo enää sellasia et pelkkää "sitä"..



Lol. Anteeksi. Vastaisuuden varalle: Kaikenikäiset ihmiset voivat välillä haluta pelkkää sitä - etenkin itseään huomattavasti nuoremmilta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

serotonot

Posts: 3,137

#20 • • serotonot Paul Easy

Epailija, 8.9.2005 22:55:
Mä ainakin haluan pelkästään sitä (tai sanotaan, että se on mulle melkeinpä tärkeintä, en mä ylimääräisistä bonuksista kieltäydy ;) ), mutta ei oikein ole natsannut koskaan kunnolla. Vanhemmilta ja sisaruksilta saatuna se ei ole ollenkaan sama juttu kuin joltain kivalta tytöltä, mutta tästä huolimatta sitä ei ole tullut aktiivisesti haettua. Kaipa sitä on sitten vain sellainen pelkuri tai ei vaan usko, että sitä tekisi muuta kuin tyytyisi turhan vähään, jos lähtisi hakemalla hakemaan. Ei sen helppoa kyllä tarvitsekaan olla, sillä ainahan se paremmalta tuntuu, jos sen eteen on joutunut vähän näkemään vaivaa. ^^ Tosin turhaahan minä tässä selitän. Kyllä kaikilla on jonkinlainen käsitys siitä, vaikka ei olisi itse omakohtaisesti ehkä kokenutkaan (kuten esim. minä). Vähintään sellainen pieni psykosomaattinen kutina vatsanpohjassa kun näitä asioita liikaa miettii. ;) Sellaista se rakkaus on - huomattavasti mystisempää kuin seksi, jota täällä on puitu ihan muissa topikeissa.


Miks toi vika lause? pilasit koko postauksen :(