Miksan, 27.6.2006 20:19:
---
Twist, 27.6.2006 19:42:
Propsit Ghanalle , pelas helvetin hyvin ..! Brasseille paitsiomaali jne ... Ei kyl Brasilia vakuuttanut taaskaan vaikka taululla nyt jo luvut 3-0 !
---
Pitäiskö Brasilian voittaa kaikki matsit 5-0 et se oli vakuuttava?*Hymy*
4 matsia, 4 voittoa maalierolla 10-1. En tiiä mitä mieltä sä oot, mut mun mielestä toi on aika hyvä saldo vaikka ei ookkaan ihan kovimpia maita ollu vastassa vielä.
Pari ekaa matsia tosiaan oli aika nihkeitä mut näissä kahessa viimesessä matsissa on selvästi huomannu et se perus brassi futis rupee nousee esiin ja koko ajan tuntuu peli paranevan.
Ei todellakaan tarvi päättyä, mutta mun mielestä toi peli ei ollut todellakaan mitään perus brassipeliä . Ghana piti paloa suuremman ajan pelistä ja Ghana oli se hyökkäävä osapuoli. Viimenen maali oli mitä oli ; ulosajan johdosta. Lisätään siihen paitsiomaali ni ei todellakaan vakuuta brassien peli! Ei se tulos kerro aina koko totuutta pelistä. Paljon pitää brassien parantaa peliä jos tahtovat voittaa maailmanmestaruuden. Tämä nyt on taas minun näkemys asiasta. Joku toinen voi taas ajatella, että olipas taktisesti hyvä peli jne ...
Edit: Lisättäköön tähän viellä, että Ghanan tilanteet ei nyt mitään maailman vaarallisimpia olleet , mutta mutta...