Jalkapallo (Valioliiga, Serie A etc)

408 posts, 21 pages, 604,370 views

KooKie

Posts: 4,338

#221 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

Verottaja, 2.7.2006 01:39:
...
kunhan se EI ole Italia tai Ranska :D



:D Second that.

edit. Itseasiassa just nyt mulla leijailee kauhukuvat Italia - Ranska MM -finaalista. Mä oon kuitenkin sanonut, että mikäli kumpikaan näistä pelaa ketä tahansa muuta vastaan, niin kannatan aina sitä "muu" -joukkuetta. Keskenään pelatessaan mä toivon, että stadionille iskee meteoriitti. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#222 • • KooKie aka. Petress Pan

kala, 2.7.2006 01:39:
Mikäs siinä nyt niin risoo? Eikös se ole ihan hyvä vaan, että saadaan vaihtelun vuoksi joku muu maa mestariksi. Viime kisathan Brasilia voitti ja muutoinkin niillä on jo viisi mestaruutta yhteensä. Ei sikäli, että olisin Ranskan suuri kannattaja, mutta kyllä se on vaihtelu kun virkistää.

Ikävää kuitenkin, että Englanti putosi jatkosta. *uuh*



Oon ollut koko pienen ikäni Brasilia fani. En sitä jaksanut hirveän isolla mekastuksella kannattaa, koska mulle oli jotenkin itsestäänselvyys, että se kuitenkin voittaisi. Vaan näin kävi, nyt on mun suosikki kyllä Saksa. Englantia kannatin itsekin tuossa Portugali -pelissä, eli ts. eilinen meni kokonaisuudessaan tuiks. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Pauha

Posts: 515

#223 • • Pauha

aleksisi, 2.7.2006 04:34:
on se hienoa että Ranska voitti, sillä nyt saatiin näihinkin kisoihin afrikkalainen yllättäjäjoukkue..



*lmao*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Pauha

Posts: 515

#224 • • Pauha

Verottaja, 2.7.2006 01:39:
MM-futis: Mulle aivan sama kuka voittaa mestaruuden,
kunhan se EI ole Italia tai Ranska :D



Täähän olis hyvä finaali, jonka sitte Italia voittaa 2-1. Enpä minäkään ole aikaisemmin kannustanut Ranskaa MM-kisoissa, mutta eilien tuli sekin tehtyä. Eiköhän ne brassit oo nähty tarpeeks monta kertaa finaalissa. Englanti - Portugalia pelistä olis kyllä voinu mennä jatkoon britit, portugalialaiset pelas niin saamatonta peliä...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

hallucinogen

Posts: 8,190

#225 • • hallucinogen Edain
Se on sit muuten Italia - Portugali loppuottelussa ;)

--
pikku-*possu*

Verottaja

Posts: 1,174

#226 • • Verottaja no-life / luuviulu

KooKie, 2.7.2006 09:49:

Itseasiassa just nyt mulla leijailee kauhukuvat Italia - Ranska MM -finaalista. -- mä toivon, että stadionille iskee meteoriitti. *nauru*


:DDD

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Android

Posts: 3,908

#227 • • Edited Android

Pauha, 2.7.2006 11:00:
---
aleksisi, 2.7.2006 04:34:
on se hienoa että Ranska voitti, sillä nyt saatiin näihinkin kisoihin afrikkalainen yllättäjäjoukkue..

---


*lmao*



*nauru*

Nyt ei näissä kisoissa enää ole yhtään joukkuetta, jota edes etäisesti tuntisin sympatiaa kohtaa. Aivan sama, kuka voittaa.
Avatar
#228 • • ikj Guest

Android, 2.7.2006 14:43:
---
Pauha, 2.7.2006 11:00:
---
aleksisi, 2.7.2006 04:34:
on se hienoa että Ranska voitti, sillä nyt saatiin näihinkin kisoihin afrikkalainen yllättäjäjoukkue..

---


*lmao*

---


*nauru*

Nyt ei näissä kisoissa enää ole yhtään joukkuetta, jota edes etäisesti tuntisin sympatiaa kohtaa. Aivan sama, kuka voittaa.



kaikki ok kuha italia ei voita.

:D
ernooo

Posts: 63

#229 • • ernooo
60e napsahti tilille vedonlyönnistä jossa sanoin, että välierissä ei pelaa yhtään euroopan ulkopuolista joukkuetta. 1 joukkue meni väärin.

Tuo että sambajengi ja sumusaaret tippuivat ennen välieriä oli jalkapallon suuri voitto. Brasseista ei näissä kisoissa ole ollut mihinkään ja Englannin paperilla suht laadukas keskikenttä on pelannut huonosti(lukuunottamatta Aaron Lennonia ja varauksella Hargreavsia). Oma mm-kisa suosikkini hollanti kun tippui portugalia vastaan niin enää minulle ei ole mitään merkitystä ketkä otteluissa pärjäävät. Toivon lähinnä hyviä otteluita. Portugali - Ranska tulee varmasti olemaan hyvää, hyökkäävää jalkapalloa. Samoin Saksa-Italia mikäli Saksa tekee nopeasti 1-0 johtomaalin ;) Toivefinaalina Saksa-Ranska josta Ranska poistuu voittajana.
andi--

Posts: 1,381

#230 • • andi-- lunttu

Aki A., 29.6.2006 16:51:
italianjob.gif



Tässä hiljaisena työpäivänä tullu surffattua youtubea, mun silmiin toi tilanne kyllä näyttää siltä, että Neillin lapanen nousee "sattumalta" kun jätkä on menossa yli ja osuu Grosson jalkaan.

Materazzi taas ei osunut liukuessaan vastustajaan ollenkaan ja heitettiin suihkuun. Keltainen lappu vaarallisesta pelistä ehkä, mutta punainen *eiei*. Joku muu voi nähdä eri värisillä laseilla, mutta mun mielestä lopputulos on aika oikeutettu.

Huomenna tasanen vääntö Saksa-Italia, saas nährä kuinka käy.

*hymy*

--
- RAAH -

flygfisk

Posts: 327

#231 • • flygfisk
Täytyy kyllä myöntää, että lauantai oli aika täydellinen.
Englanti ulos, teiniapinalle punainen ja nyt uhkaa vielä pistää C. Ronaldoa pataan, kun näkee.*aplodit*
Myöhemmin illalla loppui samban soittaminen neljäksi vuodeksi.*sydän*
Madda

Posts: 650

#232 • • Madda ice-angel
ITALIA VOITTI EILEN!!!!!
Taal ku Italiassa olen ni oli kyl sellanen kulttuuritapahtuma!Kaytiin ajamassa autolla, takaluukku auki, mis istu kaks ihmista, muut paitsi kuski istuttiin auton ikkunoiden ulkopuolella ja pideltiin Italian lippua ku ajeltiin pitkin tata paikkaa!Sit mentiin takas baariin (mis oltiin jo pelin aikana) ja juotiin kamalasti alkoholia ja juhlittiin kolmeen asti!Aamulla sitten lahdin tonne Triesten kaupunkiin...vahaks vasytti, HUH!

Taal alueel on hyvin paljon saksalaisia, oisitte nahny niitten ilmeet!!!=D

VIVA L' ITALIA!!!!!!!!!!

sunday- game...coming soon..

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Verottaja

Posts: 1,174

#233 • • Verottaja no-life / luuviulu

Verottaja, 2.7.2006 01:39:
MM-futis: Mulle aivan sama kuka voittaa mestaruuden,
kunhan se EI ole Italia tai Ranska :D


Kas kas, ja miten kävikään. Ettei vaan noi kaks häröpalloa pelais finaalissa.
Tää on niin tätä. *dissaa*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

KooKie

Posts: 4,338

#234 • • KooKie aka. Petress Pan

Verottaja, 6.7.2006 01:56:
Tää on niin tätä. *dissaa*



JJJEP. Allekirjoittanut on nyyhkinyt koko illan. *nyyh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

flygfisk

Posts: 327

#235 • • flygfisk
Ruotsin allsvenskan jatkuu jälleen MM-tauon jälkeen ja joukkueiden voimasuhteet ovat muuttuneet hyvinkin paljon värväysten ja menetysten suhteen. Kovin "värväys" on kieltämättä Henke ja kovin menetys Runström.

IFK Göteborg sai Mouradin takaisin Italiasta ja heti mies sylki kaksi maalia. Loppukautta ajatellen ainoastaan puolustus on se osa-alue, jonka vuoksi voittoa ei ehkä juhlita Göteborgissa syksyllä. Kaksi avauskentällisen puolustajaahan myytiin/annettiin MM-tauolla FC Kööpenhaminaan ja Glasgow Rangersiin. Keskikentälle ja hyökkäykseen löytyy hyvinkin paljon variaatioita. Nyt keikutaan kakkosena viisi pinnaa Bajenia jäljessä, mutta Runströmin lähtö ei voi olla vaikuttamatta peliin. Framåt blåvitt !
tvf

Posts: 163

#236 • • tvf
Runströmin lähtö oli tietysti paha menetys, mutta täytyy nostaa miehelle hattua, että kirjoitti talvella kuitenkin jatkon. Näin saatiin Runasta siirtokorvaus. Alkukausi sujui Paulinhon kanssa erittäin hyvin, joten uusi hyökkääjä on hankittava. Seurajohto ja Linderoth hereillä! Taloudelliset realiteetit huomioiden Runan tasoisen korvaajan hankinta voi olla kuitenkin olla vaikeaa. Puolustus on hyvässä kuosissa ja täksi kaudeksi joukkueeseen liittynyt Gunnar Thor Gunnarsson on hoitanut vasemman puolustajan paikan erinomaisesti. David Johansson alkaa tehdä vähitellen paluuta pitkän loukkaantumisen jäljiltä, mutta avauksen paikka ei ole kuitenkaan itsestäänselvyys Gunnarssonin hyvien otteiden johdosta. Loukkaantumistilanne (Petter A, Sulan ja Mikkel ykköskokoonpanosta) aiheuttaa muutoksia alkukauden hyvin toimineeseen permanenttiin. Keskikentän uusi hankinta (Sebastian Eguren) on pelikelpoinen tämän iltaisessa ellos-matsissa. Omin paikka miehellä on keskikentän keskustassa, Mikkelin kaltaisessa roolissa. Erkan Zenginiltä voi odottaa taas tänään vahvaa panosta, sillä mies on ollut erinomainen päästyään nyt loukkaantumisten johdosta avaukseen. Alkukaudenkin peliminuutit antoivat ajoittain jo merkkejä miehen kyvyistä. Tämän hetkinen sarjataulukko muuten näyttää erittäin hyvältä. Vaikka mestaruutta ei Södermalmilla kauden päätteksi juhlittaisikaan, niin AIK, DIF ja IFK tulevat pysymään takana, mikä on kaikkein tärkeintä.
tvf

Posts: 163

#237 • • tvf
Sumusaarilla pimppidivarit jo pyörii ja pääsarja käynnistyy huomenna. Kuka vie mestaruuven? Mitä luulette? Kiinnostaako ketään? Herätellään edes jotain keskustelua. Itse symppaan tietenkin West Hamia.
aleksisi

Posts: 282

#238 • • aleksisi
täältä sympatiat tottenhamille, eikä vähiten TT:n ansiosta. Pahasti näyttäs taas siltä että chelsea senkuin vaan vahvistuu(sikäli kun se edes on enää mahdollista) pelkästään shevtsenko on jo sellanen ihmemies että voittaa pelejä yksistään, nyt kun vielä pääsee nauttimaan ballackin tarjoilusta, ei sillä että milanissakaan olis huonoja pelinrakentajia ollu, mutta kun bayernin parin viimekauden menestyksen voi katsoa aika pitkälti olleen herran ansiota, sen veraan säännöllisesti kuitenkin muncheniläisten hyökkäyspeli hänen kauttaan kulki. 180 000e:n viikkopalkalla sopinee odottaa vähintäänkin yhtä kovaa tulosta valioliigassa..

Toisaalta on ne nimimiehet chelseassa ennenkin flopanneet, joten sitä sopii tälläkin kertaa toivoa jotta sarjassa olis muillakin seuroilla mahdollisuus pelata muustakin kuin jäljellä olevista herkkusieniliigan paikoista..

--
siellä missä jatkot..

aleksisi

Posts: 282

#239 • • aleksisi
ja kyllä, suomi nöyryytti polakkeja vieraissa, keskiviikkona sama kohtalo lusitaaneille!!

--
siellä missä jatkot..

tvf

Posts: 163

#240 • • tvf

aleksisi, 3.9.2006 06:23:
ja kyllä, suomi nöyryytti polakkeja vieraissa, keskiviikkona sama kohtalo lusitaaneille!!



Harmi kun ei ollu ite paikan päällä. Karsintojen vieraspeleistä on itellä ohjelmassa ensi vuonna Belgia.