SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,147,089 views

Avatar
#1662 • • cjet Guest
Mitä häh eiks homot voi enää nykyää seukkaa? No meneepäs niillä sit aika säpinöimiseks vaa toi elämä. *ding* *nauru*
Avatar
#1663 • • ALIEN Guest

KooKie, 7.4.2007 09:29:
Niin on, mitä SÄ täällä sitten teet?



U tell me my sweet housekeeper <3


laite, 7.4.2007 09:47:
Touché *plur*
Oot KooKie melkein mun unelmien nainen! *uros*



touché back! x)
Dana

Posts: 647

#1665 • • Dana
noooh... mitäs täällä tapahtuu? eikö kukaan tilitä lainkaan seurustelusta, tai pohdi parhaillaan miksi se oma hani tekee taas jotain tosi öllöä ja ärsyttävää *nauru*
RainChild

Posts: 909

#1666 • • RainChild
*kurkistel* *tirsk*

--
Rainchild is back home

Jutu

Posts: 3,054

#1667 • • Jutu Blondi

Freja, 9.4.2007 21:41:
no VITTU, kysytään sitte, et mks vitus toi urpo pätee? Miks sen pitää päteä? Mä tunen sen ihmisen, miks sen pitää yrittää päteä mulle?

*igor*

Mikä helvetti miehil on et pitää joskus päteä?

Vai teinkö mä ny vaa itestäni tässä tyhmän tunnustamalla että mieheni on ärsyttävä kun hän pätee minulle?


Miehet haluaa naisiltaan sen horjumattoman ihailun niin sen takia niiden pitää päteä. Vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Tapa joka on jäänyt luolamiesajalta *uros*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#1668 • • Freja Sihteeri

Jutu, 9.4.2007 21:45:
Miehet haluaa naisiltaan sen horjumattoman ihailun niin sen takia niiden pitää päteä. Vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Tapa joka on jäänyt luolamiesajalta *uros*



Mä oon yrittäny monta kertaa sanoa et se ei oo muutakuin ÄRSYTTÄVÄÄ kuin että hän pätee mulle, kun riittäis et se olis vaan oma ittensä *uuh*

Tolla ei saa horjumatonta ihailua, vaan ehkä hieman horjuvan inhon.

Hemmetin luolamiehet ei tajua *uros*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#1669 • • niomic Guest

Freja, 9.4.2007 21:48:
---
Jutu, 9.4.2007 21:45:
Miehet haluaa naisiltaan sen horjumattoman ihailun niin sen takia niiden pitää päteä. Vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Tapa joka on jäänyt luolamiesajalta *uros*

---


Mä oon yrittäny monta kertaa sanoa et se ei oo muutakuin ÄRSYTTÄVÄÄ kuin että hän pätee mulle, kun riittäis et se olis vaan oma ittensä *uuh*

Tolla ei saa horjumatonta ihailua, vaan ehkä hieman horjuvan inhon.

Hemmetin luolamiehet ei tajua *uros*



Mitähän tässä kontekstissa meinaa päteminen?

Jos miehes käy pätee, niin eikö hän silloin ole oma itsensä - vai kuka sulle muka käy pätemään :)?

Jos kyse on tyyliin äijien keskinäisestä pätemis- / vittuilutyylistä, niin alat pääsemään siinä määrin miehes ystäväks et sulle voi heittää paskaa ku ootte niin frendei ja sulta saa kai vielä seksiiki - even better friend <;)

Mut niin, mitä se päteminen täs on?
mariq

Posts: 2,154

#1670 • • mariq
Mä tykkään kyl, että tää on mulle ihan oikea paikka. Siis tämä parisuhteeni.

Huomasin eilen, etten oo vielä onnistunut sisäistetysti ymmärtämään, että en ole yksin, ja että kun on paha olla, voin hakea kumppanilta lohtua. Vieläkin on pahana tapanani sulkeutua kun ahdistaa, enkä oikein osaa silloin kertoa mikä on..

Onneks mulla on Maailman Paras Poikaystävä™, joka osaa lohduttaa ja piristää mun mieltä vaikka en osaisi itse edes pyytää apua.

Mii lavs!! *sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Sallakat

Posts: 2,220

#1671 • • Edited Sallakat jungle, baby !

Freja, 9.4.2007 21:41:

Vai teinkö mä ny vaa itestäni tässä tyhmän tunnustamalla että mieheni on ärsyttävä kun hän pätee minulle?



et sä nyt varsinaisesti (mun mielestä) tyhmästi tehnyt, mutta huomattavasti parempaan lopputulokseen pääset kun sanot mielipiteesi miehellesi suoraan.

Itse tässä virittelen tunnelmia torstaita varten kun lähdetään murun kanssa juhlimaan 6v. vuosipäivää Meccaan hyvän ruoan merkeissä *sydän* Näistä ihanista vuosista ollaan oltu reilu 2,5vuotta kihloissa.
Meillä on perustoimiva suhde: ei riidellä (ei vaan löydy riitelemisen aiheita), juhlitaan yhdessä, hassutellaan yhdessä (me ollaan kehitelty oma kieli meille ja meidän kissalapsille *justjoo*), ollaan yhtä friikahtaneita melkein kaikkeen (elektroniikkaan, ruokaan, viineihin, you name it), kummallakaan ei ole kiire a)naimisiin b)lapsiin (harvat vaan ymmärtää, että se ei kuitenkaan kerro mitään sitoumuksemme tasosta) ja ennen kaikkea me ollaan toistemme parhaat kaverit.

Mutta kyllä tässä suhteessa on huomannut, että iso osa meidän onnea koostuu tsäkästä; että juuri ME kaksi ihmistä ollaan törmätty toisiimme sillä tietyllä hetkellä. Muru siloittaa mun liian teräviä särmiä täydellisesti olemalla se rauhallisempi ja järkevämmin asioihin suhtautuva osapuoli. Toisaalta hän on varmasti oppinut matkan varrella jopa pitämään siitä, että puhun asioista suoraan eli mua ei tarvi 'lukea rivien välistä'.
Onhan tässä muitakin suhteita koettu puolin jos toisinkin, mutta ainakaan omalla kohdallani mikään ei ole ikinä ollut näin luonnollista ja toimivaa. Höpinät sielunkumppanuudesta ei tunnu ihan tuulesta temmatuilta jne...

Pari asiaa mitä omasta suhteesta oon huomannut toimivaksi (nämähän muodostuu jokaisessa suhteessa erikseen, turhaa niistä on ikinä mitään kirjoja kirjoittaa tai antaa elämänohjeiksi muille)
a)rakas on myös paras kaveri
b)välit selvitetään oman kodin seinien sisällä (ei retostella/mussuteta kavereille, eikä varsinkaan missään keskustelufoorumeilla)
c)alusta asti on pidetty selvänä tavoitteena rakentaa elämää yhdessä
d)asioista puhutaan suoraa, vaikka se satuttaisikin joskus, toimii se silti paremmin kuin rivien välistä luku yritykset. avoimuus on kaikki kaikessa
e)on täysin oma itsensä vikoineen ja hyvine ominaisuuksineen.
f)toisen ja itsensä aito arvostaminen suhteessa

Onnea seukkausluukun ihmissuhteisiin *sydän*

edit: tuohon frejan kommenttiin siis, että hieman tyhmää olisi siis jos olisi maininnut asiasta vain foorumilla eikä ihmiselle itselleen.
sts

Posts: 7,969

#1672 • • sts Sama pyynti aitta!

Freja, 9.4.2007 21:41:
Vai teinkö mä ny vaa itestäni tässä tyhmän tunnustamalla että mieheni on ärsyttävä kun hän pätee minulle?



Riippuen miten teit "tunnustuksen". Jos päräytit päin naamaa ilkeästi niin silloin se oli tyhmästi, jos annoit sen rakentavana palautteena niin silloin se on ok :)
Avernian

Posts: 7,451

#1673 • • Avernian Kerettiläinen

Freja, 10.4.2007 13:22:

Tällä pätemisellä tarkoitin nyt sitä, et jos mä esim nään jossain jonkun mainoksen jostain uutuustuotteesta, ja ihmettelen ääneen et "vau kato tollasia on nykyää olemas" ni sen jälkee mulle sanotaan et "joo kuule noita on ollu jo vaik kui kaua" ja jatketaan lausetta sitten puolen tunnin mittaisella selostuksella tuotteesta, josta mulle tulee sellainen olo että mua pidetään tyhmänä kun nyt vasta kuulen että tuotetta on olemassa. Mä en ymmärrä sitä, et miks ei useista samantyylisistä kerroista huolimatta voi sanoa vaikka "joo, mä itseasias kuulin tosta joskus" ja sen jälkeen jatkaa mukavana vuoropuheluna asiasta, että mäkin voisin sanoa ja ihmetellä jotain väliin. Mua ärsyttää, kun pitää heti olla sanomassa että tietää muka kaikesta kaiken.



Ehkä sillä on huono itsetunto. Tarvii lytätä toisia, että voisi tuntea olevansa jotain.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#1674 • • Freja Sihteeri

Avernian, 10.4.2007 21:26:
Ehkä sillä on huono itsetunto. Tarvii lytätä toisia, että voisi tuntea olevansa jotain.



Who knows.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#1675 • • niomic Guest

Freja, 10.4.2007 13:22:
---
Sallakat, 10.4.2007 11:55:
edit: tuohon frejan kommenttiin siis, että hieman tyhmää olisi siis jos olisi maininnut asiasta vain foorumilla eikä ihmiselle itselleen.

---


On kyllä mainittu ihmiselle itsellekin *nauru*

Tällä pätemisellä tarkoitin nyt sitä, et jos mä esim nään jossain jonkun mainoksen jostain uutuustuotteesta, ja ihmettelen ääneen et "vau kato tollasia on nykyää olemas" ni sen jälkee mulle sanotaan et "joo kuule noita on ollu jo vaik kui kaua" ja jatketaan lausetta sitten puolen tunnin mittaisella selostuksella tuotteesta, josta mulle tulee sellainen olo että mua pidetään tyhmänä kun nyt vasta kuulen että tuotetta on olemassa. Mä en ymmärrä sitä, et miks ei useista samantyylisistä kerroista huolimatta voi sanoa vaikka "joo, mä itseasias kuulin tosta joskus" ja sen jälkeen jatkaa mukavana vuoropuheluna asiasta, että mäkin voisin sanoa ja ihmetellä jotain väliin. Mua ärsyttää, kun pitää heti olla sanomassa että tietää muka kaikesta kaiken.


---
sts, 10.4.2007 12:26:
Riippuen miten teit "tunnustuksen". Jos päräytit päin naamaa ilkeästi niin silloin se oli tyhmästi, jos annoit sen rakentavana palautteena niin silloin se on ok :)

---


Yleensä yritän sanoa asiat rakentavasti ja selittäen, että mikä siinä mättää ja miks mulle tulee paha mieli, mut joskus mä vaa räjähdän ja isken kaikki päin naamaa *blush* (ja pillahdan itkuun sen jälkeen *nauru*)

Riippuu ehkä mikä aika kuukaudesta on :D



Lienee vielä aika noob toi ukkos - tosipätijän ei tarvii nykyään ku heittää westsidet ilmaan ja revetä ku tavikset ei tajua. That's like so 10.4 plz?
Janisa

Posts: 2,226

#1677 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

LoSight, 12.4.2007 20:09:
Hiih, pääsinpäs tänne. *sydän*



Lucky u... *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Amarie

Posts: 261

#1680 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
No onhan puolentoista vuoden parisuhteen loppumisesta jo kuukausi ja nyt oon jo seurustelevien kirjoissa. En ollut yhtään perillä mikä tilanne on ton miekkosen kanssa ja eilen yksi tyttö sitten kyseli, että ollaanko me seurusteleva pari ja sovittiin, että kai me sitten ollaan. *pihkassa*

--
In her eyes I see the sky.