KooKie, 7.4.2007 09:29:
---
ALIEN, 7.4.2007 02:32:
---
keijukainen, 7.4.2007 00:54:
---
sori, homoluukku on tuol kulman takana.
---
Niin on, mitä SÄ täällä sitten teet?
Touché
Oot KooKie melkein mun unelmien nainen!
2,749 posts, 138 pages, 1,185,058 views
---
---
---
---
laite, 7.4.2007 09:47:
Touché
Oot KooKie melkein mun unelmien nainen!
keijukainen, 7.4.2007 06:29:
---
---
---
---
no, en nyt tietääkseni oo vielä lesboks muuttunu.. et anteeks nyt vaan
Freja, 9.4.2007 21:41:
no VITTU, kysytään sitte, et mks vitus toi urpo pätee? Miks sen pitää päteä? Mä tunen sen ihmisen, miks sen pitää yrittää päteä mulle?
Mikä helvetti miehil on et pitää joskus päteä?
Vai teinkö mä ny vaa itestäni tässä tyhmän tunnustamalla että mieheni on ärsyttävä kun hän pätee minulle?
Jutu, 9.4.2007 21:45:
Miehet haluaa naisiltaan sen horjumattoman ihailun niin sen takia niiden pitää päteä. Vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Tapa joka on jäänyt luolamiesajalta
Freja, 9.4.2007 21:48:
---
Jutu, 9.4.2007 21:45:
Miehet haluaa naisiltaan sen horjumattoman ihailun niin sen takia niiden pitää päteä. Vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Tapa joka on jäänyt luolamiesajalta
---
Mä oon yrittäny monta kertaa sanoa et se ei oo muutakuin ÄRSYTTÄVÄÄ kuin että hän pätee mulle, kun riittäis et se olis vaan oma ittensä
Tolla ei saa horjumatonta ihailua, vaan ehkä hieman horjuvan inhon.
Hemmetin luolamiehet ei tajua
Vai teinkö mä ny vaa itestäni tässä tyhmän tunnustamalla että mieheni on ärsyttävä kun hän pätee minulle?
Freja, 10.4.2007 13:22:
Tällä pätemisellä tarkoitin nyt sitä, et jos mä esim nään jossain jonkun mainoksen jostain uutuustuotteesta, ja ihmettelen ääneen et "vau kato tollasia on nykyää olemas" ni sen jälkee mulle sanotaan et "joo kuule noita on ollu jo vaik kui kaua" ja jatketaan lausetta sitten puolen tunnin mittaisella selostuksella tuotteesta, josta mulle tulee sellainen olo että mua pidetään tyhmänä kun nyt vasta kuulen että tuotetta on olemassa. Mä en ymmärrä sitä, et miks ei useista samantyylisistä kerroista huolimatta voi sanoa vaikka "joo, mä itseasias kuulin tosta joskus" ja sen jälkeen jatkaa mukavana vuoropuheluna asiasta, että mäkin voisin sanoa ja ihmetellä jotain väliin. Mua ärsyttää, kun pitää heti olla sanomassa että tietää muka kaikesta kaiken.
Avernian, 10.4.2007 21:26:
Ehkä sillä on huono itsetunto. Tarvii lytätä toisia, että voisi tuntea olevansa jotain.
Freja, 10.4.2007 13:22:
---
Sallakat, 10.4.2007 11:55:
edit: tuohon frejan kommenttiin siis, että hieman tyhmää olisi siis jos olisi maininnut asiasta vain foorumilla eikä ihmiselle itselleen.
---
On kyllä mainittu ihmiselle itsellekin
Tällä pätemisellä tarkoitin nyt sitä, et jos mä esim nään jossain jonkun mainoksen jostain uutuustuotteesta, ja ihmettelen ääneen et "vau kato tollasia on nykyää olemas" ni sen jälkee mulle sanotaan et "joo kuule noita on ollu jo vaik kui kaua" ja jatketaan lausetta sitten puolen tunnin mittaisella selostuksella tuotteesta, josta mulle tulee sellainen olo että mua pidetään tyhmänä kun nyt vasta kuulen että tuotetta on olemassa. Mä en ymmärrä sitä, et miks ei useista samantyylisistä kerroista huolimatta voi sanoa vaikka "joo, mä itseasias kuulin tosta joskus" ja sen jälkeen jatkaa mukavana vuoropuheluna asiasta, että mäkin voisin sanoa ja ihmetellä jotain väliin. Mua ärsyttää, kun pitää heti olla sanomassa että tietää muka kaikesta kaiken.
---
sts, 10.4.2007 12:26:
Riippuen miten teit "tunnustuksen". Jos päräytit päin naamaa ilkeästi niin silloin se oli tyhmästi, jos annoit sen rakentavana palautteena niin silloin se on ok :)
---
Yleensä yritän sanoa asiat rakentavasti ja selittäen, että mikä siinä mättää ja miks mulle tulee paha mieli, mut joskus mä vaa räjähdän ja isken kaikki päin naamaa (ja pillahdan itkuun sen jälkeen )
Riippuu ehkä mikä aika kuukaudesta on :D