SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,133,237 views

sparffo

Posts: 238

#681 • • sparffo Team Aerobic
kuudes vuosi menos...*haukottel*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

[Nuclear]

Posts: 5,855

#682 • • [Nuclear] el aprendiz

sparffo:
kuudes vuosi menos...*haukottel*


Ai noin mielenkiintoinen suhde :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

AnssiV

Posts: 1,798

#683 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
n.4kk....*jiihaa**sydän* ....ja hyvältä näyttää/vaikuttaa...*plur*
sparffo

Posts: 238

#684 • • sparffo Team Aerobic

[Nuclear]:
---
[
Ai noin mielenkiintoinen suhde :D


no ehkä vähän mielenkiintoisempi *iloinen*
volvo, uusi omakotitalo ja kakarat vielä puuttuu*nauru*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

[Nuclear]

Posts: 5,855

#685 • • [Nuclear] el aprendiz

sparffo:
no ehkä vähän mielenkiintoisempi *iloinen*
volvo, uusi omakotitalo ja kakarat vielä puuttuu*nauru*


Ja punanen omakotitalo ja perunamaa! :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

PienPunai

Posts: 63

#686 • • PienPunai Se pieni ja punainen
Liityin tähän joukkoon.... *plur* *pihkassa**pus* ja nyt niinku hymyilee maailma ihan kympillä!!! *nauru* JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Tiikerriii

Posts: 1,113

#687 • • Tiikerriii Tj
vuosi kultsin kanssa*sydän**plur*

--
RÄYH!!!!

Winde

Posts: 336

#688 • • Winde Tuuli

Tiikerriii:
vuosi kultsin kanssa*sydän**plur*


Onneksi olkoon muruset *sydän* t:tuuli ja late *hymy*
MaSari

Posts: 1,986

#689 • • Edited MaSari space jammer
*pihkassa*... Ja uudestaan.. *pihkassa*.... ja uudestaan *pihkassa*.... Jajajaja.. Mii laav juu beibe! *sydän* Harmi ettet ole juuri nyt täällä mun kanssa :( Ikävä mulla sua on, Samulisenipupsuseni :(

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Emilii

Posts: 81

#690 • • Emilii MaMMa!

Tiikerriii:
vuosi kultsin kanssa*sydän**plur*



Onneaonnea! Tähän ei voi muuta todeta kuin että "sisulla se etanakin arkkiin pääsi" *Nauru* *hali*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

Avatar
#691 • • GoA Guest

Asbaracus:
Seukkaan, mut ei oikein tunnu siltä. Välillämme on vain joku kahdenkymmenen minuutin ajomatka, mutta silti näemme kaksi tai yksi kertaa viikossa, eikä se riitä mulle. Toisella on työt ja harjoitukset ja mulla sitten taas koulu, mutta se ei vie läheskään niin paljon mun aikaani ettenkö vois nähdä mun kumppania. Mun mielestä on niin väärin ku en voi nähdä häntä useesti ja alan erkaantumaan. Kaverini näkevät useammin poikaystäviään vaikka jollain on vielä pidempi matka kuin mulla mun kullalla. En tiedä kauanko jaksan sitä että nielen yhä uudestaan ja uudestaan sitä kun toinen on aina töissä ja harjotuksissa. Viikonloppunakin sitä tottuu mennä kavereiden kanssa ja on melkein aina jossain pitämässä hauskaa kun toisella on työt. Pitäisikö mun jaksaa ja kattoa kuinka pitkälle suhde vielä menee, vaikka olen sitä katsonut jo yli neljä kuukautta.. Helppii!!



Jos nyt vakavasti tota kysyt niin tietenkin kannattaa. Itellä sama tilanne päällä mutta minkäs teet. Siltikin suhde sujuu oikein hyvin. Ei se vaadi mitään muuta kuin molempien tahtoa suhteen ylläpitämiseen. *joo*Ja sitten jos on hyvän yksilön itelle löytänyt niin eihän siinä nyt ole mitn järkeä pistää poikki sen takia että näkee vaan 1-2 kertaa viikossa. Tuo kuullostaa vaan niin paljon teinix-menolta. :)
Avatar
#692 • • SnowAngel Guest
Mä kans seukkaan.. ollaan oltu nyt vasta jotain kuukaus ja kaks viikkoo yhessä... *sydän* *sydän* *sydän*
Avatar
#693 • • HRDance Guest
[pieni]mä[/pieni] poistun täältä
innae

Posts: 1,377

#694 • • innae PaskaJätkä
Niin että *plur* vaan, tänään 18.11 tulee 3 vuotta kihloissa*pihkassa*

--
PaskaJätkä

solena

Posts: 60

#695 • • solena -tigresse-
Alicia Keysia lainaten:

"Some people want it all,
but I don't want nothing at all,
if it ain't you baby,
if I ain't got you baby.

Some people want diamond rings
Some just want everything
But everything means nothing
If I ain't got you baby."

love<3 (Viela 6 paivaa pitaa jaksaa tata eroa...tulisit jo!!!)
Humppabeibi

Posts: 91

#696 • • Humppabeibi Söpöilijä

solena:
Alicia Keysia lainaten:

"Some people want it all,
but I don't want nothing at all,
if it ain't you baby,
if I ain't got you baby.

Some people want diamond rings
Some just want everything
But everything means nothing
If I ain't got you baby."



Oe voi, on kyllä ihkuilubiisi tuo *sydän*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Piiuzki

Posts: 870

#697 • • Piiuzki
Tänään 3kk tuli kultini kanssa *plur* on kyllä niin ihanaa *jiihaa*
tää sais kestää koko elämän *sydän* :)
lohikarme

Posts: 1,730

#698 • • lohikarme RitariVittupää
Puolivuotinen lähestyy hurjaa vauhtia *iloinen* *hali*

--
Qualis artifex pereo

#nomulti

Posts: 43

#699 • • #nomulti

Lene:
---
Asbaracus:
Pitäisikö mun jaksaa ja kattoa kuinka pitkälle suhde vielä menee, vaikka olen sitä katsonut jo yli neljä kuukautta.. Helppii!!

---


Jos tietynlaisen suhteen tavoitteleminen menee sen henkilön edelle, jonka kanssa sulla on suhde niin onko syytä jatkaa, kun et saa mitä haluat? Jos todellakin haluat olla juuri tämän henkilön kanssa niin siinä tapauksessa on joustettava, on oltava kärsivällinen ja ottaa ilo irti siitä, mitä on.


Vaikka en tälle osastolle kuulukaan niin kommentoin silti.
Suhteessa eläminen on kyllä mun mielestä todellinen taitolaji... Ennen suhdetta pitää löytää tietty "se hyvä tyyppi". Sitten kun sen löytää niin aluksi unohtaa kaiken muun paitsi sen oman kullan, leijuu vaan jossain onnellisena. Alkuhurmaa *joo*

Sitten kaverit alkaa menettää hermot kun sua ei näy enää missään ja alat vähentää aikaa parisuhteesta lisätäksesi aikaa kavereille. "Naisia tulee ja menee, kaverit on ikuisia"? Ajan vähentäminen omalta kullata tekee hänet tyytymättömäksi ja herättää omituisia kysymyksiä (eix toi enää välitä musta niin paljon". Sitten alkaa valitus miksei mulle liikene aikaa. Tulee stressi, aika ei riitä kaikille... pitää alkaa priorisoimaan asioita. Ollako kotona pakosta valittavan naisen kanssa vai kavereiden kanssa jossain muualla? Ei hyvä, ei kivaa. *eiei*

Myös kumppanin halu muuttaa sut täydelliseksi on oma hauskuutensa. Jos annat periksi ja luulet tekeväsi asiat helpoksi omalle kullalle niin silloinkaan ei ole hyvä koska sulla ei ole omaa elämää. Ja silloin sussa ei ole kohta enää mitään mielenkiintoista mutta jossain toisessa ehkä on? Tai jos et anna periksi niin olet liian hankala, koskaan ei ole hyvä?

Tietenkään asia ei ole näin mustavalkoinen mutta pointti on se että seurustelu on ehdottomasti taitolaji. "Paljon se antaa mutta kyllä se jotain myös maksaa". Kaikki ei tosin halua maksaa vaan hengaavat mukana kunnes palvelu loppuu...
dj SäPi

Posts: 57

#700 • • dj SäPi Team FFF, allstars
Oli neljä vuotta, kunnes kuukausi sitten ei enää ollukkaan...(välillä tuntuu ihan hyvältä, välillä v***n pahalta), mutta seukkauskeskustelu on lähempänä minua kuin sinkkukeskustelu, joten... Ja sen haluan sanoa, että jos teillä/jollakin/just sulla on joku josta pitää kiinni, joku joka rakastaa ja jonka kanssa on hyvä olla, niin... Älkää päästäkö menemään, älkää antako periksi..Kyllä minäkin vielä onneni löydän, sen minkä toivottavasti moni teistä on jo löytänyt, teille siis..*aplodit**jiihaa**hali**pus* ja Hyvää talven odotusta...

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity