2,749 posts, 138 pages, 1,186,166 views
Asbaracus:
Seukkaan, mut ei oikein tunnu siltä. Välillämme on vain joku kahdenkymmenen minuutin ajomatka, mutta silti näemme kaksi tai yksi kertaa viikossa, eikä se riitä mulle. Toisella on työt ja harjoitukset ja mulla sitten taas koulu, mutta se ei vie läheskään niin paljon mun aikaani ettenkö vois nähdä mun kumppania. Mun mielestä on niin väärin ku en voi nähdä häntä useesti ja alan erkaantumaan. Kaverini näkevät useammin poikaystäviään vaikka jollain on vielä pidempi matka kuin mulla mun kullalla. En tiedä kauanko jaksan sitä että nielen yhä uudestaan ja uudestaan sitä kun toinen on aina töissä ja harjotuksissa. Viikonloppunakin sitä tottuu mennä kavereiden kanssa ja on melkein aina jossain pitämässä hauskaa kun toisella on työt. Pitäisikö mun jaksaa ja kattoa kuinka pitkälle suhde vielä menee, vaikka olen sitä katsonut jo yli neljä kuukautta.. Helppii!!
solena:
Alicia Keysia lainaten:
"Some people want it all,
but I don't want nothing at all,
if it ain't you baby,
if I ain't got you baby.
Some people want diamond rings
Some just want everything
But everything means nothing
If I ain't got you baby."
Lene:
---
Asbaracus:
Pitäisikö mun jaksaa ja kattoa kuinka pitkälle suhde vielä menee, vaikka olen sitä katsonut jo yli neljä kuukautta.. Helppii!!
---
Jos tietynlaisen suhteen tavoitteleminen menee sen henkilön edelle, jonka kanssa sulla on suhde niin onko syytä jatkaa, kun et saa mitä haluat? Jos todellakin haluat olla juuri tämän henkilön kanssa niin siinä tapauksessa on joustettava, on oltava kärsivällinen ja ottaa ilo irti siitä, mitä on.