SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,141,077 views

Nefertete

Posts: 665

#261 • • Nefertete pile-eläin
jeespoks, puol vuotta tänään tuli täyteen tällä puolella, eipä oo paljon valittamista ollut *sydän*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Late

Posts: 3,441

#262 • • Late team Lasse
4kk tulee täyteen tänään. *sydän**plur*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#263 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Kaksi vuotta tuli täyteen tammikuussa *pus*..
Jotkut päivät ovat parempia kuin toiset..*hymy*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Dacey

Posts: 671

#264 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mimmostas porukkaa täällä on ku näyttäs että mulla olis luukunvaihto *iihhih*
Lana83

Posts: 95

#265 • • Lana83
Oon jo kuus vuotta ollut saman ihmisen kanssa ja alotin aivan liian nuorena. Nyt sen vasta tajuun, kun on asuttu yhes ja kaikkee.

Nyt tulee sellanen ärsyttävä fiilis, et miks ei tajunnu aikasemmin. Mä oon käyny jo kauan kouluja ja poikaystävä ei oo tehny muutakun välillä vähän aikaa pätkä töitä. Suurimmaks osaks se on vaan istunut kotona... *justjoo*

Sit se on aivan sairaan mustasukkainen, vaikka en oo ikään edes pettäny. Eikä kävis mieleenkää pettää.

Mutta onnea teill, joilla menee hyvin. *jiihaa*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#266 • • [Nuclear] el aprendiz

Lana83:
Oon jo kuus vuotta ollut saman ihmisen kanssa ja alotin aivan liian nuorena. Nyt sen vasta tajuun, kun on asuttu yhes ja kaikkee.


Jos saanen kysyä, niin miksi sitten vielä jatkat tossa suhteessa olemista?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Lana83

Posts: 95

#267 • • Lana83
Jatkan, koska en ole varma. En halua tehdä virhettä ja heittää kuuden vuoden seurustelua hukkaan. Tilannekkin on sellainen, että äijäni on toisessa kaupungissa tällä hetkellä töissä, emmekä näe enää usein. Sekin voi vaikuttaa asiaan.

Kummallakin meistä on todella vaikeaa, kun ollaan totuttu olemaan melkein joka päivä yhdessä, ja välitetään toisista tosi paljon. Olisi vaan joskus ollut ihan kivaa kokeilla jotain muutakin. Mutta, jos jättäisin sen, kun haluan kokeilla vain jotain muuta niin en enää saa vanhaa takaisin, en tiedä kannattaako se. Aina ollaan viihdytty yhdessä, eikä ole ollut paljon riitoja edes.
keijukainen

Posts: 1,599

#268 • • keijukainen kiksumurmeli
8 kk ollaan oltu yhdessä ja joka päivä tuntuu että rakastan vaan ennenmän mun kultaa *pihkassa*

--
*seepla*

ella_

Posts: 1,329

#269 • • ella_

keijukainen:
8 kk ollaan oltu yhdessä ja joka päivä tuntuu että rakastan vaan ennenmän mun kultaa *pihkassa*



tiedän tunteen. vuosi ja 3kk takana *sydän*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#270 • • yana Guest

Lana83:
Jatkan, koska en ole varma. En halua tehdä virhettä ja heittää kuuden vuoden seurustelua hukkaan. Tilannekkin on sellainen, että äijäni on toisessa kaupungissa tällä hetkellä töissä, emmekä näe enää usein. Sekin voi vaikuttaa asiaan.



mä en käsitä miten voi sanoa että aika on mennyt hukkaan jos se on ollut onnellista?
jos se taas ei ole ollut onnellista aikaa niin mita vittua siina suhteessa sit on tehnyt?
Avatar
#271 • • Enkeli Guest
mä jouduin lähtemään täältä nyt poies, sinkkuluukku odottaa...
*tiedä sit mitä laittais*
ei kyl helppoo luopuminen mut pakon edessä välttämätöntä...
Avatar
#272 • • k0k3m0n Guest
kohta 4 ja puol kuukautta seurustellu ja tuntuu siltä ettei muijjaa vois enää vähempää kiinnostaa vaik sanoo et rakastaa mua ikuisesti ja itkeekin jos epäilen ettei se rakasta mua. mut silti seksielämä on hiipunut ja sitä ei enää oikein kiinnosta ja se on alkanu viettämää enemmän aikaa chätis muitten miesten kans ja pukeutuu nykyää paljastavii asuihi kouluu ja viikonlopuks kaupungille. ihanku sil ois taas joku haku päällänsä. oon kohta iha rauniona sen suhteen. ihanku se kiduttais mua tahallaa.
Avatar
#273 • • k0k3m0n Guest
tää klubiroofumi on muutes aika jees juttu. tulee parempi olo ku purkaa paineitaa johonki. kiitoksia kaikille jotka ottaa osaa mun valituskeskusteluihi =)
akir0

Posts: 2,554

#274 • • akir0 idleRPG champion 2009
Tykkään yhdestä tytöstä niin paljon, että tunnen itseni välillä vähän reppanaksi *pihkassa*
killuska

Posts: 748

#275 • • killuska
Kohta 7kk täynnä ja ihan in LÖÖV!*sydän*

--
*killuska*

keisha

Posts: 1,394

#276 • • keisha bullet with butterfly wings

akir0:
Tykkään yhdestä tytöstä niin paljon, että tunnen itseni välillä vähän reppanaksi *pihkassa*

Risto-reppana ^____^
Mäkin tykkään yhdestä pojasta niin paljon että olen muuttunut vähän höntiksi.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Sir Paramount

Posts: 383

#277 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
Huomenna 3v täyteen... ei ole helppoa ollut, mutta ei voi valittaakkaan. Joskus kyllä sitä miettii että onko tää nyt sitten tässä, loppuelämä paketissa naisten suhteen? *ding* Pitää kuitenkin katsoa kuinka pitkälle mennään *joo*

--
Suits you, Sir!

_kolibri_

Posts: 1,590

#278 • • _kolibri_ -lintunen-
Nyt olen juuri ollut vähä yli vuoden mun kultani kanssa.. mutta yhteinen taival näyttää olevan kohta lopussa *uuh*... En tiedä mikä mättää mut mikään ei tunnu toimivan.. varmaan kohta hyppään sinkku puolelle. *nyyh*
Dementation

Posts: 2,892

#279 • • Dementation wednesday?
Kyllä mä vaan oon kade teille kaikille jotka olette löytäneet jonkun jonka kanssa viihdytte ja pystytte vielä pitämään suhdetta toimivana... *tahtoo*
*uuh* *nyyh*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

<><

Posts: 227

#280 • • <>< ¤blub¤

Dimensio:
Nyt olen juuri ollut vähä yli vuoden mun kultani kanssa.. mutta yhteinen taival näyttää olevan kohta lopussa *uuh*... En tiedä mikä mättää mut mikään ei tunnu toimivan.. varmaan kohta hyppään sinkku puolelle. *nyyh*


*lohduttel*
sielläki on ihan kivaa...*joo* ainaki meikä on viihtyny. paitsi kyl sitä ehkä mieluummin täällä hengais.*justjoo*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...