SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,186,582 views

Sand3

#1581 • • Sand3 satuolento

Norb, 7.3.2007 12:55:
Ihkuu*sydän* Meil tuli kans 25kk yhes *sydän*

Onnee kovasti *hali*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

#1582 • • Annakins Guest

Me vietetään joka kuukaus meidän yhdessäolo kuukausipäiviä, menkkapäiviä, tunteja, seksinharrastamis kertoja ja..

Aika monta muistettavaa.
ezzy

#1583 • • ezzy Droid-pappa

Ihkuu*sydän* Meil tuli kans 25kk yhes *sydän*

Me vietetään joka kuukaus meidän yhdessäolo kuukausipäiviä, menkkapäiviä, tunteja, seksinharrastamis kertoja ja..

Aika paljon skitsottavaa sulla, jos mies unohtaa kaikki noi *lmao*
vinsku

#1584 • • Edited vinsku huba huba

sts, 7.3.2007 12:48:
---
vinsku, 7.3.2007 08:57:
4. päivä tuli 13kk yhdessä ihanan kanssa. *hali* *sydän*

---

Kuinka teiniä <3

Mitäs teiniä siinä on? *grr* Se saattaski olla jos olisin et "hei siis ihkuuuu me ollaan nyt seucattu 1kk ja 3päivää!! *sydän*"

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

#1585 • • Norb Guest
*toktok* oon niin ajattelematon kun otan häppää. Eilen en sit vastannu kullalle puhelimeen enkä laittanu viestiä (se on intissä) Nyt toinen on suuttunut ja syystäkin! Mikä helv. mua vaivaa *uuh* Toinen on kuitenkin tärkein ihminen ja mä kohtelen sitä noin! Tää ei oo ees ensimmäinen kerta. Mä vaan "unohdan" *toktok* kun juon, etenkin jos on paljon porukkaa ja juttua riittää.. Tosi pahamieli..
Fyrisch

#1586 • • Fyrisch

Norb, 8.3.2007 17:00:
*toktok* oon niin ajattelematon kun otan häppää. Eilen en sit vastannu kullalle puhelimeen enkä laittanu viestiä (se on intissä)

HAHA, tais tytölle olla patukkaa tarjolla.
Fyrisch

#1588 • • Fyrisch

Norb, 8.3.2007 17:06:
*dissaa* Ei todellakaan.

kelaa nyt, siel sun poikas ninjarunkkailee intis ja ajattelee suo ja lähettelee tekstareit ja sä vaa feidaat..
Sinza

#1589 • • Sinza

Norb, 8.3.2007 17:00:
*toktok* oon niin ajattelematon kun otan häppää. Eilen en sit vastannu kullalle puhelimeen enkä laittanu viestiä - - - Mä vaan "unohdan" *toktok* kun juon, etenkin jos on paljon porukkaa ja juttua riittää..

Juu, mä kärsin samasta ongelmasta. Puhelin vaan unohtuu ihan täysin sinne käsilaukkuun kun oon humalassa. Enkä tietenkään myöskään hälyssä kuule, jos toinen yrittää soittaa *uuh*. Pitäis vaan jotenkuten yrittää muistaa tsekata kännyä silloin tällöin, mut miten sen muistais!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Kit^

#1590 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Voi vitsit teiän kaa.. Onnea teille kaikille.. Pitäkää mussuistanne lujaa kiinni *sydän*

Itsehän jouduin poistumaan täältä luukusta 2 vkoa sitte.. Miks te onnistutte siinä missä mä en..? Epistä. Kaipaan kultaa ihan sairaasti, mutta nyt pitäs tyytyä siihen että ollaan ystäviä.. Mikä on sentään enemmän ku kavereita, mut silti aivan liian kaukana siitä mitä haluaisin olla. *nyyh*

Minkä ihmeen takia seurustelun pitää olla niin vaikeeta, vaik se on oikeesti upeinta..?

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

#1591 • • Norb Guest

Fyraett, 8.3.2007 17:10:
kelaa nyt, siel sun poikas ninjarunkkailee intis ja ajattelee suo ja lähettelee tekstareit ja sä vaa feidaat..

Mä oon huono tyttöystävä *nyyh*
Fyrisch

#1592 • • Fyrisch

Norb, 8.3.2007 17:37:

*lohduttel*

jos tost jutust syntyy riita, nii sanot sille "jos olisit menny sivariin nii tätäkään ongelmaa ei olis ollu"
vinsku

#1593 • • vinsku huba huba
Huomen kulta tulee tänne *hali* ja sit mennään yhdessä bileisiin täällä hämptonis *pepsodent* Dj tab ja super8 *sydän*

--

luode

#1594 • • luode
pitää muistaa ain, että parisuhteessa on aina vähintään kaksi ihmistä, eikä kukaan oo ajatustenlukija ja näin ollen voi tietää miltä toisesta tuntuu jos sitä ei sanota ääneen. se kun tuppaa toisinaan aina unohtumaan ja siitä sitten rupeaa asiat kasaantumaan. tuli siitä semmonen muistutus tuossa viime viikonloppuna. kun sitten iski vielä ihana paskatauti tuli sitten vietettyä maailman mukavin viikko kun ei oikein mitään muuta voinnut tehdä kun miettiä ja odottaa, että saisi tietää mitä se toinen nyt oikeen aikoo ja haluaa. en nyt keksi parempaa sananlaskua tähän ku, että hyvää kannattaa odottaa. hah.

*sydän* *hali*
vinsku

#1595 • • vinsku huba huba
*sydän*- on hyvä hymiö kuvaan tätä kaikkea *plur* *pepsodent*

--

Kosaz

#1596 • • Kosaz

Kit^, 8.3.2007 17:11:
Voi vitsit teiän kaa.. Onnea teille kaikille.. Pitäkää mussuistanne lujaa kiinni *sydän*

Itsehän jouduin poistumaan täältä luukusta 2 vkoa sitte.. Miks te onnistutte siinä missä mä en..? Epistä. Kaipaan kultaa ihan sairaasti, mutta nyt pitäs tyytyä siihen että ollaan ystäviä.. Mikä on sentään enemmän ku kavereita, mut silti aivan liian kaukana siitä mitä haluaisin olla. *nyyh*

Minkä ihmeen takia seurustelun pitää olla niin vaikeeta, vaik se on oikeesti upeinta..?

Komppaan, kohtalontoveri kun olen. 6 v. onnea ja viikossa maailma päälaelleen. *nyyh*

Uskokaa hyvällä kun sanomme, että pitäkää kiinni rakkaistanne

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

Sin_nombre

#1597 • • Sin_nombre
on tullu tässä seukkailtua jo kohta 5 ja puoli vuotta *iloinen*
ezzy

#1598 • • ezzy Droid-pappa

Norb, 8.3.2007 17:37:
---
Fyraett, 8.3.2007 17:10:

---

Täysin eri asia tehdä tuota tietoisesti, kuin vahingossa/epähuomiossa. Jos teet tietoisesti ja toistuvasti, niin kannattaa miettiä asioita.
Eternity

#1599 • • Eternity
ihan kohta tulee puolitoista vuotta jo täyteen *pihkassa* tunteet vaan voimistuu koko ajan.Hassu tunne tää rakkaus *iloinen*