2,749 posts, 138 pages, 1,185,111 views
sapeli, 28.11.2005 13:42:
---
juGis, 27.11.2005 22:10:
Dodiih, täällä ollaan
---
IhQuu No ei, oikeesti ihana juttu
Zapa, 23.11.2005 21:14:
jos riidat saa aikaan vessapaperirullan asennosta niin saattaisikohan taustalla olla jotain muutakin ongelmaa?? tuntuu vaan kummalliselta. mutta tuleehan niitä ongelmia pienistäkin asioista, siivous on varmaan aika yleinen riidanaihe. ja roskien vieminen!!! mua ainakin vitutti toimia toisen "roskakuskina" kun toinen osapuoli ei ollut vienyt paperi tai muita roskia viimeiseen puoleen vuoteen kertaakaan keskusteluista & pyynnöistä huolimatta! sitten kun näitä pikkuasioita alkaa kertymään tarpeeksi ja niitä ei saada selvitettyä niin potti alkaakin olla selvä.
faarao, 8.12.2005 15:57:
---
Zapa, 23.11.2005 21:14:
jos riidat saa aikaan vessapaperirullan asennosta niin saattaisikohan taustalla olla jotain muutakin ongelmaa?? tuntuu vaan kummalliselta. mutta tuleehan niitä ongelmia pienistäkin asioista, siivous on varmaan aika yleinen riidanaihe. ja roskien vieminen!!! mua ainakin vitutti toimia toisen "roskakuskina" kun toinen osapuoli ei ollut vienyt paperi tai muita roskia viimeiseen puoleen vuoteen kertaakaan keskusteluista & pyynnöistä huolimatta! sitten kun näitä pikkuasioita alkaa kertymään tarpeeksi ja niitä ei saada selvitettyä niin potti alkaakin olla selvä.
---
No mun mielipide on et pienistä asioista tulee helpommin riitaa jos ei oo mitää isompaa. Ihminen ei voi oikein olla ikinä tyytyväinen. Aina pitää keksiä jotain mistä valittaa. Jos ei löydy mitään kunnollista (oikeaa?) riidan aihetta niin silloin kelpaa jokin pienempi ja vähäpätöisempikin asia.
osama, 31.12.2005 10:00:
ilmoitan poistuvani.