Tyeicha:
no ei varmaan ole vaikeuksia päästä...
niin siitä vain ensimmäinen vastaantulija?
[muokattu 26.1.2003 01:11]
2,749 posts, 138 pages, 1,183,984 views
Tyeicha:
no ei varmaan ole vaikeuksia päästä...
vaeltajatar:mä en oo enää sinkku...........mulla on kiva, mukava ja söpöistä söpöin tyttökaveri!!!!
Onnittelut!
enpä osaa sanoo minkä takii ihmiset pettää. mut kyllä se varmaan on ollut aina samanlaista, vuosisadasta , tai -tuhannesta, riippumatta.
mutta haluaisinki tietää, että kuinka moni olisi valmis antamaan anteeksi, jos toinen pettäisi?
mä uskoisin että yhden kerran voisin antaa anteeksi, mutta sen jälkeen en. tietenkin seki riippuu siitä, kuinka vakavissaan on suhteessa. ja voi olla että jos olisin tullut joskus petetyksi, niin voisin olla eri mieltä. vielä en tiedä, kuinka paljon se satuttaa. voin vain kuvitella.
Tosta pettämisestä, musta tuntuu etten ainakaan pystyisi antamaan sellaista anteeksi, mutta en ole (tietääkseni) sellaista joutunut kokemaan, että en tiedä mikä suhtautuminen sitten olisi tuossa tilanteessa..Aika tiukka paikka.
kyl mä voisin antaa anteeksi pettämisen. ja oon antanutkin. ihminen toimii joskus viettiensä mukaan, ja se on fakta. tehdäänhän suhteissa muitakin virheitä.
eri asia jos se olis toistuvaa tai jos pettäminen tarkottais esim.pidempää toista suhdetta jossa on tunteita mukana.
ja vaikka tästä saa sellaisen kuvan, niin ei, en ota pettämistä kevyesti.
vaeltajatar:mä en oo enää sinkku...........mulla on kiva, mukava ja söpöistä söpöin tyttökaveri!!!!
Hei! niin mullaki!
[muokattu 26.2.2003 16:57]