ELÄIN:
Tapasin niin ihanan, eiku IHQun pirkon viime torstaina. Alettii heti oleen. Huomenna on meitin viikkopäivä!!Siis mikään ei oo nii siistii ku putiputi möömöö oman kullan kanssa. Koht me mennää NUQ.
ihanaa jaakko
![*hali* *hali*](/smiley/hali.gif)
![*jiihaa* *jiihaa*](/smiley/jiihaa.gif)
2,749 posts, 138 pages, 1,198,685 views
ELÄIN:
Tapasin niin ihanan, eiku IHQun pirkon viime torstaina. Alettii heti oleen. Huomenna on meitin viikkopäivä!!Siis mikään ei oo nii siistii ku putiputi möömöö oman kullan kanssa. Koht me mennää NUQ.
mureena:ihanaa jaakko
mä oon niin onnellinen teidän puolesta
voi vitsi ku MULQ JOSQ natsais
tanja:
Eilen tuli 2 vuotta täyteen, ihmeen nopeasti on aika mennyt. Ihan kuin kaikki olisi tapahtunut vasta viime viikolla. Olemme kasvaneet yhteen, enkä voisi olla onnellisempi. Kulta toi minulle eilen superison kukkakimpun ja vei ulos syömään. Ilta siis oli kerrassaan täydellinen...samoin kuin nämä kaksi vuotta
ELÄIN:
No voihan video.. Mä sain just tekstarin et toi saatanan lapanen on löytäny kuulemma jonku paremman. Eli meil meni niinq bänks.*kivatsulle**piru*
Voi helevettiläiine. Voinkohanmä koskaan enää rakastaa...?
ELÄIN:
ELÄIN:
No voihan video.. Mä sain just tekstarin et toi saatanan lapanen on löytäny kuulemma jonku paremman. Eli meil meni niinq bänks.*kivatsulle**piru*
Voi helevettiläiine. Voinkohanmä koskaan enää rakastaa...?
Nexus__69:
Oliko tää nyt sit hauskaa?Noo, kukin tyylillään..