2,749 posts, 138 pages, 1,185,618 views
Rocca:
joo elikkäs kiitti hei oli mukavaa...mä lähen kattelee vaikka jtn siperiaa nytten...
Eli ens elämässä tulkaa moikkaa mua jo kiinnostaa
*AnnU*:
mitä tapahtuu suhteelle, jossa molemmat osapuolet on eri paikassa sotimassa...???
Epailija:
Sinä olet paikassa, jossa on paljon munaa tarjolla, ja niin on poikaystäväsikin. Aika kertoo kumpi sortuu ensin vai sortuuko kumpikaan.
sapeli:
Hei, nyt mua kiinnostais tietää kuinka moni seukkaaja klubbarista on A) aina bileissä kumppaninsa kanssa yhdessä, B) aina bileissä kumppaninsa kanssa mutta erillään, C) käy välillä kumppanin kanssa välillä ilman, D) ei koskaan käy kumppanin kanssa bileissä, ja E) jotain muuta, mitä?
sapeli:
Hei, nyt mua kiinnostais tietää kuinka moni seukkaaja klubbarista on A) aina bileissä kumppaninsa kanssa yhdessä, B) aina bileissä kumppaninsa kanssa mutta erillään, C) käy välillä kumppanin kanssa välillä ilman, D) ei koskaan käy kumppanin kanssa bileissä, ja E) jotain muuta, mitä?
Mehän nääs mennään lähes poikkeuksetta yhdessä bileisiin (ainoina poikkeuksina keskiviikkobileet) ja ollaan siellä bileissä myös yhdessä melkeinpä koko aika - miten muilla, ja miten se teille toimii?
sapeli: