2,749 posts, 138 pages, 1,184,690 views
Lene:
---
Asbaracus:
Pitäisikö mun jaksaa ja kattoa kuinka pitkälle suhde vielä menee, vaikka olen sitä katsonut jo yli neljä kuukautta.. Helppii!!
---
Jos tietynlaisen suhteen tavoitteleminen menee sen henkilön edelle, jonka kanssa sulla on suhde niin onko syytä jatkaa, kun et saa mitä haluat? Jos todellakin haluat olla juuri tämän henkilön kanssa niin siinä tapauksessa on joustettava, on oltava kärsivällinen ja ottaa ilo irti siitä, mitä on.
Lene:
---
Kirsikka:
No mutta, eikö se myös kerro jotain tästä toisesta osapuolesta, jos hänelllä ei ole (tai "ei ole") aikaa nähdä kumppaniaan?
---
Ei ole reilua eikä oikein marmattaa siitä, ettei toisella ole aikaa nähdä, jos se tekee töitä. Itse myös antaisin tilaa toisen omille harrastuksille, enkä marmattaisi siitä, ettei toisella ole jatkuvasti aikaa olla kanssani. Toisellahan pitäisi myös olla se oma elämä. Jossain kuitenkin menee se tietynlainen itsekkyyden raja sen oman elämän elämisessäkin. Mielestäni sellaiset suhteet, joissa roikutaan toisessa kiinni jokaikinen päivä kuuluvat teinivuosille.
sts:
1,5v yhdessä rakkaani kanssa...
Vaikka välillä onkin ns. helläsäröä, en tietäisi ketään muuta henkilöä joka pystyisi kestämään
mun äärimmäisen hankalaa ja vaikeaa persoonaa kuin Jenni...
Jenni kiitos että oot siinä niin hyvinä kuin huonoina hetkinä :)
Nexus__69:
Eilen tuli kolme kuukautta mussun kanssa täyteen.
Eikä olla tapeltukaan vielä kertaakaan.
"Juuri se oikea, alla tähtien, se yksi ja ainoa, ainutkertainen"
On täällä vaan ihana olla!
Rakastan sua Ozie