Cassu:
kohta tulee puoli vuotta täyteen
Onneks olkoon
Meilläki tuli 15 kk täytee ja vieläki se jaksaa mua
2,749 posts, 138 pages, 1,183,862 views
Cassu:
kohta tulee puoli vuotta täyteen
HRDance:
---
Sinäpä se osaat laittaa sanat oikein. Kaks kuukautta tullut täyteen ja eteenpäin menee hyvää vauhtia.
Kaikki vaan tuntuu niin hyvältä
Elwira:
3kk Loistavasti menee ja en kyllä haluaisi luopua millään enään
Elwira:
---
Ana:
---
Elwira:
3kk Loistavasti menee ja en kyllä haluaisi luopua millään enään
---
Eksä ollu jonku kaa kihloissa just? En haluu udella mut..
---
Sama mies kyseessä siis kihlattuni 8.7 seurustelu alkoi ja 1.9 kihlat. En mä nyt noin nopea olisi käänteissäni Haha!
Avernian:
---
Ana:
Okei :)
---
Please.... You're killing me! *iihhih*
Hansu:
Laitetaanpa vähän perspektiiviä asioihin: kohtapuoliin 7,5 vuotta yhdessä eikä vieläkään kihloissa ja yhdessäkin on asuttu vasta reilu vuosi *heiii*
Kukin tyylillään.
lohikarme:Ootko aatellu niin et sun miehelläs ei oo ollu munaa kosii? No ei... se on vähän et miten haluu.
lohikarme:Joskus joku on sanonut et jos menee ajoissa kihloihin, on hätänen, mut jos odottaa vuosia ni se on ainoastaan keino pelastaa uppoamassa oleva suhde
iinuli:
---
aerasi:
Tämän hetkinen tilanne suhteessani ei ole mitenkään kehuttava. Mieheni ei luota minuuun 100% koska minulla on ollut sekisuhteita. blaah. pelkkää paskaa. ei tälläistä jaksa kauaa.
---
sä oot vasta kuustoista. Mä tiedän paremmin ku kukaan et tää on viimenen asia mitä haluut kuulla, mut ei ton ikäsenä kannata väkisin pitää kiinni "suhteesta" joka menee päin persettä. Lemppaa se jätkä.
lohikarme:
---
Hansu:
Laitetaanpa vähän perspektiiviä asioihin: kohtapuoliin 7,5 vuotta yhdessä eikä vieläkään kihloissa ja yhdessäkin on asuttu vasta reilu vuosi *heiii*
Kukin tyylillään.
---
Ootko aatellu niin et sun miehelläs ei oo ollu munaa kosii? No ei... se on vähän et miten haluu. Joskus joku on sanonut et jos menee ajoissa kihloihin, on hätänen, mut jos odottaa vuosia ni se on ainoastaan keino pelastaa uppoamassa oleva suhde
Ana:
---
lohikarme:
---
Hansu:
Kukin tyylillään.
---
Ootko aatellu niin et sun miehelläs ei oo ollu munaa kosii? No ei... se on vähän et miten haluu. Joskus joku on sanonut et jos menee ajoissa kihloihin, on hätänen, mut jos odottaa vuosia ni se on ainoastaan keino pelastaa uppoamassa oleva suhde
---
Miks joku kosis jotakuta jonka kanssa suhde on uppoomassa? Ja miks kosiminen on joku munakkuuden osotus? Ihme läppää jätkällä :D
lohikarme:
Ana et nyt oikein ymmärtäny pointtii.... Mut ei se mitään...ei jatketa tästä täällä