2,749 posts, 138 pages, 1,183,904 views
on se outoa et ihminen on seurustellessaan onnellinen ja samaan aikaan myös surullinen, ja sitten kun on sinkku ni silloin ollaan iloisia kuten myös saman aikaisesti ollaan hirrrveen onnettomia... toi ei kyl välttämättä koske kaikkia ihmisiä mutta minua ainakin...*suru*
jos se pettäisi sua se tekis sen pelkäisitsä sitä tai et. kannattaa ottaa iisisti vaan. tuskin sä sen kanssa kuitenkaan loppuelämääs oot yhdessä anyways.
elämä on aika helvettiä jossei toiseen voi luottaa
[muokattu 5.1.2003 18:42]
aaahh... kyl se on loppupeleissä kiva seurustella pitkästä aikaa, mut silti oon hirrrmuisen onneton... pelkään koko ajan et mun tyttöystävä pettää mua, en pysty luottamaan tällä hetkellä kehenkään, en edes omiin kavereihin... tykkään siitä tytöstä ihan hirmuisen paljon, ja oon koko ajan aivan mustis kaikesta... luottamuksen vähyys kylläkin johtuu varmaan siitä ku ei olla tunnettu vielä kauan... .*suru*
...tuttu tunne ollut joskus. koska ainoissa suhteissa joissa olin aiemmin ollut tosissani tuli takkiin niin en oikein osannut enää luottaa ja kun aloitin uuden suhteen pelkäsin joka hetki kun en ollut tämän pojan kanssa että tämä pettää, tms.
...kuukausien saatossa luottamus kuitenkin vahvistui ja nyt en enää osaisi kuvitellakaan että tämä poika pettäisi tai edes mitään siihen viittaavaa. nyt osaa keskittää kaiken energian suhteesta nauttimiseen enkä sen kanssa taistelemiseen :)
luck for you :)
mutta haluaisinki tietää, että kuinka moni olisi valmis antamaan anteeksi, jos toinen pettäisi?
heh, seurustellut yli 6 vuotta ja nyt aviossa ( *voiei* ) joten täällä pysytään ;)