SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,185,006 views

ella_

#201 • • ella_
täällä on pysytty nyt jo yli vuosi *sydän*

--
Elementary, my dear.

Jone

#202 • • Jone Archibald Haddock

Arto:
Mihin voin laittaa nimeni? *nauru*

Ihan mihin vaan. Tän luukun puolella ei ilmene maanista tarvetta tuoda statustaan julki. Go easy.
#203 • • + Guest
Oih.. *sydän* mikä voisikaan olla parempaa näillä pakkasilla, kuin oman kullan viereen käpertyminen. Seukkaus on POP!
Late

#204 • • Late team Lasse

Cata:
Oih.. *sydän* mikä voisikaan olla parempaa näillä pakkasilla, kuin oman kullan viereen käpertyminen. Seukkaus on POP!

I agree 101% *pihkassa*

Sinkkuluukkua ei ole hetkeäkään ollut ikävä.
-P

#205 • • -P

Late:
---
Cata:

---

I agree 101% *pihkassa*

no ei tod.!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

MaSari

#206 • • MaSari space jammer

Ankeus:
---
Late:
---
Cata:

---

I agree 101% *pihkassa*

---

no ei tod.!

Täällä vielä yksi samallainen *pihkassa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

keijukainen

#207 • • keijukainen kiksumurmeli
Kohta ollu täällä puol vuotta enkä pois halua *pihkassa*

--
*seepla*

#208 • • Taika Guest

keijukainen:
Kohta ollu täällä puol vuotta enkä pois halua *pihkassa*

Ootte molemmat kyl tosi ihania, onneksi olkooon!*hali* *hali*
India

#209 • • India
täällä pari vuotta jo maleksinu ja oon niin häpi että en pois lähe kirveelläkään!
Aion vaan sitoa itseni tiukempaa kiinni!! Ens vuonna naimisiin!!
*sydän**sydän**sydän*
ezzy

#210 • • ezzy Droid-pappa
Pian 14kk takana ja edelleen *pihkassa*
Kullan valmistuttua keväällä onkin yhteisen kämpän etsintä ajankohtaista :)
Lost-Soul

#211 • • Lost-Soul los pallos

ezzy:

yhteinen koti, koira ja volvo... siitähän se aina lähtee.

Vai oliks teil kissoi.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ezzy

#212 • • ezzy Droid-pappa

Lost-Soul:
---
ezzy:

---

yhteinen koti, koira ja volvo... siitähän se aina lähtee.

Vai oliks teil kissoi.

6 kissaa, 2 gerbiiliä, koira.auto on bemari, ei volvo ;)
kaikki elukat ei onneks muuta mukana *sars*
Jii-75

#213 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hmm

tässä bileiden jälkeen ilmeisesti joillekkin on jäänyt epäselväksi jotkin asiat...

ELI siis mä ja puffy seurustellaan. (PISTE) doih onks riittävn selkeetä? ja siis meillä on joo erilainen suhde varmaan joidenkin mittapuulla, eli rajojen suhteen, mut on meilläkin ne rajat ja se että missä ne on ja millaset ne on niin ei silleen muille kuulu. ja jos jollakin on jotakin epäselvää meidän suhteesta vielä tulevaisuudessa niin on hyvä ja ystävällinen ja osoittaa yksytyisviestin molemmille niin voimme sitten yhdessä kommentoida asioita... ja on turha vetää hjohtopäätöksiä mistään kysymättä ensin nätisti että kuinka teillä menee? tms. suorien johtopäätös tyylisten lausontojen laitto toiselle osapuolelle sen toisen osapuolen käytökseen pohajutuen ei omasta mielestäni ole kovin hmm.. korrektia.. eli ainakin voisi aluksi keskustella sen kanssa jonka takaia asiasta sellainen olo on tullut..

voin vaikak varmuuden vuoksi asiasta vielä lisääkin keskustella vaikka omassa palstalla jotta kaikille tulee varmasti selväksi se että meillä on todellakin kaikki ok ja me edelleen seurustellaan ja mitään seurustelun loppumiseen viittaavaa ei todellakaan ole edes näkyvissä.

--
dodiih

Jone

#214 • • Jone Archibald Haddock
Jani, Amen to that. Olet ilmeisesti saanut vetää kohtuullisen vitutukset päälle suhteellisen samoista asioista, joista itsekin olen herne nenässä ja/tai paskana jotakuinkin säännöllisesti. Mitä tulee erityisesti likipitäen tuntemattomiin kriitikoihin, joilla tuntuu aina olevan painava sanansa sanottavaksi sellaisten parisuhteiden tiloista, joista heillä ei yleensä ole minkäänlaista käsitystä, niin ehkä siihen auttaisi se että kehittää itselleen omankin elämän.

[muokattu 29.12.2003 19:29]
Jii-75

#215 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
Jone armas karvaperseeni todelakin näin on päässyt käymään.. syy siihen miksi sen heti tänne julkiseen laitoin on se että a) kyseiset ihmiset tajuisivat että me keskustelemme kultani kanssa kaikesta ja ehken tajuisivat osittaa jonkin sortin katumusta ja ehkä jopoa ymmärtäisiävt muuttua joh mä tiiän toivossa on hyvä elää.. ja b) se että uusia vastaavia ei ehkä tulisi niin paljon ja jooh tiiän tässäkin toivossa on hyvä elää;)

on se vaan niin kumma että ihmisillä on tarve tunkea nenäänsä toisten asioihin omilla johtopäätöksillä ja kuitenkin oikeat tiedot asiasta ovat niin vähissä.. noo ehkä joku päivä he tulevat kokemaan saman joltakin vielä vähä-älysemmältä ja sitten tietävät ja jopa ymmärtävät olla tekemättä sitä enää:)

--
dodiih

mniittymaki

#216 • • mniittymaki
Me ollaanki seukattu kohta puol vuotta ja tossa pari vkoa sitten muutettiin virallisesti saman
katon alle. Välillä on kyl ollu vaikeeta, mut yleisesti meillä menee ihan hyvin :)

Tanjasta voin sen verran sanoa että ketään en ole ikinä yhtä suuresti rakastanut ja eikä ole ketään muuta joka olis saanut mussa heräämään näin paljoa tunteita.

piis,
.m

*sydän**sydän**sydän*
-P

#217 • • -P

flaikku:
Me ollaanki seukattu kohta puol vuotta ja tossa pari vkoa sitten muutettiin virallisesti saman
katon alle. Välillä on kyl ollu vaikeeta, mut yleisesti meillä menee ihan hyvin :)

Tanjasta voin sen verran sanoa että ketään en ole ikinä yhtä suuresti rakastanut ja eikä ole ketään muuta joka olis saanut mussa heräämään näin paljoa tunteita.

piis,
.m

*sydän**sydän**sydän*

milloin on luvassa pieniä seeprapeipposia? *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ella_

#218 • • ella_
kohtsillään 13kk *sydän* tykkään tosta vaik se sottaski mua hiusväreillä *vink*

--
Elementary, my dear.

MaSari

#219 • • MaSari space jammer

Jii-75:
ELI siis mä ja puffy seurustellaan. (PISTE) doih onks riittävn selkeetä? ja siis meillä on joo erilainen suhde varmaan joidenkin mittapuulla, eli rajojen suhteen, mut on meilläkin ne rajat ja se että missä ne on ja millaset ne on niin ei silleen muille kuulu.

Musta jokanen pari saa muodostaa ihan millasen suhteen ne haluaakaan, eikä muilla pitäis olla mitään sanomista niiden omiin päätöksiin. Ymmärrän kyl yskän, koska olen itsekin aikanani ollut vähän erilaisessa suhteessa, mitä kukaan ei ymmärtänyt. Mielipiteitä saa olla, mutta niitä ei välttämättä tarvitse sanoa ääneen, jos tietää että ne saattaa loukata asianomaisia. Tunneälykkyyttä, ihmiset.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

puffy

#220 • • puffy söpötin
Seukkaus on kivaa, seukkaus on kivaa ja seukkaus on kivaa! *iloinen* ..ainaskin silloin kun omistaa ihanan miehen... *plur* *pihkassa*

Ja mita tohon muitten asioihin puuttumiseen tulee niin ei voi ymmartaa... *eiei* ...ihmiset on kyl valil vahan outoja..