SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,134,228 views

ezzy

Posts: 8,060

#2541 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

Nasutin, 3.10.2009 11:33:
---
ezzy, 3.10.2009 02:01:
---
Nasutin, 3.10.2009 00:08:
---

ja ei, isiä tai "isiä" musta ei ikinä tule :)

---


Hohhohhoo.. Ton lauseen mä oon muutamalta mieheltä kuullut! Ja katsopas mitä joulupukki toikaan lahjaksi! *nauru* Sitä kun ei niin vaan päätetäkkään tuleeko vaiko eikö! Mut ei aiheen ohi meni...

---


Juu, no jos yhtään tuntisit mua, niin tietäisit. Ei siitä sen enempää. Ja kyllä se päätetään, että tuleeko vai ei. Se on hyvin simppeliä.

---


No jos yhtään tietää miten ne lapset tehään niin... Mistäs tiedät ettet jo olisi!?! :o Tai tietty jos ei ikinä ole naisen kanssa ni sitten!



Katsos kun jos niitä tulee jostain mystisestä syystä, ne abortoidaan.
Freja

Posts: 8,775

#2542 • • Freja Sihteeri

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

ezzy, 3.10.2009 12:25:
Katsos kun jos niitä tulee jostain mystisestä syystä, ne abortoidaan.



On muuten jännä, tää koko "meille ei tule ikinä lapsia"-juttu. Ok, jotkut ovat pyörtäneet puheensa, mutta on hemmetin ärsyttävää jos joku on tehnyt päätöksen, ettei hänelle ikinä jälkikasvua tule, niin joku tulee sitä sitten arvostelemaan tyyliin "voi kuule, kyllä säkin vielä sitten joskus". Ei, en mä sitten vielä joskus! Miksei voida arvostaa sitä, että toinen on päättänyt syystä tai toisesta olla lisääntymättä tähän maailmaan?
Itsehän toivon kyllä joskus lapsia saavani, mutta kyllä musta on ihan oikein että jotkut päättävät ettei niitä tule. Mun lähipiirissä on yks pariskunta, joille ne "lapset" tai "perhe" on mies, nainen ja kissoja. Ja joskus ehkä koirakin. Mutta heille ei ikinä tule lapsia. Oon keskustellu heidän kanssaan useasti, ja sen turhautumisen oikein näkee kun he tuskailevat taas jonkun puolitutun (tai vaikka tuntemattoman jossain foorumilla) sanoneen että "voi katotaan vaikka niin pyörrät puheesi vielä kun tuota ikää karttuu!" .. Voi jeesus, miksi??

Antakaa nyt ihmisten tehdä päätöksensä itse. Ei nekään, jotka ovat päättäneet että niitä lapsia ei tule, tule arvostelemaan niitä jotka niitä lapsia haluavat että "voi vitun tyhmä miks menit hankkimaan lapsia" tai "voi kuule, kyllä sunkin mieli vielä muuttuu ettet niitä lapsia haluakaan, kunhan ikää tulee lisää". Nngh.

*igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#2543 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

Freja, 3.10.2009 13:24:
---
ezzy, 3.10.2009 12:25:
Katsos kun jos niitä tulee jostain mystisestä syystä, ne abortoidaan.

---


On muuten jännä, tää koko "meille ei tule ikinä lapsia"-juttu. Ok, jotkut ovat pyörtäneet puheensa, mutta on hemmetin ärsyttävää jos joku on tehnyt päätöksen, ettei hänelle ikinä jälkikasvua tule, niin joku tulee sitä sitten arvostelemaan tyyliin "voi kuule, kyllä säkin vielä sitten joskus". Ei, en mä sitten vielä joskus! Miksei voida arvostaa sitä, että toinen on päättänyt syystä tai toisesta olla lisääntymättä tähän maailmaan?
Itsehän toivon kyllä joskus lapsia saavani, mutta kyllä musta on ihan oikein että jotkut päättävät ettei niitä tule. Mun lähipiirissä on yks pariskunta, joille ne "lapset" tai "perhe" on mies, nainen ja kissoja. Ja joskus ehkä koirakin. Mutta heille ei ikinä tule lapsia. Oon keskustellu heidän kanssaan useasti, ja sen turhautumisen oikein näkee kun he tuskailevat taas jonkun puolitutun (tai vaikka tuntemattoman jossain foorumilla) sanoneen että "voi katotaan vaikka niin pyörrät puheesi vielä kun tuota ikää karttuu!" .. Voi jeesus, miksi??

Antakaa nyt ihmisten tehdä päätöksensä itse. Ei nekään, jotka ovat päättäneet että niitä lapsia ei tule, tule arvostelemaan niitä jotka niitä lapsia haluavat että "voi vitun tyhmä miks menit hankkimaan lapsia" tai "voi kuule, kyllä sunkin mieli vielä muuttuu ettet niitä lapsia haluakaan, kunhan ikää tulee lisää". Nngh.

*igor*



Mä oon tohon tottunut jo, kun oon elämäni päättänyt elää ilman päihteitä. Kokoajan saa kuulla, että KYLLÄ SÄ JOSKUS, EIHÄN NOIN VOI ELÄÄ, VARMASTI JOSKUS TEKEE MIELI...jne
En jaksa edes ajatella enää jengiä, jotka ei voi hyväksyä toisten päätöksiä.

JOS jostakin mystisestä syystä löydän kumppanin jonka kanssa haluan lisääntyä ja paikan jossa HALUAN lisääntyä (tämä maa se ei vaan jostakin syystä ole), niin se on sitten sen ajan murhe. Kuten myös se, että jos joskus ratkean dokaamaan jostakin mystisestä syystä, se lienee sitten sen ajan murhe. Tähän mennessä se on tapahtunut kertaalleen, kun hyvä ystäväni kuoli 11v sitten. Sitä ennen ja sen jälkeen ei kyllä ole ollut mitään mielenkiintoa päihteitä kohtaan.
Nasutin

Posts: 265

#2544 • • Nasutin

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

ezzy, 3.10.2009 12:25:
---
Nasutin, 3.10.2009 11:33:
---
ezzy, 3.10.2009 02:01:
---
Nasutin, 3.10.2009 00:08:
---

ja ei, isiä tai "isiä" musta ei ikinä tule :)

---


Hohhohhoo.. Ton lauseen mä oon muutamalta mieheltä kuullut! Ja katsopas mitä joulupukki toikaan lahjaksi! *nauru* Sitä kun ei niin vaan päätetäkkään tuleeko vaiko eikö! Mut ei aiheen ohi meni...

---


Juu, no jos yhtään tuntisit mua, niin tietäisit. Ei siitä sen enempää. Ja kyllä se päätetään, että tuleeko vai ei. Se on hyvin simppeliä.

---


No jos yhtään tietää miten ne lapset tehään niin... Mistäs tiedät ettet jo olisi!?! :o Tai tietty jos ei ikinä ole naisen kanssa ni sitten!

---


Katsos kun jos niitä tulee jostain mystisestä syystä, ne abortoidaan.



Ei mun ollu tarkotus mitenkään arvostella jos joku tän niin otti. Mä en todellakaan oo mikään abortinvastustaja joka pauhaa näistä hommista miehille joka paikassa! *nauru* Kunhan vaan muistelin ääneen lähipiirin tapauksia lähinnä huvittuneena. On vaan niin monta tapausta jossa mies sanonu ettei ikinä ja sit vähän ajan päästä napsahtaakin omalle kohdalle. Mutta tää ei tosiaan kuulunu tänne ollenkaan...

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

ezzy

Posts: 8,060

#2545 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

Nasutin, 5.10.2009 13:28:
---

Ei mun ollu tarkotus mitenkään arvostella jos joku tän niin otti. Mä en todellakaan oo mikään abortinvastustaja joka pauhaa näistä hommista miehille joka paikassa! *nauru* Kunhan vaan muistelin ääneen lähipiirin tapauksia lähinnä huvittuneena. On vaan niin monta tapausta jossa mies sanonu ettei ikinä ja sit vähän ajan päästä napsahtaakin omalle kohdalle. Mutta tää ei tosiaan kuulunu tänne ollenkaan...



En mä ainakaan ottanut abortinvastaisena, vaan lähinnä mun vakaumuksen kyseenalaistamisena :)
Mut eipä siitä tosiaan sen enempää, kyllä tosiaan noi tilanteet joskus muuttuu äkillisesti, en mä sitä kiellä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2546 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
3 vuotta yhteistä taivalta takana! *sydän* Ja kymmeniä vielä edessä! *pihkassa* *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MiMoSa

Posts: 1,664

#2547 • • MiMoSa
1.5 vuotta takana.*pihkassa* Ja paaaaljon enemmän edessä.*plur**sydän*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#2548 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oli sitten kihlauksen vuosipäivä viime kuussa *plur*
tää on nii lakkautta *tirsk* *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Banda

Posts: 121

#2549 • • Banda suloinen rääväsuu
3 vuotta seurusteltu joista 2 asuttu saman katon alla *sydän*
Ikävien juttujen yli päästy ja lallatilaa meitä ei erota mikään *sydän*

--
*jiihaa*

punos

Posts: 105

#2550 • • punos luojanne

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

punos, 12.4.2009 23:04:
---
punos, 1.8.2008 20:05:
noniin, vuoden etäsuhde ohi ja avosuhde alkoi. tätä ennen muutama viikko euroopassa kiertämässä ja luksustelemassa.

ujosti jees

---


suhde pysyy edelleen onnellisena. kohta kaksi vuotta täynnä ja elämä hymyilee.



Pari viikkoa sitten hän ilmestyi ja sanoi että pitää erota, seuraavan kerran kun muutaman päivän päästä kommunikoimme, hän asui jo erään vanhan tuttuni luona. Ystäväksi ei voi enää sanoa kumpaakaan

Näin se elämä heittelee.

--
punos // luojanne

Mai

Posts: 374

#2551 • • Edited Mai Villikisu
Oli muuten viime kuussa 5vuotis-päivä ja kihlapäivä.*sydän*
Ja ens vuoden puolella musta tulee The Rouva. *pihkassa**plur*
Mar6

Posts: 2,178

#2552 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

mariq, 2.10.2009 14:47:
---
ezzy, 2.10.2009 10:18:
---
Funktion, 2.10.2009 07:27:
Iiiiiiiiiiiik...!

Nyt jännittää ihan hulluna. Oon kuin teinipoika ensimmäistä kertaa treffeille menossa taasen, kun tietää että tänään pääsee taas kullan kainaloon. :D Ei olis uskonu että parin kuukauden tauko näkemisessä vetää jalat näin veteläks ja pistää perhosia mahaan.

Okei, onhan tässä nyt muutakin joka jännittää mutta silti. Rakkaus on kamala tauti! :D
---
Joskus sitä toivois, että olis edes vähän taukoa eikä olis ku paita ja perse. Elämä on hassua.

---

On se kyllä hassua. Joskus pieni tauko tekee tosi hyvää, vaikkei sitä osaisi kaivatakaan.. Rakastuneenahan ikävöiminen on melkein yhtä ihanaa kuin yhdessä olo *plur* *nauru*
Parting is such sweet sorrow , that I shall say 'good night' 'til it be morrow vai miten se nyt meni.. *hihu*



Luen tätä topikkia, tai itseasiassa klubbaria pitkästä aikaa niin tuli kaiveltua vanhempaa tekstiä mutta.. EI vitussa ole :D Tai tiettyyn rajaan asti toki on muttei kovin pitkään *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

Punkeer

Posts: 78

#2553 • • Punkeer
rakkaustahroja vaih tuhka jälkiä divaanillani,, kas siinnä pulma!
mariq

Posts: 2,154

#2554 • • mariq

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

Mar6, 21.11.2009 08:26:
---
mariq, 2.10.2009 14:47:
On se kyllä hassua. Joskus pieni tauko tekee tosi hyvää, vaikkei sitä osaisi kaivatakaan.. Rakastuneenahan ikävöiminen on melkein yhtä ihanaa kuin yhdessä olo *plur* *nauru*
Parting is such sweet sorrow , that I shall say 'good night' 'til it be morrow vai miten se nyt meni.. *hihu*
---
Luen tätä topikkia, tai itseasiassa klubbaria pitkästä aikaa niin tuli kaiveltua vanhempaa tekstiä mutta.. EI vitussa ole :D Tai tiettyyn rajaan asti toki on muttei kovin pitkään *lmao*


No sun tapauksessa se fyysisesti erossa olo aika oli vähän extremempi *nauru*
Meinasin ite semmosta vähän iisimpää ja lyhyempää. Esim. viime kesänä olin viikon lomamatkalla. Kun oltiin silloin asuttu yhdessä reilu vuosi ja nähty siis (lähes) joka päivä, niin ei se viikko tuntunu niin pahalta. Mut kotiin palatessa olin jo ihan mykkyrällä ikävästä *plur* ja se oli jotenkii aika hauska tunne *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

SuzuS

Posts: 138

#2557 • • SuzuS elohiiri....
jos tääkin nyt sit vihdoin ilmottautuisi kuuluvansa tähän ryhmään *plur**pihkassa*
yertle

Posts: 421

#2558 • • yertle
Hauskaa, kun kolmen vuoden tiiviin yhteiselonkin jälkeen on vähän mälsää tänään mennä kotiin kun tietää että ukkeli on Hollannissa koko pitkän viikonlopun. *plur*
kinderi

Posts: 1,783

#2559 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

yertle, 18.12.2009 14:57:
Hauskaa, kun kolmen vuoden tiiviin yhteiselonkin jälkeen on vähän mälsää tänään mennä kotiin kun tietää että ukkeli on Hollannissa koko pitkän viikonlopun. *plur*



Aaaaww, noinhan sen kuuluukin mennä *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

yertle

Posts: 421

#2560 • • yertle

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

kinderi, 18.12.2009 15:46:
---
yertle, 18.12.2009 14:57:
Hauskaa, kun kolmen vuoden tiiviin yhteiselonkin jälkeen on vähän mälsää tänään mennä kotiin kun tietää että ukkeli on Hollannissa koko pitkän viikonlopun. *plur*

---


Aaaaww, noinhan sen kuuluukin mennä *hihu*



Mutta onhan se vähän hölmöä, kun kuitenkin erossa oloa tulee vaan 2 kokonaista päivää :D