SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,184,692 views

-Casper-

#2141 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

Marjo, 20.5.2008 20:04:
Hitto, kun meillä ei ole mitään hajua meidän vuosipäivästä.

Joskus näihin aikoihin/alkukesästä tulee kuitenkin viisi vuotta täyteen. *plur* *sydän*

Siis eiks ees Dankku oo pitäny kalenterii*nauru*
Marjo

#2142 • • Edited Marjo pupuTupuna

casper-dj, 22.5.2008 14:02:
---
Marjo, 20.5.2008 20:04:
Hitto, kun meillä ei ole mitään hajua meidän vuosipäivästä.

Joskus näihin aikoihin/alkukesästä tulee kuitenkin viisi vuotta täyteen. *plur* *sydän*

---

Siis eiks ees Dankku oo pitäny kalenterii*nauru*

Dankkuko? *lmao*
`nny

#2143 • • `nny höpsis pöpsis
heh, vuosikausia olen kieltäytynyt rekisteröitymästä tänne mutta nyt oli sitten vihdoin pakko... halusin hehkuttaa kaikille että minulla on maailman ihanin poikaystävä ja päätin tehdä sen kirjeen muodossa:

rakas janneni,

yhteistä aikaa on takana vuosi ja kolme päivää ja haluan kiittää sinua jokaisesta sekunnista. haluan kiittää sinua luotettavuudestasi ja luottamuksestasi: vaikka välimatkaa on satoja kilometrejä ei minun ole kertaakaan tarvinnut epäillä rakkauttasi eikä pelätä ettet sinä luottaisi minuun.

haluan myös kiittää sinua siitä miten kärsivällisesti olet odottanut koko pitkän talven, jonka aikana olemme nähneet ihan liian harvoin. silti jokaisen tapaamisen jälkeen olen varmempi siitä, että sinä olet se jonka kanssa haluan jakaa loppuelämäni.

rakastan huumorintajuasi, kekseliäisyyttäsi ja sitä juuri sopivaa sekoitusta hulluutta ja järkeä.

rakastan kaniita silmiäsi, pehmeitä hiuksiasi, sitä miten kosketat ohimennen ja saat minut tuntemaan itseni tärkeäksi. ihmettelen vieläkin, mikä pyhimys olen mahtanut olla edellisessä elämässäni ansaitakseni tällaisen onnen.

olet käsittämättömän upea mies! kiitos tästä vuodesta ja niistä monista tulevista. olet minulle tärkeintä maailmassa.

-jennysi.

--
--
pingiviinit ei osaa lentää.
ne sukeltaa.

Blues

#2144 • • Edited Blues Koning van Afrika

Chadonna, 25.2.2008 14:15:

Onneako se nyt sitten on? Kyllä minä uskon ihan siihen, että kaksi molekyylirikasta solurykelmää persoonilla varustettuna törmää toisiinsa ja muodostaa jonkinsorttisia kemiallisia reaktioita..

Ei ole rakkautta..on vain rekombinaatio :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

bubbelgum

#2146 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tänään tuli täyteen 13kk.

Rakastan. *sydän*

Joka päivä vaan enemmän ja enemmän. *plur*

--
Hullu ku pullosta tullu.

lohikarme

#2147 • • lohikarme RitariVittupää
Se olis sit 4 täyttä ihan just.. 2 vuotta sitten pappi sano että myötä ja vastoinkäymisissä ja molempia on riittänyt kyllä tasapainoseen suhteeseen :) Hyvin pyyhkii.

--
Qualis artifex pereo

ramsau

#2148 • • ramsau chuck my norris
Jep.

Nyt siirryin minäkin Sinkkuluukusta tänne. Virallisesti.
Nasutin

#2149 • • Nasutin
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä??
Mä en oo koskaan ees miettiny tollasia juttuja.

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Amuck

#2150 • • Edited Amuck dub-i-dub

Nasutin, 27.5.2008 09:47:

Siitä kun vie hampiharjan sen toisen tykö ja sit se toinen kysyy et "jaa seukataanko me nyt virallisesti! vai unohditko vaan tuon tänne?" :)

Ja jos tämä vastaus ei tyydytä, niin city.fi selvittää!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Sallakat

#2151 • • Sallakat jungle, baby !

mistä vaan tuntuu hyvältä *hih* minun ja mussuni tapauksessa vuosipäivä lasketaan siitä päivästä kun tavattiin (yli 7 vuotta sitten), koska ollaan oltu erossa sen jälkeen jossain tän kaiken puoli välissä vain pari päivää *plur*
Adorable

#2152 • • Adorable

Me pidetään vuosipäivänä sitä päivää kun oltiin peräti viikko tunnettu *nauru* Siitä asti kuitenkin ollaan oltu hyvin tiivisti ja onnellisina yhdessä *pihkassa*
ezzy

#2153 • • ezzy Droid-pappa

Toisille se on kait ensitapaamisesta ja toisille siitä ku "aletaa olee". Itse lasken kyl mielummin ensitreffeistä.
Josssu

#2154 • • Josssu
Mä lasken ainakin siitä kun alettiin viettämään aikaa yhdessä mieheni kanssa.
Meillä tulee kohta 2,5vuotta täyteen *sydän*
Ja toi mies on aika täydellinen, mutta yhden asian muuttaisin jos voisin. Nimittäin sen, että se ei kuuntelis örinäheviä tai mitä se kaamea pauke nyt ikinä onkaan.
Sinza

#2156 • • Sinza

Meilläkin oli seukkailun aloituspäivä vähän hakusessa, niin päätettiin sitten pitää vuosipäivänä sitä päivää kun tavattiin ekan kerran, siitähän se kaikki alkoi. Nyt yhdessäeloa takana jo 2 v 11 kk ja niistä kihloissa pari kk *sydän*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Nasutin

#2159 • • Edited Nasutin

~~tuula~~^_^, 27.5.2008 10:01:
---

---

Siitä kun vie hampiharjan sen toisen tykö ja sit se toinen kysyy et "jaa seukataanko me nyt virallisesti! vai unohditko vaan tuon tänne?" :)

Ja jos tämä vastaus ei tyydytä, niin [url=]city.fi selvittää[/url]!

Linkki ei toiminu, mutta asiasta kiinnostuneet, tossa toimiva:
http://www.city.fi/artikkeli/Aletaanks+oleen/2520/

Joo mulla vaan sellasia epämääräsiä suhteen alotuksia takana missä vaan yhtäkkiä oon huomannu et "Ai katos tässähän taidetaan oikeesti ihan vakkaristi seukkailla!?!" Hehheh... Kuulostaapa hassulta näin jälkikäteen. Mutta siis vaikka pitkiä suhteita takana niin en oo koskaan mitään vuosipäiviä viettäny. Nyt sitten nykyisen rakkaan kanssa oli tällanen tyypillinen "Onks tää nyt sit sitä virallisesti"-tilanne/keskustelu. Ja vaikka ensitapaamisesta ollaan suht säännöllisesti treffailtu ja muita ei ole kuvioissa ollut, oli silti vähän epäselvää mitä homma oli... Noh kaipa tän mukaan sitten heinäkuun puolivälissä tulee sit ensimmäinen puolvuosinen meille täyteen. <3 Ihan parasta aikaa ollu ja jatkuu varmasti vielä pitkään. En voi saada tarpeekseni!!!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Cloudberry

#2160 • • Cloudberry

Nasutin
Mistä tarkalleen ottaen lasketaan vuosipäivä teidän mielestä?

Me tunnettiin ukkomme kanssa toisemme ensin kurssikavereina ja ystävinä melkein vuosi ennen kuin oltiin yhtä aikaa sinkkuna ja päädyttiin yöksi samaan punkkaan, josta lasken että alkoi seurustelu. Nyt on takana reilu kaksi vuotta yhdessä asumista ja juhannuksena vietämme sitten 3-vuotis vuosipäivää. *plur*

Tietty me voitas laskea jostain mistä tahansa muustaki mutta tuo on niin helppo. *nauru* *blush*

Mutta jos mun opiskelijavaihtohakemus hyväksytään niin saapa nähdä tuleeko enää neljättä vuosipäivää.. *uuh*