hihi, kaikista topikeista tulee huume topikki
jos joku vetää överit niin kyllä minusta aina joku on tullu auttamaan ettei nyt tukehdu (omaan kieleensä tms), mutta siinä riittää se yksi tai kaksi auttajaa - loput sitten onkin vain häiriötekijöitä. ja siinä onkin kaikki mitä voi tehdä ennen, kun piipaa auto tulee paikalle. joskin jos on lakka överit niin ei ne piipaatädit ja pojat tee muuta kuin anna vähän lääkehiiltä, mahdollisen vatsahuuhtelun ettei kaikki aineet ehdi imeytyä elimistöön ja sit katsotaan mitä tapahtuu. ainakin mitä lakka övereistä on sairaalatutuilta kuullu niin meininki on vähän se ettei paljoa voida tehdä, kun ph tasapaino on menny sekaisin ja katsotaan mitä tapahtuu. osa selvii, osa ei. itse ainakin ymmärsin niin, että kun ihmisen ph tasapaino on sekaisin niin siinä ei ole mitään magic tippoja jotka enää auttaa tilanteeseen - jos täällä on jotain lääkärinalkuja niin osaa varmasti tarkemmin kertoa.
itse kyllä katson, että ettei heitteille jää. itse vain säälin niitä nuoria, varsinkin lakan käyttäjiä jotka kirjaimellisesti tuhoaa itsensä sisältäpäin - jotenkin jääny kuva ettei, ihmiset tajuu sitä että pienelläkin käytöllä lakalla tekee ittelleen todella nopeesti korjaamatonta vahinkoa (mut hey, se on halpaa ja saa helposti).
mut jokainen tekee oman valintansa, ei siinä saarnat auta. johan tässä yhteiskunnassa aivan taatusti jaetaan tarpeeksi tietoa huumeiden riskeistä ja kaikista muistakin asioista.
...ai niin, aivan off-topic mut minusta jenkki malli alkoholilaista on erittäin hyvä - ei viinaa alle 21 vuotiaille, minusta alle 21 on aivan liian nuoria edes leikkimään viinalla.