Hallmark 10.12.2005 @ Helsinki

83 posts, 5 pages, 11,818 views

pululu

Posts: 1,102

#61 • • pululu .jemmutti.
tää on nyt varmasti offtopic, mutta kummastuttaa miten kenelläkään on mitään tarvetta suojella ja puolustella näitä "narkkeja".

onko kenellekään tullut mieleen, että mitään aineita ei tarvitsisi käyttää? jos joku on itsensä ajanut piippuun oman kokeilunhalunsa (tarpeensa) vuoksi, se ei minua hetkauta että on joutunut nurkkaan puklaamaan vaahtoa suustaan. itse on itsensä tilanteeseen ajanut.

suomen nuoriso, ei olla liian suvaitsevaisia. ei ole pakko tehdä kuten muut tekevät. omia aivoja saa käyttää (mikäli yhtään solua on jäljellä enää).

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Individual

Posts: 10,942

#62 • • Individual HYPNO!

pulu-chan, 12.12.2005 12:15:
tää on nyt varmasti offtopic, mutta kummastuttaa miten kenelläkään on mitään tarvetta suojella ja puolustella näitä "narkkeja".

onko kenellekään tullut mieleen, että mitään aineita ei tarvitsisi käyttää? jos joku on itsensä ajanut piippuun oman kokeilunhalunsa (tarpeensa) vuoksi, se ei minua hetkauta että on joutunut nurkkaan puklaamaan vaahtoa suustaan. itse on itsensä tilanteeseen ajanut.

suomen nuoriso, ei olla liian suvaitsevaisia. ei ole pakko tehdä kuten muut tekevät. omia aivoja saa käyttää (mikäli yhtään solua on jäljellä enää).


Miksi yhään samalla tavalla pitäisi auttaa lumihankeen sammunutta nuorta. Vittuako sitä keskikaljaa on pakko alkaa imemään? Onneksi kaikki ihmiset maailmassa eivät ole tuollaisia tunnottomia k-päitä niinkuin sinä.
pululu

Posts: 1,102

#63 • • pululu .jemmutti.

Individual, 12.12.2005 12:47:
---
pulu-chan, 12.12.2005 12:15:
tää on nyt varmasti offtopic, mutta kummastuttaa miten kenelläkään on mitään tarvetta suojella ja puolustella näitä "narkkeja".

onko kenellekään tullut mieleen, että mitään aineita ei tarvitsisi käyttää? jos joku on itsensä ajanut piippuun oman kokeilunhalunsa (tarpeensa) vuoksi, se ei minua hetkauta että on joutunut nurkkaan puklaamaan vaahtoa suustaan. itse on itsensä tilanteeseen ajanut.

suomen nuoriso, ei olla liian suvaitsevaisia. ei ole pakko tehdä kuten muut tekevät. omia aivoja saa käyttää (mikäli yhtään solua on jäljellä enää).

---

Miksi yhään samalla tavalla pitäisi auttaa lumihankeen sammunutta nuorta. Vittuako sitä keskikaljaa on pakko alkaa imemään? Onneksi kaikki ihmiset maailmassa eivät ole tuollaisia tunnottomia k-päitä niinkuin sinä.



tapellaan vaan jos haluat, mutta samaa mieltä olen juopoista/viikonloppujuopoista. mikäli itse ei osaa ottaa vastuuta elämästään niin kuka sitten? se ei ole mun homma.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Individual

Posts: 10,942

#64 • • Edited Individual HYPNO!

pulu-chan, 12.12.2005 12:50:
---
Individual, 12.12.2005 12:47:
---
pulu-chan, 12.12.2005 12:15:
tää on nyt varmasti offtopic, mutta kummastuttaa miten kenelläkään on mitään tarvetta suojella ja puolustella näitä "narkkeja".

onko kenellekään tullut mieleen, että mitään aineita ei tarvitsisi käyttää? jos joku on itsensä ajanut piippuun oman kokeilunhalunsa (tarpeensa) vuoksi, se ei minua hetkauta että on joutunut nurkkaan puklaamaan vaahtoa suustaan. itse on itsensä tilanteeseen ajanut.

suomen nuoriso, ei olla liian suvaitsevaisia. ei ole pakko tehdä kuten muut tekevät. omia aivoja saa käyttää (mikäli yhtään solua on jäljellä enää).

---

Miksi yhään samalla tavalla pitäisi auttaa lumihankeen sammunutta nuorta. Vittuako sitä keskikaljaa on pakko alkaa imemään? Onneksi kaikki ihmiset maailmassa eivät ole tuollaisia tunnottomia k-päitä niinkuin sinä.

---


tapellaan vaan jos haluat, mutta samaa mieltä olen juopoista/viikonloppujuopoista. mikäli itse ei osaa ottaa vastuuta elämästään niin kuka sitten? se ei ole mun homma.


Jos ei sua kiinnosta, niin pidä sitten pääs kiinni, jos sieltä ei tule muuta kuin tuollaista "Minä olen maailman napa ja kukaan muu ei mua kiinnosta"- paskaa. Mua oksettaa tuollaiset ihmiset, ei voi mitään. Sun mielestä varmaan nämä Hurstin joulu ja itsenäisyyspäiväjuhlatkin voitaisiin lopettaa, koska itsehän ovat itsensä siihen tilanteeseen ajaneet. Sulle ei varmaan ole koskaan tullut mieleen se, ettei asiat ole niin yksinkertaisia.

edit: Mä näen kyllä aina niin punaista kun tällaista saa lukea.
Jay T

Posts: 70

#65 • • Jay T
Settien puolesta ihan mahtava ilta. Tab soitti ihan mahtavan setin, paljon paremman kun yleensä, niin kun tässä on jo moni maininnut. Ihan huippubiisejä tuli:

Tab - Unforgiven *jiihaa*

Tuntui vaan siltä että aika harva tuotakaan tunnisti. Ei tainnu niitä huonoja paljoa tullakaan. Samoin Magellan Project soitti hyvää kamaa. Ja tyyppien soittamisessa oli jopa sitä asennetta, mikä monelta puuttuu :)

Ehkä se johtui pikkujoulukaudesta tai jotain, mutta känniääliöitä, ikään katsomatta, oli ihan liikaa.




pulu-chan, 12.12.2005 12:15:
tää on nyt varmasti offtopic, mutta kummastuttaa miten kenelläkään on mitään tarvetta suojella ja puolustella näitä "narkkeja".

onko kenellekään tullut mieleen, että mitään aineita ei tarvitsisi käyttää? jos joku on itsensä ajanut piippuun oman kokeilunhalunsa (tarpeensa) vuoksi, se ei minua hetkauta että on joutunut nurkkaan puklaamaan vaahtoa suustaan. itse on itsensä tilanteeseen ajanut.

suomen nuoriso, ei olla liian suvaitsevaisia. ei ole pakko tehdä kuten muut tekevät. omia aivoja saa käyttää (mikäli yhtään solua on jäljellä enää).



Ihan asia tekstiä! Parissa viimeisessä Hallmarkissa on ollu noita övereitä ja se on vaan ajan kysymys milloin La Tour lopettaa yhteistyön Hallmarkin kanssa jos ne edelleen jatkuu. Tuskin La tour haluaa minkään huumeravintolan imagoa. Järjen käyttö on sallittua, jopa suositeltavaa.

--
-clubbing since 1998-

Individual

Posts: 10,942

#66 • • Edited Individual HYPNO!

Jay T, 12.12.2005 13:35:
Ihan asia tekstiä! Parissa viimeisessä Hallmarkissa on ollu noita övereitä ja se on vaan ajan kysymys milloin La Tour lopettaa yhteistyön Hallmarkin kanssa jos ne edelleen jatkuu. Tuskin La tour haluaa minkään huumeravintolan imagoa. Järjen käyttö on sallittua, jopa suositeltavaa.


Järjenkäyttöä tässä tuskin kukaan on kyseenalaistanutkaan, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pitää suhtautua välinpitämättömästi ja ylimielisesti ihmisiin, jotka eivät satu asettumaan juuri siihen omaan kapeaan maailmankuvaan.

Ja ei se lakkapää, joka mahd. eka kertaa aineen kanssa kokeilee, ole sen enempää narkki, kuin se nuori, joka ei tunne viinapäätään ja sammuu lumihankeen, on juoppo. Eli tämä lakkapää kärsiköön nahoissaan ja jääköön oman onnensa nojaan, mutta tämä nuori lumihangessa ei?
CM

Posts: 1,507

#67 • • Edited CM

tomii, 12.12.2005 00:41:
---
^^ Okei mitä helvettiä jengi nykyään vetää? Tunnen tyyppejä, jotka ovat nauttineet kaikkea taivaan ja maan väliltä ja ne on jokainen lähtenyt AINA omilla jaloillaan kävellen bileistä ulos



Varmaanki lakkaa. Toisaalta tyrmäystipoilla saa myös tyypin helposti sairaalakuntoon.

Mitä tulee tohon kuosailumeininkiin, niin Tabin setin aikana siellä paikalla tuntui olevan niitä eniten. Pahiten sekasin näytti olevan porukka, joka näytti tulleen paikalle pullistelemaan, esittämään coolia ja iskemään naisia (eikä millään rasistisella asenteella, mut melkein kaikki näytti olevan muita kuin suomalaisia). Onneks ne mulkut oli loppuillasta jo muualla. Meininki tuntui muutenkin selväpäisemmältä loppuillasta (joitain sekopäitä lukuunottamatta), vaikkei kyllä uskois.

edittejä
Avatar
#68 • • Dorka Guest
hihi, kaikista topikeista tulee huume topikki *hymy*
jos joku vetää överit niin kyllä minusta aina joku on tullu auttamaan ettei nyt tukehdu (omaan kieleensä tms), mutta siinä riittää se yksi tai kaksi auttajaa - loput sitten onkin vain häiriötekijöitä. ja siinä onkin kaikki mitä voi tehdä ennen, kun piipaa auto tulee paikalle. joskin jos on lakka överit niin ei ne piipaatädit ja pojat tee muuta kuin anna vähän lääkehiiltä, mahdollisen vatsahuuhtelun ettei kaikki aineet ehdi imeytyä elimistöön ja sit katsotaan mitä tapahtuu. ainakin mitä lakka övereistä on sairaalatutuilta kuullu niin meininki on vähän se ettei paljoa voida tehdä, kun ph tasapaino on menny sekaisin ja katsotaan mitä tapahtuu. osa selvii, osa ei. itse ainakin ymmärsin niin, että kun ihmisen ph tasapaino on sekaisin niin siinä ei ole mitään magic tippoja jotka enää auttaa tilanteeseen - jos täällä on jotain lääkärinalkuja niin osaa varmasti tarkemmin kertoa.

itse kyllä katson, että ettei heitteille jää. itse vain säälin niitä nuoria, varsinkin lakan käyttäjiä jotka kirjaimellisesti tuhoaa itsensä sisältäpäin - jotenkin jääny kuva ettei, ihmiset tajuu sitä että pienelläkin käytöllä lakalla tekee ittelleen todella nopeesti korjaamatonta vahinkoa (mut hey, se on halpaa ja saa helposti).

mut jokainen tekee oman valintansa, ei siinä saarnat auta. johan tässä yhteiskunnassa aivan taatusti jaetaan tarpeeksi tietoa huumeiden riskeistä ja kaikista muistakin asioista.

...ai niin, aivan off-topic mut minusta jenkki malli alkoholilaista on erittäin hyvä - ei viinaa alle 21 vuotiaille, minusta alle 21 on aivan liian nuoria edes leikkimään viinalla.
Avatar
#69 • • -Loyal- Guest
Eiköhän se vika ole vetäjissä enemmän, kuin shoteissa..
Avatar
#70 • • astaroth Guest

pulu-chan, 12.12.2005 12:15:
onko kenellekään tullut mieleen, että mitään aineita ei tarvitsisi käyttää? jos joku on itsensä ajanut piippuun oman kokeilunhalunsa (tarpeensa) vuoksi, se ei minua hetkauta että on joutunut nurkkaan puklaamaan vaahtoa suustaan. itse on itsensä tilanteeseen ajanut.


yhtään tällaista toimintaa puolustamatta, niin olen minä kuitenkin sen verran inhimillinen ja empaattinen, etten jätä toista kärsimään

tuollainen kyynisyys on oikeasti säälittävää. olen itsekin siihen havahtunut
iam

Posts: 3,085

#71 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

astaroth, 12.12.2005 19:22:
yhtään tällaista toimintaa puolustamatta, niin olen minä kuitenkin sen verran inhimillinen ja empaattinen, etten jätä toista kärsimään

tuollainen kyynisyys on oikeasti säälittävää. olen itsekin siihen havahtunut


Aivan. Suomen lain mukaankin auttamatta jättäminen on rikos, käsittääkseni vieläpä reippaasti pahempi rikos kuin huumeiden käyttäminen.
Dr. SYKErö

Posts: 141

#72 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini

mkuisma, 12.12.2005 19:36:
---
astaroth, 12.12.2005 19:22:
yhtään tällaista toimintaa puolustamatta, niin olen minä kuitenkin sen verran inhimillinen ja empaattinen, etten jätä toista kärsimään

tuollainen kyynisyys on oikeasti säälittävää. olen itsekin siihen havahtunut
---

Aivan. Suomen lain mukaankin auttamatta jättäminen on rikos, käsittääkseni vieläpä reippaasti pahempi rikos kuin huumeiden käyttäminen.




Ihan kaikille tiedoksi, että apu oli jo paikalla ja antamiini neuvoihin vastattiin vihaisella katseella. Kommentillani tarkoitin, että ei anneta tämän pilata muuten loistavia bileitä!

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Kalle

Posts: 479

#73 • • Kalle Kiusankappale

Individual, 12.12.2005 12:53:

Jos ei sua kiinnosta, niin pidä sitten pääs kiinni, jos sieltä ei tule muuta kuin tuollaista "Minä olen maailman napa ja kukaan muu ei mua kiinnosta"- paskaa. Mua oksettaa tuollaiset ihmiset, ei voi mitään. Sun mielestä varmaan nämä Hurstin joulu ja itsenäisyyspäiväjuhlatkin voitaisiin lopettaa, koska itsehän ovat itsensä siihen tilanteeseen ajaneet. Sulle ei varmaan ole koskaan tullut mieleen se, ettei asiat ole niin yksinkertaisia.

edit: Mä näen kyllä aina niin punaista kun tällaista saa lukea.



Eikait pulu-chan väittänytkään olevansa maailman napa ja etteikö kukaan muu kiinnostaisi, vaan tietyllä tapaa peräänkuulutti jengiltä enemmän vastuuta itsestään? *ding*.
Individual

Posts: 10,942

#74 • • Edited Individual HYPNO!

Kalle, 12.12.2005 21:21:
Eikait pulu-chan väittänytkään olevansa maailman napa ja etteikö kukaan muu kiinnostaisi, vaan tietyllä tapaa peräänkuulutti jengiltä enemmän vastuuta itsestään? *ding*.


No jos ilmaisu "siinähän sätkit suu vaahdossa, aivan sama mulle, ei kiinnosta, itse olet siihen tilaan itses hoitanut, narkki" on tuota peräänkuuluttamista, niin ok sitten. Mutta mitä tästä enää vääntämään.
ElNiño

Posts: 289

#75 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
*igor*
Hmm.. Olin varmaan jotenkin koomassa tai jotain näissä bileissä.. *ding*
Ei jääny mieleen oikeestaan mitään. Jopa Tabi soitti jotenkin tasaista puuroo, Way Out Westin Killakin on kuultu jo sata kertaa.. Se tottakai riippuu hyvin pitkälti omist fiiliksist mikä fiilis *hymy*
Paitsi että pari sivistynyttä originellihelsinkiläistä tavallisenvirallisen oloista lökäpöksy/gollegepaitakaverii tuli arvostelee mun kuulemma mauttomia lasei ja rannejutskia miestenvessas *nauru* Kysyivät, että olenko alunperin jostain muualta. Vastasin, että savosta tottakai. Joten näytän varmaan ihan kalakukolle ja olen mauton juntti jne..

Tänks.

Mut joo: Luminary - Amsterdam [Smith & Pledger remix] *sydän*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Mar6

Posts: 2,178

#77 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Näihin halluihin oli kyllä tavallista enemmän eksynyt tollasta jengiä kadulta, jopa joku 50 v intiasta muuttanut mies tuli juttelemaan ja sanoi ettei tiennyt että tälläistä musiikkia on luvassa. *hymy*
Aika moni valitti että oli paljon taviksia *joo*

--
-Where there is house there is a home-

jonit

Posts: 81

#78 • • jonit pluristi

jonit, 12.12.2005 12:09:
Mikähän oli se biisi mihin Tab lopetti settinsä? Ainoa mikä jäi mieleeni illasta "uutena" biisinä joka säväytti kiksuiluista.



Kysytääs nyt uudestaan kun överit-osuus on taas hoidettu alta.. kai joku spottasi tuon viimeisen raidan?

--
Joni Turunen;
EOF

Android

Posts: 3,908

#79 • • Android

tomii, 12.12.2005 00:41:
^^ Okei mitä helvettiä jengi nykyään vetää?



Ever heard of GBL? Tuo ihana syövyttävä maalinpostoaine, joka elimistössä muuttuu GHB:ksi.
Android

Posts: 3,908

#80 • • Edited Android

astaroth, 12.12.2005 19:22:
---
pulu-chan, 12.12.2005 12:15:
onko kenellekään tullut mieleen, että mitään aineita ei tarvitsisi käyttää? jos joku on itsensä ajanut piippuun oman kokeilunhalunsa (tarpeensa) vuoksi, se ei minua hetkauta että on joutunut nurkkaan puklaamaan vaahtoa suustaan. itse on itsensä tilanteeseen ajanut.

---

yhtään tällaista toimintaa puolustamatta, niin olen minä kuitenkin sen verran inhimillinen ja empaattinen, etten jätä toista kärsimään

tuollainen kyynisyys on oikeasti säälittävää. olen itsekin siihen havahtunut



Mä seurasin vuosia sitten kun vielä bilepiireissä liikuin, tätä lakkameininkiä lähestä. Ja se vika on kyllä todellakin ja ainostaan niissä käyttäjissä. Olen raahannut tajuttomia ihmisiä ties kuinka monta kertaa, soittanut ambulansseja, eikä kertaakaan kukaan ole edes kiitosta osoittanuut minulle. Ei kertaakaan! Asenne oli aina että "mitä vittua sä puutut mun elämään". Kun herättiin sairaalassa lähdetiin takaisin juomaan lisää lakkaa ja öyskättiin taas. Ja taas joutui katsomaan että tuntuuko pulssi tyypissä enää, hengittääkö se enää. Ja asenne tosiaan näillä ihmisillä oli se "mieluummin överit kuin vajarit". Öyskät nyt oli sellainen luonnollinen osa bilettämistä ja öyskäily kuitattiin tyyliin "taisin vaan olla vähän hyvissä ja nukahdin". Muutama vuosi jaksoin katsoa näitä ihmisiä, rahaata niitä elottomia 17-vuotiaita tyttöjä turvaan, mutta jossain vaiheessa se empatia katosi. Rupesin halveksumaan näitä ihmisiä. En halunnut olla missään tekemisissä niiden kanssa enää. Kaikki puheet siitä ett ehkä kannattaisi vähentää sitä lakan juomista kaikui kuuroille korville ja minä olin se nihkeä ja paha tyyppi kun yritin puuttua. Kiitti mut mulle riitti. Ei heru myötätuntia ja empatiaa näitä ihmisiä kohtaan. Lähinnä suuttumusta ja halveksuntaa. Ja ei, en ole tunteeton tai epäempaattinen ihminen, päinvastoin, mutta tuota järjetöntä lakkameininkiä ei yksinkertaisesti pysty katsomaan ilman että pää ja sydän hajoaa.

Edit: Sori offtopic, jatkan aiheesta toisessa topicissa jos on syytä.