Hallmark 19.11.2005 @ Helsinki

138 posts, 7 pages, 16,131 views

m1kk3

Posts: 5,560

#101 • • Edited m1kk3 no-life
edit: joo ei mitää

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

-P

Posts: 4,972

#102 • • -P

starbuster, 20.11.2005 22:28:
no kyllä sun lausunnoistas (tai lähinnä siitä asenteesta että alkoholinkäyttö on sama asia ku huumeidenkäyttö) sellasen kuvan saa.



tai sitten se on tulkinnasta kiinni ja omasta tavasta prosessoida asioita ;).

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

m1kk3

Posts: 5,560

#103 • • m1kk3 no-life
voipi olla niinkin

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

-P

Posts: 4,972

#105 • • -P

DR SATAN, 20.11.2005 22:39:
haha eiks toi nimiki kerro et pitää syödä väht. 3 nips... =)D



ale: joku roti jo :DD

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

vaavu

Posts: 1,324

#106 • • vaavu vara-vana
Mulla oli kivaa! Hyvää musiikkia, kivoja ihmisiä, edullista punaviiniä (S-kortilla 19.90e/pullo!) ja hyvä meininki.

Olihan tuolla porukkaa kyllä aika paljon, mutta ei toi ryysis ollut mitenkään hirvittävä. Tanssilattiallekin sopi ihan hyvin, ja kun meni riittävän lähelle lavaa, ei ollut edes kenenkään kulkureitillä. Pari päälle kaatuilevaa tyyppiä tosin tuli vastaan, mutta ei mun ilta pilalle mennyt sellaisen takia.

Mr.A ja Tapsa rokkasivat kyllä todella huolella. Tapsan settiä ei vähään aikaan olekaan kuullut Halluissa, ja aikamoisen tiukkaa tavaraa sieltä tulikin. Se näytti kyllä toimivan yleisöön ihan täysillä. Tabia ei valitettavasti enää ehditty kuulemaan, kun piti rientää bussille.

Kaiken kaikkiaan oli kiva ilta, kiitos kaikille asianosaisille!
remotion

Posts: 5,283

#107 • • Edited remotion nostatus guru
oli muuten lähes selvinpäinkin taas erittäin kiva ilta...

suosittelen joskus sitäkin kokeilemaan....
antonsonin

Posts: 2,712

#108 • • Edited antonsonin laserpoint.

starbuster, 20.11.2005 22:28:
edit: joo ei mitää



Ei ollut nyt siis pointtina se että Huumeet ja Alkoholi ovat samalla viivalla koska a) huumeet ovat laittomia , eli sen pitäis jo jonkun verran painaa mutta kun ollaan nytten konemusiikkipiireissä että huumeet ovat tavalla tai toisella osa tätä. Elikkäs toi pointti että kaikki soosaajat jäävät kotiin itkemään on kans aika perseestä koska kaikkea voi ottaa kohtuudella ja pääasiahan on se että kaikilla on kivaa!
m1kk3

Posts: 5,560

#109 • • Edited m1kk3 no-life

anti, 20.11.2005 23:05:
---
starbuster, 20.11.2005 22:28:
edit: joo ei mitää

---


...pääasiahan on se että kaikilla on kivaa!



ei toi överien vetäminen oo kivaa. :( mut kyl muakin v*tuttaa ko näkee noita ördääjiä (siis TOSItosiördääjiä), ne vois kyllä mun puolesta ihan huoleti jäädä himaan. olivat sitten aineissaan tai viinapäissään. että *plur* vaan kaikille ;)


edit: *asioidenselventel*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

antonsonin

Posts: 2,712

#110 • • antonsonin laserpoint.

starbuster, 20.11.2005 23:10:
---
anti, 20.11.2005 23:05:
---
starbuster, 20.11.2005 22:28:
edit: joo ei mitää

---


...pääasiahan on se että kaikilla on kivaa!

---


ei toi överien vetäminen oo kivaa. :( mut kyl muakin v*tuttaa ko näkee noita ördääjiä (siis TOSIördääjiä), ne vois kyllä mun puolesta ihan huoleti jäädä himaan. (oli överienvetokeino sitten mikä tahansa) että *plur* vaan kaikille ;)



Niin että miksi ei kaikkea oteta kohtuudella eikä päädytä piipaa-autolla kotiin lepäämään :)
m1kk3

Posts: 5,560

#111 • • Edited m1kk3 no-life

anti, 20.11.2005 23:12:
---
starbuster, 20.11.2005 23:10:
---
anti, 20.11.2005 23:05:
---
starbuster, 20.11.2005 22:28:
edit: joo ei mitää

---


...pääasiahan on se että kaikilla on kivaa!

---


ei toi överien vetäminen oo kivaa. :( mut kyl muakin v*tuttaa ko näkee noita ördääjiä (siis TOSIördääjiä), ne vois kyllä mun puolesta ihan huoleti jäädä himaan. (oli överienvetokeino sitten mikä tahansa) että *plur* vaan kaikille ;)

---


Niin että miksi ei kaikkea oteta kohtuudella eikä päädytä piipaa-autolla kotiin lepäämään :)



*joo**nauru*


edit: koskahan tulee maija väliin ;D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tiah

Posts: 322

#112 • • Tiah
hauskaa oli, ainakin mulla *plur*
Kumimuumi, oisit lähtenyt muuten liian aikasin jos oisit lähtenyt silloinkun sanoit.

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

[zuho]

Posts: 238

#113 • • [zuho] Team Jorma

pirpeli, 20.11.2005 21:22:
---
onni3mk, 20.11.2005 21:20:
Kannussa seisoneesta jäävedestä 2e *dissaa*

---


Joo, aika härskii. kamu- osti mulle veden ja olin heittämässä tuoppia pois..Onneks kerkes Jussi sanoo, et kannattaa säästää tuoppi veden hakuun vessasta.


Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

--
-Juho

sapeli

Posts: 11,768

#114 • • sapeli jokukukamikä?
Kyl täällä on jo sanottu kaikki mitä ite olisin tullut sanomaan - oli aika perushallut, sekä hyvässä että pahassa... *hih*

Musa oli aivan upeaa; kaikkien setit maistui, vaikkakin orkidean setistä suurin osa meni perinteiseen alkuvitutukseen *justjoo* Siellä kun on aina niin sairaan paljon (töykeää) porukkaa niin pieni känni täytyy saada päälle ennenkuin alkaa rentoutumaan *tirsk*

Mut sit löyty mukavia ihmisiä ja hyvä paikka tanssia yläparvelta ja meno alko paranemaan *pihkassa*

Illan hyviä puolia oli ehdottomasti seura, musiikki ja kuinka La Tour oli hienona *joo*
Illan huonoja puolia oli taasen se tungos ja ne ärsyttävät ihmiset, sekä se mistä jo sanottiinkin eli huumeilut... *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#115 • • Edited pirpeli

[zuho], 21.11.2005 01:59:
---
pirpeli, 20.11.2005 21:22:
---
onni3mk, 20.11.2005 21:20:
Kannussa seisoneesta jäävedestä 2e *dissaa*

---


Joo, aika härskii. kamu- osti mulle veden ja olin heittämässä tuoppia pois..Onneks kerkes Jussi sanoo, et kannattaa säästää tuoppi veden hakuun vessasta.

---

Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...


Varmaan muuttus juniorilla ääni kellossa, jos sulle tarjoiltas baarissa viinashotti vedellä laimennettuna tai siideri/kalja hiilihapottomana lämpimänä paskana. Olenko ihan väärässä?

...Nää on näitä kuolemattomia Klubbarin sanontoja. Totuus on se, että 2eurolla saa useasta paikasta oikeasti raikasta vettä, pullossa tai tuopissa, jäiden kera. Jos vettä haluaa juoda, niin tolla rahalla voisi olettaa saavansa vastinetta. Että tyhmä on mun mielestä se, joka laukoo näitä viisauksia..Klubbarissa ei vaan näköjään kannata olettaa mitään, ei edes sitä, että joku sanois kerrankin: "joo, voi hitto, että ne kehtaakin pyytää jostain seisoneesta kannuvedestä ton verran". Koska aina on paljon mukavampaa haukkua niitä, jotka toivoo/olettaa väärin..Vai mitä?!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jay T

Posts: 70

#116 • • Jay T
Oli ihan jees kekkerit. Tällä kertaa porukkaakin oli ihan sopivasti, eikä liiaksi asti. Antin alotussetti oli ihan ok, vaikka olikin aika vaihtelevaa tavaraa. Tais siellä tulla iberican soundiakin puolen levyn verran :) Tapsan setti oli sitten sitä normaalia, taattua laatua! Ja yleisökin tuntui pitävän siitä, ja oli ihan mukavasti mukana nostoissa :) Tabin settiä ei kerennyt kokonaan kuulemaan, mutta sen mikä väsymykseltä jäi mieleen, vaikutti ihan hyvältä. Ihan mukava ilta.

--
-clubbing since 1998-

Kirtar

Posts: 771

#117 • • Kirtar
Olipas ihananmukavat bileet *sydän* *plur**plur**plur* Kiitos asianomaisille ;)

--
asdaf?

Mar6

Posts: 2,178

#118 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

anti, 20.11.2005 23:12:
---
starbuster, 20.11.2005 23:10:
---
anti, 20.11.2005 23:05:
---
starbuster, 20.11.2005 22:28:
edit: joo ei mitää

---


...pääasiahan on se että kaikilla on kivaa!

---


ei toi överien vetäminen oo kivaa. :( mut kyl muakin v*tuttaa ko näkee noita ördääjiä (siis TOSIördääjiä), ne vois kyllä mun puolesta ihan huoleti jäädä himaan. (oli överienvetokeino sitten mikä tahansa) että *plur* vaan kaikille ;)

---


Niin että miksi ei kaikkea oteta kohtuudella eikä päädytä piipaa-autolla kotiin lepäämään :)




Tota, sanonpa vaan että suurimpaan osaan piipaa auto tapauksista näissä bileissä, syy ei ollut tuo todellakaan *hymy* Poikkeuksellista ja kummallista tosin! Ja saavat sellaiset jäädä minunkin puolestani kotia, noita touhuja ei ole hauska katsella missään joten huumeilisivat muualla!

--
-Where there is house there is a home-

murhis

Posts: 152

#119 • • murhis team hullut
Kivaa oli, niin kauan kuin sitä riitti. *jiihaa* Jouduin sitten poistumaan paikalta kahden aikoihin, kun ystävättäreni alkoi voimaan huonosti. *lohduttel* No mutta kyllä siinä ehti kivasti liekittää Orkidean tahtiin! Hienot bileet oli! *sydän**super*

Tosiaan tästä huumekeskustelusta puheenollen näköjään itsekkin jouduin uhriksi kun oli odottamassa WC:n edessä toveriani, niin eräs sekava kaiffari tuli kysyy, että -"Onko sulla spiidiä?". *ding*

Tätä lisää! *slurps*