Hallmark 19.11.2005 @ Helsinki

138 posts, 7 pages, 14,144 views

murhis

Posts: 152

#121 • • murhis team hullut

Remotion, 21.11.2005 15:19:
---
murhis, 21.11.2005 14:51:
eräs sekava kaiffari tuli kysyy, että -"Onko sulla spiidiä?". *ding*

---


sulla oli niin sekakäyttäjän luukki et arveli et jos tolla ei oo ni ei kellään *lmao*



Heheh kieltämättä pykälää härömpi setti täl kertaa *iloinen* Pitääkö sitä sit olla paita päällä, -"En diilaa prkl hörhöt!" *nauru*
inka

Posts: 179

#123 • • inka juppihippireivaaja
Ulkomailla saa klubeilla maksaa 6 tai 7e kahen desin vesipullosta... että siinä teille vähän perspektiivii..
Mutta tosiaan suomi on puhtaan virtaavan veden maa joten täällä ei pitäis kyl siitä pyytää rahaa.. mutta kuluttaahan sekin työntekijöiden aikaa siitä vettä jaella eli jotain rahaa voi siitä mielestäni pyytää. Mutta vessasta tosiaan tulee suomessa ihan juotavaa vettä jos ei tarvii sitruunanpalaa ja jääpaloja ;)
-P

Posts: 4,972

#124 • • -P

inka, 21.11.2005 19:34:
Ulkomailla saa klubeilla maksaa 6 tai 7e kahen desin vesipullosta... että siinä teille vähän perspektiivii..
Mutta tosiaan suomi on puhtaan virtaavan veden maa joten täällä ei pitäis kyl siitä pyytää rahaa.. mutta kuluttaahan sekin työntekijöiden aikaa siitä vettä jaella eli jotain rahaa voi siitä mielestäni pyytää. Mutta vessasta tosiaan tulee suomessa ihan juotavaa vettä jos ei tarvii sitruunanpalaa ja jääpaloja ;)



olitpa muuten pirtein työntekijä tuolla :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

[zuho]

Posts: 238

#125 • • [zuho] Team Jorma

pirpeli, 21.11.2005 10:07:
---
[zuho], 21.11.2005 01:59:
---
pirpeli, 20.11.2005 21:22:
---
onni3mk, 20.11.2005 21:20:
Kannussa seisoneesta jäävedestä 2e *dissaa*

---


Joo, aika härskii. kamu- osti mulle veden ja olin heittämässä tuoppia pois..Onneks kerkes Jussi sanoo, et kannattaa säästää tuoppi veden hakuun vessasta.

---

Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

---

Varmaan muuttus juniorilla ääni kellossa, jos sulle tarjoiltas baarissa viinashotti vedellä laimennettuna tai siideri/kalja hiilihapottomana lämpimänä paskana. Olenko ihan väärässä?

...Nää on näitä kuolemattomia Klubbarin sanontoja. Totuus on se, että 2eurolla saa useasta paikasta oikeasti raikasta vettä, pullossa tai tuopissa, jäiden kera. Jos vettä haluaa juoda, niin tolla rahalla voisi olettaa saavansa vastinetta. Että tyhmä on mun mielestä se, joka laukoo näitä viisauksia..Klubbarissa ei vaan näköjään kannata olettaa mitään, ei edes sitä, että joku sanois kerrankin: "joo, voi hitto, että ne kehtaakin pyytää jostain seisoneesta kannuvedestä ton verran". Koska aina on paljon mukavampaa haukkua niitä, jotka toivoo/olettaa väärin..Vai mitä?!



Varmaan vanhus tajuaa, että nyt puhuin vedestä. En tiedä onko kuollut vai kuolematon sanonta, mutta itse ensikertaa käytän kyseistä sanontaa ja se nyt vaan osu omasta mielestäni hyvin tohon... Koitan ensikerralla muotoilla eritavalla "kuolemattoman sanonnan"... Sä varmasti tajuat että sun ei tarvitse ottaa sitä vettä siitä baaritiskiltä jos se sunmielestä on kallista... Asia on hyvinki yksinkertanen... Mikäli veden laadussa on jotain valitettavaa, kannattaa se tehdä paikanpäällä, eikä jälkeenpäin valitella... "Tyhmä on mun mielestä se, joka laukoo näitä viisauksia" <--- Tyhmä on munmielestä joka ei tee asialle mitään muuta ku valittaa jossain klubbarin forumissa, että olipas kallista vettä, vaikka asialle olisi voinut tehdä jotain sillon jo...
Munmielestä sulla on siinävaiheessa oikeus valittaa, mikäli laatu ei vastaa odotuksias...

--
-Juho

[zuho]

Posts: 238

#126 • • [zuho] Team Jorma
Oho... Olis voinu vähän klippailla tota äskeistä... Sori =P

--
-Juho

Aidrian

Posts: 1,799

#127 • • Aidrian Furian Master
Hyvät oli kemut, lavalla tuli lämmiteltyä jo mr. A:n setin aikana ja Orkidea viimeistään räjäytti pankin*jiihaa*loppuillasta oli kyllä mega*känni*päällä ja tulikin pelailtua Jussin kanssa hungry-hippoa, peli tais tosin olla aika monokromaattista, mut sen väliä*tirsk*Ihmisiä oli tosiaan kivan paljon, ja ainakin kaikilla näytti olevan hauskaa. Decot, valot.. kaikki oli jees.
Erityiskiitos Lostogonelle, Starokselle, Heixalle ja Ammalle. Pelastitte mun illan.
Seuraavaan kertaan!*tanssittel*
pirpeli

Posts: 5,533

#128 • • pirpeli

[zuho], 21.11.2005 19:59:
---
pirpeli, 21.11.2005 10:07:
---
[zuho], 21.11.2005 01:59:
---
pirpeli, 20.11.2005 21:22:
---
onni3mk, 20.11.2005 21:20:
Kannussa seisoneesta jäävedestä 2e *dissaa*

---


Joo, aika härskii. kamu- osti mulle veden ja olin heittämässä tuoppia pois..Onneks kerkes Jussi sanoo, et kannattaa säästää tuoppi veden hakuun vessasta.

---

Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

---

Varmaan muuttus juniorilla ääni kellossa, jos sulle tarjoiltas baarissa viinashotti vedellä laimennettuna tai siideri/kalja hiilihapottomana lämpimänä paskana. Olenko ihan väärässä?

...Nää on näitä kuolemattomia Klubbarin sanontoja. Totuus on se, että 2eurolla saa useasta paikasta oikeasti raikasta vettä, pullossa tai tuopissa, jäiden kera. Jos vettä haluaa juoda, niin tolla rahalla voisi olettaa saavansa vastinetta. Että tyhmä on mun mielestä se, joka laukoo näitä viisauksia..Klubbarissa ei vaan näköjään kannata olettaa mitään, ei edes sitä, että joku sanois kerrankin: "joo, voi hitto, että ne kehtaakin pyytää jostain seisoneesta kannuvedestä ton verran". Koska aina on paljon mukavampaa haukkua niitä, jotka toivoo/olettaa väärin..Vai mitä?!

---


Varmaan vanhus tajuaa, että nyt puhuin vedestä. En tiedä onko kuollut vai kuolematon sanonta, mutta itse ensikertaa käytän kyseistä sanontaa ja se nyt vaan osu omasta mielestäni hyvin tohon... Koitan ensikerralla muotoilla eritavalla "kuolemattoman sanonnan"... Sä varmasti tajuat että sun ei tarvitse ottaa sitä vettä siitä baaritiskiltä jos se sunmielestä on kallista... Asia on hyvinki yksinkertanen... Mikäli veden laadussa on jotain valitettavaa, kannattaa se tehdä paikanpäällä, eikä jälkeenpäin valitella... "Tyhmä on mun mielestä se, joka laukoo näitä viisauksia" <--- Tyhmä on munmielestä joka ei tee asialle mitään muuta ku valittaa jossain klubbarin forumissa, että olipas kallista vettä, vaikka asialle olisi voinut tehdä jotain sillon jo...
Munmielestä sulla on siinävaiheessa oikeus valittaa, mikäli laatu ei vastaa odotuksias...



Mä arvasin, että tähän tää menee (onhan kyseessä Klubitus..) Tosiasiassa mun vesi tuli varmaan eri paikasta kun onnin vesi, ja mulla oli ihan raikasta, harmittaa vaan onnin puolesta, että se sai jotain kuraa. JOS haluaa juoda vettä, TOIVOISI sen olevan kylmää ja tuoretta. Tästä on kysymys. Ja mitähän luulet, että ois tapahtunut, jos asiasta olisi siellä sanonut. Ei varmaan mitään, jos kerran viitsiivät jotain seisonutta kannuvettä myydä. Over and out. Seuraavan kerran muistan valittaa ystävien ja omasta puolesta heti paikan päällä. Juniori vs. vanhus, hyvä skaba!*piis*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

onni3mk

Posts: 3,973

#129 • • onni3mk Onni on.

pirpeli, 21.11.2005 20:03:
---
[zuho], 21.11.2005 19:59:
---
pirpeli, 21.11.2005 10:07:
---
[zuho], 21.11.2005 01:59:
---
pirpeli, 20.11.2005 21:22:
---
onni3mk, 20.11.2005 21:20:

-clip-



No siis joo. Kyllä mä voin vedestä sen euron pari maksaa, joutuuhan se baarityöntekijä töitä tekemään kaataessaan sen vedenkin. Mutta on se musta silti vähän ikävää maksaa 2e kraanavedestä saatikka sitten kannussa pöydällä seisoneesta vedestä. Ja tais se vesi ihan vedelle maistua, kesti vaan hetken kylmettyä siinä tuopissa...Onneks sain ees jäitä.

Ja musta se on hyvä puhua tästäkin asiasta edes täällä klubbarista, kuin voivotella vain kavereille. Ehkä joku baarityöntekijä tai jopa se, joka siellä baarissa oikeesti päättää asioista, sattuu joskus lukemaan näitä foorumeita ja sillai... Parempi tietty olis huomauttaa asiasta paikan päällä ja samantien, mutta kyseistä asiaa mulle ei ole aikaisemmin tapahtunut, joten en tällä kertaa valittanut. Katsotaan seuraavalla kerralla.

*piis*

--
Onni on.

kinderi

Posts: 1,783

#130 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ekat hallut,aivan upee setti Orkidealta *sydän* *aplodit* *sydän*
Porukkaa oli juu enemmän ku mitä ehkä kuvittelin,kivassa kunnossa monet (kiitos niille kahdelle jotka laattas 3cm ohi musta)..

Olen erittäin pahoillani kaverini NÄIN suuresta kännistä,joka varmasti sai muidenki ku vaan mun veren kiehumaan.. Sorry kaikki te,joiden ulkoista olemusta kommentoitiin asiattomasti.Olen todella pahoillani jos onnistu pilaamaan fiiliksen joltain (muultaki ku multa)..

Edit:osaan kirjottaa

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

UnityF

Posts: 15,721

#131 • • Edited UnityF joo just se
Oli kyllä kivaa *jiihaa*
Jalat edelleen vesirakkuloilla kun tuli niillä korkkareilla vähän tanssahteltuu..*hih*
Mut hyvä fiilis ja ihania ihmisiä paikalla.*sydän*

Ja öyskäiliöille yleistesti kaikkia tapahtumia koskien.. *super**dissaa*
Älkää tulko vähän aikaa bileisiin, ei sen takia vaan kun me ei jakteta kattoo teitä pelkästään vaan myös sen takia koska kohta TEIDÄN idioottien takia suomessa ei oo paikkoja jossa järkkää bileitä, koska kukaan ei haluu että hänen ravintolaan soitellaan monet kerrat ampulansseja ym ym shittii. Miettisitte edes vähäsen niillä pienillä aivoilla mitä on. Peikko on vihainen & pettyny *igor*
tomii

Posts: 3,594

#132 • • tomii kallion herttua

UnityF, 23.11.2005 03:56:


Ja öyskäiliöille yleistesti kaikkia tapahtumia koskien.. *super**dissaa*
Älkää tulko vähän aikaa bileisiin, ei sen takia vaan kun me ei jakteta kattoo teitä pelkästään vaan myös sen takia koska kohta TEIDÄN idioottien takia suomessa ei oo paikkoja jossa järkkää bileitä, koska kukaan ei haluu että hänen ravintolaan soitellaan monet kerrat ampulansseja ym ym shittii. Miettisitte edes vähäsen niillä pienillä aivoilla mitä on. Peikko on vihainen & pettyny *igor*



Menee kyl vähän off topikiks, mutta pakko tohon on sanoa, että "AMEN". Tollainen ei todellakaan ole hyvää julkikuvaa millekään raflalle, eikä varsinkaan ks. bileille. Toi kun on niin, että viinan takia harvoin pitää mitään ambulanssia kutsua ja rahaa virtaa samallalailla kassaan <- ei tarvi olla mikään Mensan jäsen, kun tajuaa kummanlaisia tapahtumia, teknobileitä vai normi ryyppyiltoja, ravintoloitsija alkaa tukemaan, kun tarpeeksi tapahtuu tällaista. Ihmiset kohtuus päihteissä! (saarnan loppu)
Joskus jotkut kuositapaukset naurattaneet, mutta ne eivät sentään ole lähteneet ambulanssilla pois!

--
reivaan kunnes kuolen

iam

Posts: 3,085

#134 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

kindertin, Olen erittäin pahoillani kaverini NÄIN suuresta kännistä,joka varmasti sai muidenki ku vaan mun veren kiehumaan.. Sorry kaikki,joihin kyseinen tapaus törmäili ja "takertu" ja varsinkin kaikki te,joiden ulkoista olemusta kommentoitiin asiattomasti. Hävettää,vituttaa ja hävettää lisää tollanen käytös.. Olen todella pahoillani jos onnistu pilaamaan fiiliksen joltain (muultaki ku multa)..


Silti mun mielestä on todella hienoa ettei ördääjiä ole loppujenlopuksi kuin kourallinen tämmöisissä bileissä. Me ollaan totuttu ehkä liian hyvään? Kävin taannoin yhtenä iltana muutamassa Sedun paikassa, sekä parissa muussa ja sen jälkeen noi Hallmarkin pari tapausta ei enää tunnu missään *joo* Toi naisien ahdistelu ja dorka-meininki on varmaan kyllä se ikävin puoli tossa..
zAo

Posts: 470

#135 • • zAo
>> Hallmark - A Place Called Happiness -valokuvia
rippa

Posts: 10

#136 • • rippa
Hyvät, erittäin hyvät bileet oli!!!*aplodit*
Eniten ärsyttää ne muutamat liian humalaiset ketä tonnekin oli muutama eksyny, jotkut ei osaa rajoja alkoholissa eikä huumeissa, minkäs sille voi.*ding*
Ite osaan mielestäni käyttäytyä otan sit mitä milloinkin.
rippa

Posts: 10

#138 • • rippa
No, ainaki tahan asti...*hih*