Joo diitsei-kolmikolle voi sanoa, että oli hyvää settiä.
Mutta joillekin ihmisille tuolla vois melkein suoraan haistattaa hiivaset v*tut.
Muutama ihminen onnistui melkein pilaamaan koko illan. Jotkut ei vaan ajattele toisia bilettäjiä, ei sitten yhtään. Tönittiin, tallottin, "lyötiin", stökättiin rööki käteen just parhaimpien nostatusten aikana (kiitti tästä sille jollekin nollat taulussa olleelle neitoselle, joka vielä kaupanpäällisiksi vetäs mua kyynärpäällä kylkeen myöhemmässä vaiheessa iltaa rynniessään tanssilattialle). Ne hetket, kun ympärillä oli fiksuja ihmisiä ja tilaa, oli meno tosi jees, mutta harmikseni koin tota paskaa ihan liikaa yhdelle illalle, että hyvä fiilis olisi jatkunut katkeamatta.
Roudattiin myös kaverin kanssa varmaan toistakymmentä tyhjää lasituoppia ja -pulloa tanssilattialta pois jaloista, kun jotkut idarit niitä sinne jätti.
Ja mitä nöyrimmät anteeksipyynnöt kaikille kanssaihmisille, jos mä olen läheskään noin kusipää kännissä kuin mitä noi muutamat tyypit noissa bileissä oli. No mutta se tän kertaisesta tilityksestä...