Hallmark 22.10.2005 @ Helsinki

80 posts, 4 pages, 13,947 views

Hoitsu

Posts: 154

#61 • • Edited Hoitsu HOITOTAKUU=)
Hallut ei oo kyl koskaan tuottanu mulle pettymystä! Unet oli jäänyt todella vähälle perjantaista, mutta silti musa ja fiilis oli *plur* Aamuihin en sitten valitettavasti enää kyennyt..

HUVA HUVA!!*jiihaa*

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

kml

Posts: 1,142

#62 • • kml Keyhole Markup Language
Juu oli aivan sairaan kivaa vaikka univelkaa olikin vaikka muille jakaa, ja lähettiin jo kahelta *plur*

Tää biisi puolestaan pelasti mun illan:
Gabriel & Dresden feat. Molly - Tracking Treasure Down
*sydän*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

JiiaM

Posts: 2

#63 • • JiiaM
Loistavat setit oli kyllä. Tykkäsin täysillä <3
Uudestaan uudestaan..
Vaikka oli hieman kipee olo niin ei haitannut menoa.
lostgone

Posts: 2,493

#64 • • Edited lostgone
Täytynee käydä jatkossakin.*hihu* Enimmäkseen paljon positiivista.*aplodit*
Kiitos Amma ja Pygmi. *hali*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Air

Posts: 319

#65 • • Air
Oli kyl oikee hauskaa vaik edellisilta ja aamu vähä verottikin. Tab ja Super8 toimii aina!
Max Dee

Posts: 403

#66 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate
Vihdoinkin pääsi katsomaan Hallmarkia kun kaikki tutut ovat noita hehkuttaneet parhaiksi bileiksi hesassa ja kyllä täytyy sanoa että pojat veti tosi hyvin ja hyvää matskua. Suuret kiitokset Miika E:lle :D
Chare

Posts: 412

#67 • • Chare kiltti tyttö
pitkäst aikaa halluis, ja kyllä maistu.. *joo* oli hurjan kivaa, vaikka viihdyttiin turhanki paljon alakerras chillailemas.. *justjoo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

merqus

Posts: 1,010

#69 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
En ole hetkeen kyenny tavottamaan kunnon bilefiilistä, mutta täällä oli tunnelma katossa. Meikäläisen osalta vuoden viimeset hallut meni ihan nappiin *plur* Näitä hetkiä voi sitten muistella tuolla reissunpäällä ollessa. Kiitokset tästä kaikille tutuille ja tuntemattomille jotka piristitte iltaa ja nostatitte fiilistä ^^
yawiz

Posts: 236

#70 • • yawiz
kivat kemut ja mukavaa väkeä.. kiitos kaikille
Avatar
#72 • • GoA Guest

Hyttynen, 23.10.2005 15:23:
Kivaa oli..ei ollu liian ahdastakaan tällä kertaa..Seuraavaa kertaa odotellessa*iloinen*



Ei ollut liian ahdasta? Mä en halua ees tietää miten täynnä toi on jos siellä on ahdasta. *wtf*
remotion

Posts: 5,283

#73 • • remotion nostatus guru
heh, kaikki on ollut täällä joko älyttömän väsyneinä, tai kuluneita edellisistä bileistä, useimmat molempia kuten minäkin :D
YuuricaZ

Posts: 358

#74 • • YuuricaZ
mun bileet meni vähän ohi..olin kipee ja toisekseen olin saatanan väsyny perjantainkemutuksesta..mut hauskaa oli*iloinen* iso kiitos siitä Heidille*hali**pus*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Avatar
#75 • • Equalizer Guest

GoA, 25.10.2005 07:20:
---
Hyttynen, 23.10.2005 15:23:
Kivaa oli..ei ollu liian ahdastakaan tällä kertaa..Seuraavaa kertaa odotellessa*iloinen*

---


Ei ollut liian ahdasta? Mä en halua ees tietää miten täynnä toi on jos siellä on ahdasta. *wtf*



Silloin on ahdasta jos ei muuta voi kuin nurkassa kökkiä*toktok*Nyt tuolla mahtui jopa liikkumaan
Mar6

Posts: 2,178

#76 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Tällä kertaa toi ahtaus oli vielä todella pientä verrattuna esim edellisiin *hymy* Ei tullu edes pöydällä tampattua, edellisen kerran kun poke tuli repimään sieltä alas :D

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#77 • • Norb Guest
Uuih, miten jaksaa taas odottaa seuraavia!? Mahtava ilta! Kiitokset kaikille :)
alphamagic

Posts: 3,628

#78 • • alphamagic
Jos joskus oppis tulee ajoissa paikalle.
No tunnissa kerkes juomaan kuitenkin monta tequilaa *slurps*
Ja se siitä tanssimisesta sitten.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Flash

Posts: 108

#79 • • Flash
Studion jälkeen ei La Tour enää hirveesti sytyttänyt mieltä...perusjammailua...*jiihaa*

--
Da playah...

tomii

Posts: 3,594

#80 • • tomii kallion herttua

GoA, 25.10.2005 07:20:
---
Hyttynen, 23.10.2005 15:23:
Kivaa oli..ei ollu liian ahdastakaan tällä kertaa..Seuraavaa kertaa odotellessa*iloinen*

---


Ei ollut liian ahdasta? Mä en halua ees tietää miten täynnä toi on jos siellä on ahdasta. *wtf*




Joo tuli kyl kieltämättä vähän sama fiilis, kun luin, että "ei siellä ahdasta ollut". Omasta, ja kaverinkin mielestä tuolla kyllä oli aika-ajoin liian ahdasta kunnon tanssimiselle. Mutta toi nyt on tietty ihan makukysymys. Joillekin riittää se neliömetri, jossa voi vähän nytkyä. Itse kun välillä tykkää vähän suurempiliikkeisestä (ei tuulimyllyä sentään *vink* ) tanssimisesta, niin ahtaus on vähän "tunnelman tappaja".

--
reivaan kunnes kuolen