Säde Proudly Presents: LAB-4, Proteus 10 years of Hard NRG 17.9.2005 @ helsinki

257 posts, 13 pages, 42,720 views

Velttov

Posts: 216

#221 • • Velttov

turan, 20.9.2005 13:10:

nyt kun tarkemmin ajattelee niin ei nää säteet niin kauheesti eroa evereistä kun proteus on soittamassa, hanna lipunmyynnissä ja veltto dokausseurana. *hih*



*aplodit* paitsi nää ei oo joka vikko kiitos myös turtsille *aplodit*
toma

Posts: 2,009

#222 • • toma Tototoototo

Velttov, 20.9.2005 14:16:
*aplodit* paitsi nää ei oo joka vikko kiitos myös turtsille *aplodit*


Krhm no oikeastaan pitäis kiittää mua koska houkuttelin Turanin paikalle... :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Turan Palloseura

Posts: 562

#223 • • Turan Palloseura LU

toma, 20.9.2005 14:17:
---
Krhm no oikeastaan pitäis kiittää mua koska houkuttelin Turanin paikalle... :)



no krhm muistetaan nyt kuitenki, että olin alunperinki lähdössä onnittelee harria! tosin sun lähtös kyllä helpotti lähtemistä ku sai seuraa. :)
toma

Posts: 2,009

#224 • • toma Tototoototo

turan, 20.9.2005 14:20:
no krhm muistetaan nyt kuitenki, että olin alunperinki lähdössä onnittelee harria! tosin sun lähtös kyllä helpotti lähtemistä ku sai seuraa. :)


No ok :P

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Hattis

Posts: 194

#225 • • Edited Hattis

turan, 20.9.2005 13:10:
nyt kun tarkemmin ajattelee niin ei nää säteet niin kauheesti eroa evereistä kun proteus on soittamassa, hanna lipunmyynnissä ja veltto dokausseurana. *hih*



Noku Nii-ii!!!! Olipa kivaa kun oli vanhoja naamoja mukana menossa *ikävöi* Oli lystiä kerrakseen!! *vink*
tigger

Posts: 178

#226 • • Edited tigger
Oli todella mukavaa nähdä vanhoja tuttuja ja saada myös uusia.
Vuorokauden vaihtuessa 10 särkylääkkeenkään jälkeen en pysynyt murtuneen häntäluun takia seistä eikä istuminen tullut kysymykseenkään.

2 viiikkoa aikaisemmin alkanut tuska alkoi lopullisesti painamaan 4 tunnin liikkumisen jälkeen niin paljon että oli pakko mennä himaan. Tuska oli mieletön mutta eniten harmittaa että jäi nää bileet monilta osin välistä :(

Kiitos kuitenkin hattikselle ja sille toiselle lipunmyyjälle, proteukselle ja veltolle (vaik se ei ees yrittäny) ja kaikille muille että jaksoitte olla bile fiiliksessä ja mun tuskassa mukana fiiliksellä :)
... ensi bileitä ei voi missata

ps. mullekin tuli ihan everi mieleen
drinkkilippuidea oli vallan mahtava
Damien

Posts: 2,882

#227 • • Edited Damien [tr3ox]

Jone,

Ei muuten jäänyt - ymmärrän sen täysin. Ongelma on vaan siinä, että puhut kauhean tietävään sävyyn omasta tilanteesta tekemästäsi tulkinnasta vaikka totuus on kuitenkin mitä ilmeisimmin se ettet yhtään tiedä sen suhteen mistä puhut. *nauru*

Kyllä tää vinoilu joskus silti loppuu - viimeistään silloin kun joku muu pistää vielä rankemman aivopierun onlineksi.



Ai niinq sellasen pierun ku joku nimeltä mainitsematon heitti et Lab4:n eka Suomen keikka oli konepajalla, kovin kovin KOVIN tietäväiseen sävyyn, koska todennäköisesti taisi käydä silloin ekoissa bileissään ja näin ollen "scene" -tietoisuus ei välttämättä, oman mielenkiinon keskittyessä vain bileisiin jotka on järkätty näiden jälkeen, ole niinkään korkealla tasolla kuin luulisi?

disclaimer: loppu oli hypoteesia alku totta...

edit1: Typot

edit2: Selvitys ekasta editistä ;)
Jone

Posts: 8,258

#228 • • Edited Jone Archibald Haddock

Damien, 20.9.2005 15:58:
Ai niinq sellasen pierun ku joku nimeltä mainitsematon heitti et Lab4:n eka Suomen keikka oli konepajalla, kovin kovin KOVIN tietäväiseen sävyyn, koska todennäköisesti taisi käydä silloin ekoissa bileissään ja näin ollen "scene" -tietoisuus ei välttämättä, oman mielenkiinon keskittyessä vain bileisiin jotka on järkätty näiden jälkeen, ole niinkään korkealla tasolla kuin luulisi?



Juu, vaikka sellaisen. As fas as I know (eli ei ilmeisesti kauhean pitkälle) Lab4:n eka Suomen keikka oli tosiaan siellä (tai sit se Tampere, joka oli vissiin samana viikonloppuna?), joskaan ne nyt eivät kuitenkaan olleet mulle bileinä ihan sitä mitä sä uskot. Kun kuitenkin oot noin kiinnostunut mun skenetohtoroinneista, niin on aika päräyttävää että samaan hengenvetoon teet tismalleen samaa. *nauru*

Kerros nyt kuitenkin mullekin juntille nyt oikea tieto sit että voin lakata sanomasta käyneeni Lab4:n keikalla joka ikisellä kerralla kun ne on olleet Suomessa ja sen sanomisen sijaan hakata lapaseen ajatellessani sun tietävyytesi suurta määrää. I would certainly love that.

PS. Missä kohtaa menee vuosissa se raja kun voi lakata pyytämästä anteeksi omaa bileissäkäymistään vielä kauemmin käyneiden silmissä? Viitisen vuotta aktiivista osallistumista ei selkeästi riitä, joten voisitko kertoa koska lakkaan olemassa sun kaltaisille hessuille selvitysvelvollinen?
Velttov

Posts: 216

#229 • • Velttov

Jone, 20.9.2005 16:41:
---




Kerros nyt kuitenkin mullekin juntille nyt oikea tieto sit että voin lakata sanomasta käyneeni Lab4:n keikalla joka ikisellä kerralla kun ne on olleet Suomessa ja sen sanomisen sijaan hakata lapaseen ajatellessani sun tietävyytesi suurta määrää. I would certainly love that.




OIKEA VASTAUS ON EXCLUSIVE 2000 VIRRAT

pääsee nyt vanhoilla höysttän kun kipeeksi ittensä maksoi *nuha**sars**tähti*
Jone

Posts: 8,258

#230 • • Jone Archibald Haddock

Velttov, 20.9.2005 16:52:
OIKEA VASTAUS ON EXCLUSIVE 2000 VIRRAT

pääsee nyt vanhoilla höysttän kun kipeeksi ittensä maksoi *nuha**sars**tähti*



Asia selvä - oon taas yhtä turhaa faktaa viisaampi. *joo*
Damien

Posts: 2,882

#233 • • Damien [tr3ox]

Jone
Juu, vaikka sellaisen. As fas as I know (eli ei ilmeisesti kauhean pitkälle) Lab4:n eka Suomen keikka oli tosiaan siellä (tai sit se Tampere, joka oli vissiin samana viikonloppuna?), joskaan ne nyt eivät kuitenkaan olleet mulle bileinä ihan sitä mitä sä uskot. Kun kuitenkin oot noin kiinnostunut mun skenetohtoroinneista, niin on aika päräyttävää että samaan hengenvetoon teet tismalleen samaa. *nauru*



Sen enempiä tohtorointeja, totesinpaha vain että taustalla saattaa olla jotain muutakin kuin just "NE"bileet. Presiis samanlaista nfoa kuin mitä remotionille annoitte oikein porukassa.

Jone
Kerros nyt kuitenkin mullekin juntille nyt oikea tieto sit että voin lakata sanomasta käyneeni Lab4:n keikalla joka ikisellä kerralla kun ne on olleet Suomessa ja sen sanomisen sijaan hakata lapaseen ajatellessani sun tietävyytesi suurta määrää. I would certainly love that.



Se taisikin tulla jo esille että olet runkkaava juntti....eikq siis että lab4 oli siis virroilla, ekaa kertaa suomessa esiintymässä.

Jone
PS. Missä kohtaa menee vuosissa se raja kun voi lakata pyytämästä anteeksi omaa bileissäkäymistään vielä kauemmin käyneiden silmissä? Viitisen vuotta aktiivista osallistumista ei selkeästi riitä, joten voisitko kertoa koska lakkaan olemassa sun kaltaisille hessuille selvitysvelvollinen?



Siinä vaiheessa kun lakkaa pätemästä sillä ja myöntää sen faktan että bileitä oli ja tulee olemaan, ennen sinua ja sinun jälkeen. Koska IMHO sä et ole vielä sitä sisäistänyt...
remotion

Posts: 5,283

#234 • • Edited remotion nostatus guru
Mä oon jo itseni täydellisesti tässä topikissa nolannut joten ei muuta kun yks juttu vielä.
Tutustuin Säteen bileissä vieressäni tanssivaan ihmiseen (22v etunimi Janniina), meillä oli todella ihanaa yhdessä *sydän* ja heitin näistä bileistä vielä himaan manskun ja kuusitien risteykseen hänet ja jonkun hänen tyttökaverinsa jolla oli keuhkoputkentulehdus, tykkäsitte autostani ja kuuntelimme matkalla goatrancea.
No lupasin ottaa yhteyttä, mut nyt sit onnistuin äsken hukkaamaan puhelinnumeron!!! *eiei*
Ottaa aika vietävästi päähän just tällähetkellä.

Jos joku osaa auttaa mua jollakin tavalla, ni privaa tulemaan, olisin kovasti kiitollinen!

Tässä vielä kuva joka saattaa auttaa.
http://remotion.1g.fi/kuvat/sade/missing_person.jpg/full

*hihu*mitäpä sitä enää häpeilee yhtään mitään...
remotion

Posts: 5,283

#237 • • remotion nostatus guru

Charly RePanic, 20.9.2005 18:32:
---
Remotion,
Tässä vielä kuva joka saattaa auttaa.
http://remotion.1g.fi/kuvat/sade/missing_person.jpg/full

*hihu*mitäpä sitä enää häpeilee yhtään mitään...

---


Eikait siinä ookkaan mitään häpeemistä, mutta deittipalsta tais olla erikseen?!! *piis**nauru*



No eipä taida sellaista palstaa täältä klubituksesta löytyä. ja ajattelin et joku sen samoissa bileissä olleista kavereista lukis tätä ja pystyis auttaa... *nauru*hemmetti!
Jone

Posts: 8,258

#238 • • Edited Jone Archibald Haddock

Damien, 20.9.2005 17:43:
koko paska



Tuutko vaikka repimään leukojasi uudestaan sit kun oot taas saanut ladattua kovia piippuun eikä enää tarvii katselle tollasia väsyneitä sinnepäin roiskaistuja heittoja? Jos et pysty näkemään sitä että syyllistyt kerta toisensa jälkeen samaan mistä mua syytät (osittain perusteiden kanssa ja osin ilman niitä), niin siinä tapauksessa mä en valitettavasti pysty tekemään paljoakaan miellyttääkseni sua - joka toki olisi mulle muuten suurinpiirtein elämäntehtävä varsinkin juuri nyt.

Kiitos.
Gnizhak

Posts: 701

#239 • • Gnizhak iku

Jone, 20.9.2005 19:03:
---
Damien, 20.9.2005 17:43:
koko paska

---


Tuutko vaikka repimään leukojasi uudestaan sit kun oot taas saanut ladattua kovia piippuun eikä enää tarvii katselle tollasia väsyneitä sinnepäin roiskaistuja heittoja? Jos et pysty näkemään sitä että syyllistyt kerta toisensa jälkeen samaan mistä mua syytät (osittain perusteiden kanssa ja osin ilman niitä), niin siinä tapauksessa mä en valitettavasti pysty tekemään paljoakaan miellyttääkseni sua - joka toki olisi mulle muuten suurinpiirtein elämäntehtävä varsinkin juuri nyt.

Kiitos.


Tää asia ei taas mulle mitenkään kuulu, eikä tää nyt osu kohdallekaan, mut..
lue se damienin viimenen kappale uudestaan. Siinä on sulle vastaus. Ja jossei se miellytä niin mun mielestä ei kannata lopettaa sitä anteeksipyytelyä bileissäkäymisestä, ikinä. Kannattaa itseasiassa pyytää anteeksi jo lipunmyyjältä.

--
Don't Just Stand There

Jone

Posts: 8,258

#240 • • Jone Archibald Haddock

Gnizhak, 20.9.2005 19:16:
Tää asia ei taas mulle mitenkään kuulu, eikä tää nyt osu kohdallekaan, mut..
lue se damienin viimenen kappale uudestaan. Siinä on sulle vastaus. Ja jossei se miellytä niin mun mielestä ei kannata lopettaa sitä anteeksipyytelyä bileissäkäymisestä, ikinä. Kannattaa itseasiassa pyytää anteeksi jo lipunmyyjältä.



Jees, nyt ei enää puutu kuin relevanttius omalla kohdallani tosta "neuvosta", niin ollaan ihan oikeissa uomissa.