turan, 20.9.2005 13:10:
nyt kun tarkemmin ajattelee niin ei nää säteet niin kauheesti eroa evereistä kun proteus on soittamassa, hanna lipunmyynnissä ja veltto dokausseurana.
paitsi nää ei oo joka vikko kiitos myös turtsille
257 posts, 13 pages, 43,098 views
nyt kun tarkemmin ajattelee niin ei nää säteet niin kauheesti eroa evereistä kun proteus on soittamassa, hanna lipunmyynnissä ja veltto dokausseurana.
Velttov, 20.9.2005 14:16:
paitsi nää ei oo joka vikko kiitos myös turtsille
toma, 20.9.2005 14:17:
---
Krhm no oikeastaan pitäis kiittää mua koska houkuttelin Turanin paikalle... :)
turan, 20.9.2005 14:20:
no krhm muistetaan nyt kuitenki, että olin alunperinki lähdössä onnittelee harria! tosin sun lähtös kyllä helpotti lähtemistä ku sai seuraa. :)
Jone,
Ei muuten jäänyt - ymmärrän sen täysin. Ongelma on vaan siinä, että puhut kauhean tietävään sävyyn omasta tilanteesta tekemästäsi tulkinnasta vaikka totuus on kuitenkin mitä ilmeisimmin se ettet yhtään tiedä sen suhteen mistä puhut.
Kyllä tää vinoilu joskus silti loppuu - viimeistään silloin kun joku muu pistää vielä rankemman aivopierun onlineksi.
Damien, 20.9.2005 15:58:
Ai niinq sellasen pierun ku joku nimeltä mainitsematon heitti et Lab4:n eka Suomen keikka oli konepajalla, kovin kovin KOVIN tietäväiseen sävyyn, koska todennäköisesti taisi käydä silloin ekoissa bileissään ja näin ollen "scene" -tietoisuus ei välttämättä, oman mielenkiinon keskittyessä vain bileisiin jotka on järkätty näiden jälkeen, ole niinkään korkealla tasolla kuin luulisi?
Jone, 20.9.2005 16:41:
---
Kerros nyt kuitenkin mullekin juntille nyt oikea tieto sit että voin lakata sanomasta käyneeni Lab4:n keikalla joka ikisellä kerralla kun ne on olleet Suomessa ja sen sanomisen sijaan hakata lapaseen ajatellessani sun tietävyytesi suurta määrää. I would certainly love that.
Velttov, 20.9.2005 16:52:
OIKEA VASTAUS ON EXCLUSIVE 2000 VIRRAT
pääsee nyt vanhoilla höysttän kun kipeeksi ittensä maksoi
---
EXCLUSIVE 2000 VIRRAT
dominikh, 20.9.2005 17:03:
---
---
eikai toi nyt tarkoita Virrat-nimistä paikkakuntaa *lande-hymiö*
Jone
Juu, vaikka sellaisen. As fas as I know (eli ei ilmeisesti kauhean pitkälle) Lab4:n eka Suomen keikka oli tosiaan siellä (tai sit se Tampere, joka oli vissiin samana viikonloppuna?), joskaan ne nyt eivät kuitenkaan olleet mulle bileinä ihan sitä mitä sä uskot. Kun kuitenkin oot noin kiinnostunut mun skenetohtoroinneista, niin on aika päräyttävää että samaan hengenvetoon teet tismalleen samaa.
Jone
Kerros nyt kuitenkin mullekin juntille nyt oikea tieto sit että voin lakata sanomasta käyneeni Lab4:n keikalla joka ikisellä kerralla kun ne on olleet Suomessa ja sen sanomisen sijaan hakata lapaseen ajatellessani sun tietävyytesi suurta määrää. I would certainly love that.
Jone
PS. Missä kohtaa menee vuosissa se raja kun voi lakata pyytämästä anteeksi omaa bileissäkäymistään vielä kauemmin käyneiden silmissä? Viitisen vuotta aktiivista osallistumista ei selkeästi riitä, joten voisitko kertoa koska lakkaan olemassa sun kaltaisille hessuille selvitysvelvollinen?
Remotion,
Tässä vielä kuva joka saattaa auttaa.
http://remotion.1g.fi/kuvat/sade/missing_person.jpg/full
*hihu*mitäpä sitä enää häpeilee yhtään mitään...
Charly RePanic, 20.9.2005 18:32:
---
Remotion,
Tässä vielä kuva joka saattaa auttaa.
http://remotion.1g.fi/kuvat/sade/missing_person.jpg/full
*hihu*mitäpä sitä enää häpeilee yhtään mitään...
---
Eikait siinä ookkaan mitään häpeemistä, mutta deittipalsta tais olla erikseen?!!
Damien, 20.9.2005 17:43:
koko paska
Jone, 20.9.2005 19:03:
---
Damien, 20.9.2005 17:43:
koko paska
---
Tuutko vaikka repimään leukojasi uudestaan sit kun oot taas saanut ladattua kovia piippuun eikä enää tarvii katselle tollasia väsyneitä sinnepäin roiskaistuja heittoja? Jos et pysty näkemään sitä että syyllistyt kerta toisensa jälkeen samaan mistä mua syytät (osittain perusteiden kanssa ja osin ilman niitä), niin siinä tapauksessa mä en valitettavasti pysty tekemään paljoakaan miellyttääkseni sua - joka toki olisi mulle muuten suurinpiirtein elämäntehtävä varsinkin juuri nyt.
Kiitos.
Gnizhak, 20.9.2005 19:16:
Tää asia ei taas mulle mitenkään kuulu, eikä tää nyt osu kohdallekaan, mut..
lue se damienin viimenen kappale uudestaan. Siinä on sulle vastaus. Ja jossei se miellytä niin mun mielestä ei kannata lopettaa sitä anteeksipyytelyä bileissäkäymisestä, ikinä. Kannattaa itseasiassa pyytää anteeksi jo lipunmyyjältä.